abonnement Unibet Coolblue
pi_251044
Streamverslagen van 07-03 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken.

Post hier alleen verslagen van de streams.
Wees vrij om de verslagen aan te vullen.

Vriendelijk verzoek:
Opmerkingen, commentaar, vragen, en andere zaken graag posten in commentaren op de streamverslagen. Dat houdt alles een beetje overzichtelijk.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  dinsdag 7 maart 2000 @ 01:29:00 #2
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_251045
Ik dacht ik noteer maar iets

1.10

Bullent en Esmeralda zitten buiten en hebben een "goed gesprek"het gaat nog steeds over het wegstemmen van Bart. Bullent legt uit dat hij geprobeerd heeft om seki het uit te leggen, maar dat Seki hem de kans niet gaf.
Bullent wil gewoon omgaan met Es op de manier waarop hij altijd met haar is omgegaan . Ouwehoeren kletsen knuffelen. Es weet niet of ze wel zo knuffelbaar is. Ze is voorzichtiger geworden ze begrijpt niet dat iedereen loopt te knuffelen en op moment dat zij dat doet zoekt iedereen daar wat achter. Bullent was zich van geen kwaad bewust op het moment dat hij Bart wegstemmen. Hij voelt zich de hele dag rot.

En weer gaat hij de verdediging in over hetgeen wat er gebeurd is.

Es verteld dat de hele situatie uit de hand gelopen. Tijdens het werk kwam het ter sprake en als je een klap hebt gehad dan luister je met zijn allen. Ze had zoveel dingen aan der hoof en wilde niet geloven dat het waar is en ze kon het niet geloven. Ze wilde daarommet bullent praten omdat ze twee kanten van een verhaal wilde horen.
B verteld dat hij nooit bewust voor de camera's over als matennaaier, omdat hij niet wil dat zijn collega's en familie zou willen dat ze zo hem te zien krijgen. B is een goede vriend van haar geworden vanaf dag 1 trok ik naar jou toe en ook naar bart en de laaste tojd ook naat vbart , maard ta was logisch
B hoopt niet dat hij iets verkeerd heeft gedaan Es vindt B nog gewoon hetzelfde en vind het rot dat B zoveel over zich heen kreeg en dat hij dit mee moest gemaken
B bedankt Es voor haar steun .

Er wordt opgemerkt dat er nog meer irritraties zijn en dattie nog niet opgelost zijn. Met name willeke wordt genoemd . B en E hebben alletwee gemist dat er meer speelde tussen Antonette en Jop dan ze dachten.
Ze zijn alletwee blijd dat het uitgepraat is en ze hopen dat er niet meer olie op het vuur gegooid wordt.
Ze hopen dat Bart dit ook ziet

  dinsdag 7 maart 2000 @ 01:29:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251046
01.20

"nieuws" uit dit gesprek, ze wisten allebei niet dat "HET" al zover was tussen Antoinet en Jop.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 07 Maart 2000).]

  dinsdag 7 maart 2000 @ 01:47:00 #4
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_251047
1.40

ik zie Bullent voor het eerst volgens mij in de slaap kamer slapen... naast esmeralda !!!

  dinsdag 7 maart 2000 @ 01:59:00 #5
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_251048
1:50 uur

Jop leunt 'onopvallend' op de borsten van Antonette... en zij daarentegen stemt toe en lijkt het niet erg te vinden. Tessa wijst wat naar boven. Is schijnbaar iets met het luik. Het geluid is slecht. Het achtergrond geluid is perfect, alleen het geluid van de passagiers is weg.

pi_251049
ik hoor op de achtergrond vanuit de regie , (want iedereen slaapt al) de bewoners.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_251050
(het is al laat , toch nog maar even , ter aanvulling wat aantekeningen zo zorgvuldig mogenlijk uitgetypt)


12:17 tessa wil graag van een bepaald persoon email ontvangen.
ze maken de omstanders van de afgelopen tijd belachelijk (noemen het dronken boeren etc.)
Ze zijn brood aan het smeren.
Boodschappen worden besproken.
Will:ik kan lekker rundvlees maken , duurt wel de hele middag.

12:32
(?):ik ruik iets.
iwan:ja dat is tosti ala iwan zeg maar (volgens mij ietwat aan gebrand )
es zit met az te praten.
es zegt met veel engelse zinnen dat bart niet laat vallen "ook niet in de echte wereld". Ze hoopt dat hij contact opneemt met haar vriendinnen en wil hem ook emailen en begint te lachen om het gezicht dat az trekt.

