abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:48:06 #176
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_81588671
NEEEEEEEEEEEEEEEE niet weer everse. en de mos ook weg aub.(ah. hij gaat liever bij buitenlandse club zegt ie nu. MOOI!) en Adeleye? Please. die is zooo ver weggezakt. Koenders en Van Bueren stonden al vast en Dissels... tsja. Soms wel soms niet heb je ook niet veel aan.
en de rest van de ploeg.. Falkenburg enzo naar AZ.

Tsja.. er blijft niets over. Geld zal het probleem niet zijn denk ik zo. Wel het vinden van spelers. Hoe groot is de selectie nu zonder jeugdspelers? 9?

edit:
correctie. 15 van de 23 spelers weg. Dat is dus 8 spelers ...

[ Bericht 7% gewijzigd door ebeaydojraes op 18-05-2010 19:07:06 ]
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_81590541
quote:
Eredivisie mogelijk met 17 clubs
Uitgegeven: 18 mei 2010 11:45
Laatst gewijzigd: 18 mei 2010 11:45

ZEIST - De KNVB sluit niet uit dat de eredivisie komend seizoen uit slechts zeventien clubs bestaat.

Als het dreigende faillissement van Willem II wordt uitgesproken kort voor het begin van de nieuwe competitie, die op 6 augustus van start gaat, is er geen tijd meer om het vastgestelde speelschema helemaal om te gooien.

Dat liet een woordvoerster van de KNVB dinsdag weten. ''We hopen natuurlijk dat alles goedkomt in Tilburg'', benadrukte de zegsvrouw.


''Maar de KNVB is in deze zaak een afwachtende partij. Uiteraard geven we Willem II wel zoveel mogelijk informatie en adviezen mee. We kunnen op een dreigend bankroet echter geen deadline zetten.''

Veel tijd
Voordat het nieuwe competitieprogramma in de eredivisie officieel wordt vastgesteld, moeten alle clubs en de bijbehorende lokale autoriteiten hun goedkeuring hebben gegeven. ''Dat is een heel proces dat veel tijd vergt'', legde de woordvoerster van de KNVB uit.

''Het is dan onhaalbaar om bijvoorbeeld een week voor de competitiestart Willem II alsnog uit het schema te halen en een andere club toe te voegen. Dan is een eredivisie met zeventien ploegen onvermijdelijk.''

Indien Willem II onverhoopt eerder failliet gaat, dient het bestuur betaald voetbal van de KNVB te bepalen hoe de opengevallen plaats in de eredivisie wordt ingevuld. De reglementen van de voetbalbond voorzien niet in deze situatie die zich na de play-offs voordoet. Het bestuur betaald voetbal neemt op ''sportieve gronden'' het ultieme besluit.

Sparta
Sparta, als tweede degradant achter hekkensluiter RKC Waalwijk, lijkt de beste papieren te hebben om alsnog in de eredivisie te blijven bij een faillissement van Willem II.

Indien er voldoende tijd beschikbaar is voor de organisatie van de wedstrijd, behoort ook een beslissingsduel met de nummer twee van de Jupiler League, SC Cambuur, wellicht tot de mogelijkheden.
pi_81595775
Volgens mij is dit de selectie die overblijft:

Seliga

Boakye
Knol
Slijngard
Viergever

Falkenburg
Rutjes
Strootman
Lerin Duarte
Touzani

Abdul
Poepon
Godee
Duplan
John


Nou, nou Gezien het feit dat ten minste Viergever, Falkenburg en Strootman zullen vertrekken zullen er op zijn minst 4 verdedigers bij moeten komen, 4 middenvelders en 1 of 2 aanvallers. Je zou bij verdediging en middenveld wel jongens uit de A/Jong Sparta kunen halen, maar er zullen toch een speler of 3 á 4 gekocht/gehuurd moeten worden
  woensdag 19 mei 2010 @ 00:16:36 #179
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_81606594
Volgens mij is dit de selectie die overblijft:

Seliga

Boakye
Knol
Slijngard
Viergever naar AZ

Falkenburg naar AZ
Rutjes...?
Strootman (hadden ze vorig jaar moeten verkopen)
Lerin Duarte
Touzani