Ant verteld dat ze ongesteld is.

12:42 Tessa: het water is op

gesprek tussen es en sek
sek vorntschuldigt zich enigszins en zegt dat zoals gewoonlijk zijn tong weer rapper dan zijn gedachtes was. Hij vind het miscommunicatie.
(zoals ik het begrijp dacht sek omdat na de stemming bull een half uur met es praatte , dat hij gevoelens voor es had en dat had moeten zeggen , maar dat dit niet het geval is).
es is blij dat het is uitgepraat. Sek vind ook dat will oorzaak is van de miscommunicatie.
sek:ze gaat gvd bij jullie staan en wist dus waar het gesprek met jou en bull over ging , komt dan de bus weer in en houdt vervolgens haar mond.

es wil will erbij halen om ook dit uit te praten , sek heeft hier geen behoefte aan.

(zit al een half uur te kijken en heb job en bull nog niet gezien.
az en sek denken dat na de bus het contact nihil is.
es: dat komt niet van mij ik ga jullie gewoon stalken.
sek: ik had gewoon had gevoel dat bart er niet uitgestemd was maar eruit genaaid is , maar ja ik ben gewoon impulsief. Ieder heeft gewoon halve schuld.
Sek: liep zich te irriteren aan mensen die bart gestemd hadden en dan toch gingen huilen.

1:00 ik hoor job en bull voor het eerst (waren buiten)
Sek tegen bull: we moeten er nou gewoon over op houden.
Az zegt dat ze meer shag moeten kopen omdat het op is.
az: snoep kan wel , maar shag is ook een behoefte.

1:03 bull is weer naar buiten gegaan en wil nu een gesprek met es.
Bull: bart is verliefd op je , maar ik ging ook goed met je om en dat wil ik zo houden. Soms trok je naar hem , maar soms kwam je ook naar mij. Maar ik wil gewoon met je om kunnen blijven gaan en ik weet nu dat het wederzijds is.
bull: ik wil een hele afspraak met je maken.
es: een hele nogwel
bull: ja ik wil 3 dagen niet met je praten.... nee hoor(weer echte bull humor).
Bull: nee ik wil gewoon met je om blijven gaan af en toe een knuffel.
es: Ik weet niet of ik nog wel zo knuffelbaar ben hoor.
Bull: natuurlijk wel.(es is voorzichtig en ontwijkt zijn vragen).
bull: ik wil weten wat jij erover denkt.
es: sek en jij gingen heftig te keer en ik wilde mij er niet mee bemoeien.
Bull: ik wilde je gewoon steunen , ik wil nog steeds goed met je om blijven gaan maar hoe denk je over mij?
(es ontwijkt zijn vraag weer en bull neemt weer het woord)
Bull: er is veel gebeurt , maar ik ben geen matennaaier , ik werk bij de politie en heb zoveel collegas vrienden en kennisen en dacht je nou echt dat ik hem om die reden eruitstem terwijl iedereen dat kan zien.
bull: Heb ik sek ook uitgescholden?
Es: nee zo ben jij gewoon niet.
bull: Je trekt nu wel zo een gezicht maar hebt nog steeds niet verteld hoe je nu over mij denkt.
Es: ik vind het rot voor bart en jouw , jij bent eerlijk en roddelt niet.
Bull: ik hoop dat we gewoon doorgaan met waar we waren , je zit nu wel ja te knikken maar is het nou nee?
Es; nee wat mij betreft wel.
Bull: dat job en antoinet wat met elkaar hadden wist ik echtniet ik wist wel van iets maar dat het al zover was.
bull: job en ik hebben het ook uitgepraat en ik hoop dat ook wij gewoon verder gaan.
Es: (twijfelend) ja..ik zal maar ja zeggen.

(Dit was dus een verkapte liefdes verklaring van bull)

Bull: ik hoop nog eens met bart te kunnen praten
es: ik mis hem nu gewoon heel erg , ik heb zware tijden meegemaakt en mensen door zware tijden heen geholpen , als je het met dit vergelijkt lijkt dit gewoon niks. Maar alles word hier zo opgeblazen.

knuffel tijd

(Ze gaan naar binnen, de anderen liggen al op bed)

Tessa heeft het over de uitzending en dat ze het raar vond dat ze die email kreeg voorgeschoteld en vervolgens voor jokkebrok werd uitgemaakt.

(Bull ligt ook opeens bij de anderen en natuurlijk naast es)
Bull: jullie slapen allemaal zo op elkaar terwijl hier genoeg ruimte is hoor.
schuif met z'n alle wat deze kant op.
(ZODAT HIJ DICHTER OP ES KAN SLAPEN)

Ze hebben het erover dat ze morgen weer kunnen "praten".
Az: ja ,ze zeiden dat we er niet op hoefde te rekenen dat we elke keer als er iemand uitgestemd is we kunnen praten. Dat was alleen deze keer , normaal komen ze alleen op donderdag.

1:45 iedereen is stil/slaapt
ik hoor op de achtergrond stemmen van de bussers vanuit de regie.
(BB dejavu) ik weet niet of hun het ook horen , maar het lijkt erop dat job( ligt met zijn ogen open) ernaar luistert.


When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_251051
7:00 Diepe slaap en gesnurk. Even wat gemompel, maar dat kan natuurlijk ook Tessa zijn die praat in haar slaap. De camera staat steeds op 2 dezelfde passagiers gericht. Het lijken mij Iwan en Tessa.

7:20 Nog steeds iedereen in diepe slaap, af en toe wat beweging. Iwan(?) is af en toe even wakker, kijkt naar degene die naast hem ligt en gaat weer slapen.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  dinsdag 7 maart 2000 @ 07:33:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251052
07.18

Iedereen ligt nog lekker te slapen.
(Büllent naast Esmeralda,Joppie tussen Aziz en Antoinet, en Iwan naast Tessa, van links naar rechts, B,E,I,T,A,J,Az.)
Het lijkt erop dat Willeke () Büllents plaatsje op de bank bij Seki heeft ingenomen.

pi_251053
7:45 De wekker is gegaan en ze worden wakker. Antonette gaat het bed uit. Er is een beetje actie. Es en Bullent liggen ook dicht bij elkaar.

7:55 Op de achtergond wel geluiden vanuit de woonkamer, maar de camera blijft op deze twee gericht. Ik hoor ook Aziz volgens mij.


Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  Admin dinsdag 7 maart 2000 @ 08:08:00 #11
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_251054
08:00
Seki en Willeke zijn opgestaan en wensen elkaar "morgen".
Seki kleedt zich aan en Willeke rommelt wat in de keuken.
Seki: "Is d'r al koffie ?"
Willeke: "Ik ben al uh, water... (onverstaanbaar)"

Seki verwisselt meteen even de batterij van z'n zendertje en frist zich wat op bij de kraan.

Ook Bullent komt de bus inwandelen. Er komt leven in de brouwerij.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 7 maart 2000 @ 08:24:00 #12
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_251055
Seki: "Over de boodschappen moeten we 't echt hebben vanavond"
Bullent: "wat mis je ?"
Seki: "Ik mis helemaal niks, 't is veels teveel"
Seki: "Kijk, dat kan allemaal wel.. Dat kan allemaal wel, maar dat pakkie shag ?"
Aziz: "dat vind ik ook al ja. wel de vraatzuchtige behoeftes..."
Seki: "Kijk, dat kan allemaal wel"
Aziz: "Dat ken wel allemaal, maar een pakkie shag kan niet ?"
Seki: "Ja, d'r kan ook snoep gehaald worden, dus..."

Seki en Aziz zijn het er duidelijk over eens dat de shag-toevoer niet stopgezet kan worden.

Seki pakt de snoepkast uit.
Seki: "Kijk 's... Kijk 's... Da's toch niet normaal ?"

Aziz en Bullent beginnen een redelijk zware discussie. Bullent vindt dat er 1 pakkie gehaald moet worden, Aziz wordt wat pissig.

Seki: "Er zijn drie mensen die roken."

De discussie gaat nog even door over en weer. Aziz vindt dat er teveel vla in huis is. Seki klaagt over vijf open pakjes beleg die er nog lagen en waar er gisteren gewoon nog een aantal bijgehaald zijn. Bullent klaagt dat er geen boter is.

08:12
Aziz, Seki, Bullent en Willeke ontbijten.
Aziz niest een keer.