Abdul gaat er ook uit.
Poepon
Godee was die nie al weg?
Duplan
John
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  woensdag 19 mei 2010 @ 01:38:48 #180
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_81608634
Stel ik nu de vraag:

Waarom heeft het bestuur Aad de Mos gevraagd?
pi_81610514
Ik denk dat Strootman wel iemand is die je komend jaar kan gebruiken. Vond hen dit seizoen niet asupet maqr vwel blessures vooe het is wel een bikkel. Godee zit er nog hoor volgens mij iig. En was het noet keeper Abdul die wegging?
  woensdag 19 mei 2010 @ 09:15:59 #182
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_81611672
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 08:03 schreef Snuf. het volgende:
Ik denk dat Strootman wel iemand is die je komend jaar kan gebruiken. Vond hen dit seizoen niet asupet maqr vwel blessures vooe het is wel een bikkel. Godee zit er nog hoor volgens mij iig. En was het noet keeper Abdul die wegging?
klopt. my bad. maar de vraag is, ga je met Abdul de oorlog winnen? Is het allemaal eredivisie of uberhaupt eerste divisie waardig materiaal. I think not.
Gelukkig raken veel voetballers werkeloos momenteel vanwege de financiele crisis, waardoor veel clubs moeten krimpen qua spelersgroep...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  woensdag 19 mei 2010 @ 09:25:01 #183
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_81611907
Ach als je de waslijst ziet aan spelers die her en der moeten vertrekken moeten er voldoende zijn die voor een lager bedrag best bij Sparta willen voetballen (tov de vertrokken spelers) en ook daadwerkelijk iets kunnen.
Sowieso zullen er de nodige jeugdspelers doorstromen vermoed ik aangezien de beloften en de bovenste jeugdelftallen prima hebben gepresteerd.
pi_81612499
Abdul is wel een jongen die potentieel mee kan doen met het eerste. Zeker in de eerste divisie. Anders is het ook nog een redelijke speler voor in de breedte. Bij verkoop van Vierfgever, Falkenburg etc. Moet er wel wat geld vrijkomen om wat spelers over te nemen.

En inderdaad, er zijn best wat jongens in de Eredivisie die transfervrij zijn en misschien wel bij Sparta wille. Komen voetballen. Daarnaast is er natuurlijk de jeugd waarvan een deel echt wel mee gaat kunnen in de eerste divisie en aangevuld
met wat ervaren jongens misschien flink in kwaliteiten kunnen groeien.
  woensdag 19 mei 2010 @ 09:51:18 #185
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_81612729
Ik zie er een beetje het Feyenoord-verhaal in, genoodzaakt door de financiën om de eigen jeugd de kans te geven en er dan achter komen dat het helemaal niet zo slecht gesteld is.
In de jaren 90 ging het standaard zo en roemde iedereen in het buitenland onze jeugdopleidingen, tegenwoordig durven we alleen nog de jongens bij het eerste te halen die daadwerkelijk beter zijn dan de vaste waarde in het eerste elftal en al is het dan uit nood geboren, niets mooier dan veel eigen jongens op het veld te zien.

En Sparta doet het al jaren goed qua jeugd en had al veel verder kunnen zijn als clubs als Feyenoord (hehe) niet steeds vissen in de vijver van talenten, maar dat is nou eenmaal het lot dat de kleinere clubs hebben.
Ik zou gewoon gaan voor enkele ervaren maar niet al te dure jongens om de balans niet compleet te verstoren en de jeugd de kans geven, die zeker niet minder zijn dan de leeftijdsgenoten van de topclubs in de Eredivisie.
pi_81613041
Precies! Het is natuurlijk zeer opvallend dat de jeugd van Sparta bijna in de top. Er lopen veel goede voetballers rond waarvan er zeker een aantal komend jaar meekunnen. Ik bedoel van Duarte had tot het begin vandit seizoen (en sommige mensen zelfs tot 2 weken geleden ) bijna niemand gehoord en hij kon nu heel aardig mee tegen deze clubs. Als er 2 of drie andere jongens bijkomen van het niveau van Duarte dan kun je al een heel aardgas elftal bouwen.
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:50:58 #187
303627 NickName010
Rotterdam Zuid 5314
pi_81617582
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:34 schreef DjNivek het volgende:
Hopelijk gaan ze in op de flirt van Everse