Bullent: "Ga je ziek worden ?"
Aziz: "nee"

Seki zegt een beetje strontziek te worden van alle discussies en te vinden dat iedereen gewoon duidelijk moet zeggen wat 'ie nou wil, en daar niet eerst een paar dagen moet wachten.
"Ik word 'r helemaal walgelijk van. Niemand ken zogenaamd iets. Ik word er gewoon strontziek van."

(Volgens mij wordt Seki ergens strontziek van - red)

Seki leest de boodschappenlijst voor. In dit geval is 'ie 't ermee eens. Er staat dan wel geen shag op de lijst, maar Seki meldt dat 'ie dat toch wel meeneemt.

Dan wendt Seki zich tot Bullent. Hij is nog steeds kwaad op Bullent omdat 'ie te laat kwam met een motivatie over het wegstemmen van Bart.

Bullent: "Ik dacht dat het uitgepraat was..."
Seki: "Dat is het ook, maar het had allemaal voorkomen kunnen worden als je gewoon duidelijk was geweest"
Bullent: "Laten we d'r maar over ophouden..."

Een doodse stilte volgt.
Niet voor lang trouwens want Seki kankert nog wat in zichzelf.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 7 maart 2000 @ 08:35:00 #13
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_251056
08:25

Seki blijft doorzeiken tegen Bullent over het geval Bart. Ik vang iets op van Seki over dat Bart zich zou hebben afgetrokken bij Bullent (?!?). Of dat metaforisch bedoeld is of niet weet ik niet.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 7 maart 2000 @ 08:49:00 #14
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_251057
08:35
Het is tijd om naar het werk te gaan. Bullent, Seki en Willeke kijken even wat ze allemaal mee moeten nemen naar het werk.
Kuipjes, lepeltjes, koffie...
Bullent: "en een pak melk ?"
Seki: "en een pak melk ja, maar die staat buiten denk ik"
Bullent: "Buiten ja, bij 't tuinhuisje"

Bullent wil ook nog mandarijnen meenemen, maar volgens Willeke is er nog maar eentje.

08:40
Aziz waarschuwt dat mensen niet de wc moeten gebruiken.
Aziz: "Ik waarschuw je effe alvast. Ik doe de deur open. Effe ontluchten..."

Seki poetst z'n tanden.
Willeke: "Hebben jullie 't boodschappenlijstje en de brieven ?"
Seki: "Ja Willeke, hebben we ook. Ik wou dat iedereen ook zo duidelijk was over andere zaken."

Willeke wil nog even de rommel opruimen.

Seki: "Nee Willeke, dat hoef je niet te doen. Als de anderen werken moeten wij het ook opruimen. Gewoon NET zo gedragen als de andere ploeg."

Het is nu Aziz' beurt om z'n tanden te poetsen.
Willeke ruimt toch maar gewoon netjes op. Bullent doet met haar mee en ruimt de tafel aan kant.
Even later help ook Seki toch maar mee met opruimen. Hij zet z'n glas melk en bord op 't aanrecht.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 7 maart 2000 @ 09:06:00 #15
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_251058
08:48
Bullent en Aziz staan buiten de bus en hebben het over de shag en de boodschappen.

Aziz: "Ik heb 't gevoel dat mijn behoefte wordt ontnomen door de behoefte van een ander."

Aziz: "Kijk, zeg je wij moeten melk en groente hebben, dan doe ik een stapje terug, echt waar, kijk dat gaat voor, maar als je dan snoep gaat halen en je ontneemt mijn behoefte ??"

Bullent rookt niet en gaat zich er niet mee bemoeien, zegt 'ie.

Aziz: "Het is ook een verslaving he, dit"
Bullent: "Ja, gelukkig heb ik 't niet"

Seki komt ook naar buiten.
Seki: "Hoe je 't ook wendt of keert het kwaad is al geschiedde. Ik heb je helemaal de pleuris gescholden...
...maar dat is allemaal je eigen schuld."

Bullent: "Ik heb 't toch duidelijk gemaakt"
Seki: "Ja een dag later, ja"
Bullent: "Ja maar je hebt ook gezegd dat je helemaal niet met me wilde praten, en dat is ook zo"

Seki en Bullent krijgen weer vette worden over het geval Bart.

Willeke is inmiddels ook buiten, maar die bemoeit zich nergens mee.