En NickName010, jij hebt liever een duel tussen Feyenoord en een verkapt jong Feyenoord dan een ECHTE derby? Your loss
Het is beter voor onze talenten die bij Excelsior spelen om in de eredivisie te spelen, en wat knnth zegt klopt natuurlijk ook wel een beetje
1908
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:03:38 #188
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_81653112
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:00 schreef Snuf. het volgende:
Precies! Het is natuurlijk zeer opvallend dat de jeugd van Sparta bijna in de top. Er lopen veel goede voetballers rond waarvan er zeker een aantal komend jaar meekunnen. Ik bedoel van Duarte had tot het begin vandit seizoen (en sommige mensen zelfs tot 2 weken geleden ) bijna niemand gehoord en hij kon nu heel aardig mee tegen deze clubs. Als er 2 of drie andere jongens bijkomen van het niveau van Duarte dan kun je al een heel aardgas elftal bouwen.
Duarte? Heel aardig meekomen? Als ik iemand had gewisseld in die paar wedstrijden ... wat een immense faler ..
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_81661019
In de eerste helft thuis tegen Excelsior was de hele aanval van Sparta afhankelijk van een leuke actie van Duarte, hoor.

Nu zegt dat natuurlijk ook wat over de aanval vAn Sparta :p
pi_81692122
Nou, toch maar geen seizoenskaart. Volgens de brief kost 1 kaart voor volwassene en 1 voor een koter (ik dus) ¤ 215,- maar bij de Fanshop zeggen ze dat het niet klopt. We zouden 360 euro moeten betalen voor 2 seizoenskaarten, nou dat vind ik toch iets te veel van het goede.
pi_81694009
Ik heb er wel al een gekocht.

Tien euro korting omdat we Jupiler League spelen, wat een geste!

Je gaat er spijt van krijgen Snuf... Support je team!
pi_81698082
Ja dat wel, maar heb wel clubcard iig. Het is ook weer zo dat ik eens in de 2 weken moet werken op vrijdagavond, dus ik kan ook niet altijd. Stel ik ga van de 17 wedstrijden er een stuk of 11 dan zou het met losse kaarten 11 x 12,50 = 137,50 zijn. Scheelt toch aanzienlijk.

Maar ik ga wel weer wat uitwedstrijden bezoeken Maar opzich zou ik nog wel een kaart willen halen maar mijn vader vind het ook teveel geld eigenlijk en ik ben ook qua vervoer wel een beetje van hem afhankelijk, ach het is nou eenmaal zo. Wel jammer, maar ja.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:14:06 #193
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_82513533
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Niet Everse :S....
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:15:42 #194
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_82513646
Everse lijkt me een prima trainer. Wat is er mis met hem?
Look behind you! It's your ass!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:54:13 #195
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_82516360
Minder dan met de club zelf

Ben wel blij dat Everse niet naar mijn cluppie is.... dat dan weer wel
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_82536294
Ik wil eigenlijk best wel graag een seizoenskaart...

Zal er wel op neer komen dat ik er toch eentje haal maar ik moet even mijn vader mee krijgen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:59:39 #197
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_82542117
Ik vind Everse op dit moment wel een geschikte kandidaat.

Alleen krijgt Peter Bonthuis ruzie met iedere trainer die geen ja-knikker is. Dus dat beloofd wat.
pi_82542419
Samen een bitterbal eten doet wonderen in zo'n geval.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:19:00 #199
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_82552975
Nee, worst. Of kaas. Of allebei. Of bier...
Look behind you! It's your ass!
pi_83439815
Gaat er nog iemand naar de eerste training zaterdag? Ik denk dat ik wel ga, kun je daarna gelijk door naar de tour

BTW, toch seizoenskaart gekocht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')