Seki: "We hebben grote problemen omdat jij emotioneel zo in mekaar zat dat je niet de waarheid kon vertellen."
Bullent: "Ja, inderdaad"
Seki: "Nou, fijn..."

En weer volgt een doodse stilte.

Bullent zegt dat 'ie er ook dingen bij kan halen om Seki neer te halen.
Seki wil weten wat, maar Bullent weigert zich erover uit te laten.

Seki: "Zo ken je wel duidelijk zijn, maar als er wat is dan zit je 'emotioneel zo in de knoop..."
Bullent: "Je hebt gelijk Sjek. Whatever. Alles wat jij zegt."
Seki: "Nee, NIET alles wat jij zegt..."

--

Seki: "Nogmaals, ik accepteer je uitleg van gisteren, maar waarom moest daar een dag overheen gaan ? Dan was heel deze bonje niet nodig geweest."

En weer ruzieen ze verder.

Seki: "Ik heb weer lopen schelden en lopen tieren en lopen schoppen. Ik heb mezelf weer in me reet genaaid, en alleen voor..."
Bullent: "Laat 't dan. Laat mij dan."
Seki: "Nou dan gaan we effe fijn die mensen effe rondleiden..."

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 7 maart 2000 @ 09:15:00 #16
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_251059
Seki: "Jop geloof ik ook niet meer. ook al brult ie nog zo hard. het enigste dat ik erg vind aan die ruzie is dat ik me zo heb laten gaan terwijl er eigenlijk helemaal niks aan de hand is"
Bullent: "Ik heb geen leugens zitten vertellen"
Seki: "Dat zeg ik niet, maar ik ga wel 't laagste van het laagste van je zitten denken"

Bullent zegt tot gisteravond niks te hebben geweten van de problemen rondom Jop.
Bullent: "Ik denk 't gaat over mij dus ik kom beneden, ik ga zitten en ik denk 'wat is dit ?'"

Seki voelt zich kut omdat 'ie zich zo heeft laten gaan. Bullent legt uit dat het allemaal echt zonder opzet is gebeurd.
Het wordt weer wat rustiger.

Bullent: "Nou van mij mogen ze komen..."
Seki: "Van mij ook"
Bullent: "Maar laten we 't achter ons laten sjek. Je moet van mij weten dat 't nooit expres bedoeld is."

Willeke, Seki, Aziz en Bullent worden opgehaald om aan het werk te gaan.
De camera verplaatst zich naar Jop die uitgebreid ligt te maffen.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 7 maart 2000 @ 10:32:00 #17
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_251060
10:23
Gestommel in de bus. Het is nog onduidelijk wie er nu precies uit bed gegaan is, als er al iemand is uitgegaan. Wel duidelijk is dat Jop en Antonette nog steeds slapen. Allemaal slaapkoppen in de bus dus.

'T wordt tijd dat er beweging in komt.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 7 maart 2000 @ 10:50:00 #18
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_251061
10:40
Zie zojuist Esmeralda door het beeld wandelen. Esmeralda is dus wakker en zo te zien de enige van het stel die al uit de veren is.
Ze is nu in de bus, maar de stream houdt nog steeds de slapers in het oog.
Zo te horen rommelt ze wat met ritsen van tassen etc.
Niets boeiends dus.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 7 maart 2000 @ 11:03:00 #19
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_251062
10:47
Esmeralda doet haar microfoon om, schenkt de ketel water leeg en vult 'm opnieuw. Zou 't koffie worden ? Of toch maar thee ??
In ieder geval gaat het keteltje op 't vuur.

Vervolgens begint ze de tafel te dekken. Brood, hagelslag, beleg en weet ik wat er allemaal op tafel verschijnt.

Leuk strak truitje weer trouwens

Bij gebrek aan gezelschap besluit ze vast aan te vallen en een boterhammetje te eten - zo te zien met chocoladepasta. Boekje erbij en effe bijkomen van een nachtje slapen

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 7 maart 2000 @ 11:14:00 #20
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_251063
11:06
Esmeralda leest nog steeds haar boekje en schiet in de lach om iets dat ze leest. Ze verslikt zich zowat in haar thee.
Vraag me af wat er zo lollig was...

11:09
Esmeralda is het zat. Ze wandelt de slaapkamer in en maakt wat mensen wakker. Vervolgens maakt ze wat herrie in de bus en begint dekens etc op te ruimen.
* Danny heeft het gevoel dat er straks wat mensen wakker gaan worden.


* Danny weet dat dat gevoel klopt want ze roept goeiemorgen en Jop geeft antwoord.

Er komt leven in de brouwerij

11:13
Esmeralda zit op haar knieen op de grond. Ze zit te zuigen !!!
Helaas doet ze dit met een stofzuiger


11:17
Esmeralda zuigt nog steeds. Tessa is ook wakker en komt de bus inwaggelen. Uiteraard doet ze als eerste haar contactlenzen in. Verder nog weinig boeiends te melden, behalve dan dat stofzuigers een takkeherrie maken.

Esmeralda doet baby dinosaurus van 'the dinosaurs' na. "I'm the baby ! Gotta love me !"
Tessa doet even mee.

11:23
In de slaapkamer is ook beweging. Jop, die schijnbaar nog ffies terug was gegaan, zit nu rechtop in bed. Antonette is ook wakker. Vooralsnog zie ik geen spoor van Iwan, terwijl Jop, Anotnette en Tessa toch de bedden al aan het opmaken zijn.

O wacht, Iwan zet koffie

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 7 maart 2000 @ 11:52:00 #21
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_251064
11:28
Antonette doet buiten de was in de wasmachine.
Esmeralda is eindelijk klaar met de stofzuiger.
Iwan frist zich op bij de kraan.
Jop stapt net uit bed.

Jop: "Wie gaat er vandaag chatten ?"
Esmeralda: "Of Tessa, Of Antonette".

De regie gebruikt de intercom zowaar eens om te vragen of Antonette kan kijken of haar zender aan staat.

Jop is de weg kwijt en wil weten welke dag het vandaag is. Gelukkig weet Esmeralda het antwoord. "Het is dinsdag."

Iwan meldt dat 'ie hier in de buurt woont en dat 'ie naar huis zou gaan als het zijn uitbraak zou zijn vanavond. (dat zal wel niet -red)
Esmeralda: "Ik hoef de eerste drie keer niet aan een uitbraak te denken."

Antonette vraagt zich af of iedereen van batterij gewisseld is. Dat is iedereen.

Het ontbijt gaat verder. Tessa en Esmeralda zitten lekker ontbijtkoek te kanen.

Antonette meldt dat vanavond Tessa zal gaan chatten. Vervolgens neemt ze plaats naast Esmeralda voor het ontbijt. Ook Jop schuift aan.
Gezellig zo het ontbijt met z'n allen.

Esmeralda: "Als het goed is is de thee nog warm." (Het was dus inderdaad thee - red)

Waar Bullent zich vanmorgen nog druk maakte over het feit dat er geen boter meer was, lijkt Jop dat probleem niet te hebben. Hij smeert een dikke laag boter op z'n boterham tenminste.

11:41
Antonette: "Da's toch gaaf ? Net of je wakker wordt midden in de dierentuin ofzo !"
Esmeralda: "Ja, gaaf he ?"

Iwan is aangekleed en begint aan z'n ontbijt.

Het beeld gaat ff naar buiten. 'T lijkt Africa wel zo. Lijkt mij ook wel lekker wakker worden zo moet ik zeggen....

Ze kletsen wat onder elkaar over afstanden naar den haag etc. Gaat niet echt ergens over.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 7 maart 2000 @ 12:31:00 #22
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_251065
11:57
Esmeralda neemt plaats achter de laptop, Jop leest mee.
Iwan perst wat sinaasappelen uit voor Tessa.
Van een samenhangend gesprek in de groep is nog geen sprake.

12:02
Tessa zit nu achter de laptop in de chat. Esmeralda zit naast haar.

Enkele vragen:
- "Tessa, wat gebeurde er onder de dekens vanmorgen ?"

- "Zijn jullie nog wakker geworden van Seki vanmorgen ?"
De bussagiers weten van niks, maar al snel wordt via de chat gemeld dat er weer ruzie was tussen Seki en Bullent.
"Vervelend voor Bullent" is het antwoord dat Tessa geeft.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 7 maart 2000 @ 13:39:00 #23
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251066
13.20
Tessa en Esmeralda voeren een vrouwengesprek.
(een hoop gezeur, en uiteraard is wat de ene zegt voor de andere herkenbaar )

Esmeralda maakt een drama van Bart
Ze zegt dat ze ook buiten de bus wel doorgaat met "nazorg" (een vangnet dus, terwijl zij in de bus zit)
ze heeft Bart een telefoonnummer van haar vriendin gegeven en denkt dat die wel voor hem zullen zorgen .

(Bert& Ernie= de psycholoog en de mental coach van sbs)

Die hadden tegen Tessa gezegd, laat maar kwallen, laat het maar gaan.
(ging weer over het knuffelen...wel/niet..)


  dinsdag 7 maart 2000 @ 14:19:00 #24
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_251067
14:13 Antonette, Tessa en Esmeralda praten verder over voornoemde vrouwendingen. Gedrieën zijn ze het erover eens dat ze best willen knuffelen (Esmeralda zegt dat ze soms niet- en dan weer heel veel behoefte heeft om te kroelen) maar dat ze alle drie geen relatie in de bus willen, want "Kijk maar naar BB..."
Antonette vertelt een verhaal over de broer van een vriendin van haar waar ze binnen drie weken mee samenwoonde. Tessa vraagt of haar vriendin dat niet vreemd vond. "Vreemd? Hoezo? Oh, omdat ik haar schoonzusje werd? Dat was wel moeilijk voor haar. Toen het uit was heeft ze een tijdje gedacht dat ik schuldig was. Maar we zijn nog goede vriendinnen. Zij is dat meisje die mijn kleren maakt."
Esmeralda heeft zoiets nog nooit meegemaakt. Ze vertelt over haar eerste vriendje waar ze zich alleen tot aangetrokken voelde, maar niet hoteldebotel op was. Ze wachtte hem op bij de deur van het leslokaal en probeerde uit te vinden welke lessen 'ie had. Maar het was met die jongen niks geworden, want ze had nog helemaal geen ervaring met jongens. Later bleek dat ze allebei toch verliefd waren. Op de lagere school heeft Esmeralda verkering genomen met een jongen om ervoor te zorgen dat hij haar vriendinnetje met rust zou laten, en ze zou het uitmaken als 'ie dat toch deed, dat was de afspraak.

[Dit bericht is gewijzigd door Roache (Datum 07 Maart 2000).]

Ben te zaai voor een signature
  Admin dinsdag 7 maart 2000 @ 14:26:00 #25
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_251068
14:08
Antonette, Esmeralda en Tessa zitten te kletsen. Antonette schilt intussen aardappels.
Antonette vertelt over haar en Jop en trekt een vergelijking met BB (Bart & Sabine).
Antonette: "Je gaat toch niet de hele dag op de bank hangen samen ? Dat moet je beperken !"

Verder gaat het voornamelijk over knuffelen, oftewel het 'Ruud' syndroom.
Antonette vertelt nu over een ex van haar. Een echte vrouwenverslindster.
Antonette: "Uiteindelijk belde die op en hebben we tot midden in de nacht zitten kletsen en drie dagen later woonden we samen.. Nou ja, niet samen, maar hij sliep elke nacht bij mij."

Verder gaat het over relaties, voornamelijk die van Antonette, de mannenverslindster

Antonette: "Ik ben wel een paar keer veliefd geweest, maar 1 keer ECHT verliefd geweest. Daar zit een verschil in vind ik..."
Esmeralda: "Ja..."

Antonette wil vooral haar allereerste vriendje nog wel een keer zien.

Esmeralda: "Ik ben 1 keertje ECHT verliefd geweest op iemand, maar dan zat je op dezelfde school en in dezelfde klas weetje..."

Tessa: "Ik heb een keer een jongen een briefje gegeven en toen zei ik die moet je aan je grote broer geven en daar had ik opgeschreven 'wil je verkering met me'. Toen werd ik 's avonds opgebeld en toen zei 'ie 'ja, dat wil ik wel'. Nou en toen hadden we verkering..."

Esmeralda: "Toen ik bij het kinderdagverblijf stage liep had ik een knulletje en die was echt oversext. En dan gaf je hem een knuffel en dan had 'ie zo'n glimlach en dan wist je 'die is wat van plan'. En dan pakte die je shirt en trok 't open en dan zei 'ie 'mooooie beha !'. En hij was iets van 4 jaar ofzo !!"

14.21
Ja, het niveau stijgt.
Het gaat nu over hun kindertijd en dan met name de toiletbezoeken. Smakelijk eten...

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')