Oh echt? Da's ook irritant bij instanties en zo... nemen ze je wel altijd serieus?quote:Op maandag 2 november 2009 13:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat valt dan nog mee idd!! En lief is my middle name![]()
![]()
Er is geen testamentquote:Op maandag 2 november 2009 13:34 schreef muisje-eliza het volgende:
wat lief van je oma dat je in dr testament staat
We hadden het doorquote:Op maandag 2 november 2009 13:36 schreef Morretje het volgende:
Ik had heul niet gezien dat ik de laatste had!
Fijn, misschien kun je ook iets krijgen dat je aan haar herinnert?quote:
och t arme ding...beterschap voor hemquote:Op maandag 2 november 2009 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
@ Nok:
Baloe was al een tijdje niet zichzelf, mopperig, hangerig en stonk enorrrrm uit z'n bek.
Vorige week begon ie met blazen als je aan z'n koppie zat en even later vonden we hem kwijlend onder de tafel.
Dus DA, daar bleek dat er een enorm ontstoken gat in z'n kaakje zat. Wrs. het gevolg van bijten op iets scherps.
Dus injectie AB en pijnstiller gehad + 10 dagen doorgaan met orale AB.
En 's avonds knapte hij alweer op....maar de laatste dagen gaat het weer minder, dus wrs. dat de kies ook aangetast is en dan zou ie er uit moeten.
Dat hoor ik vanmiddag wel gok ik
Ja nou...quote:
Ik heb de alleen de koekjestrommel gevraagd (daar heb ik leuke herinneringen aan natuurlijk als klein mennekequote:Op maandag 2 november 2009 13:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Fijn, misschien kun je ook iets krijgen dat je aan haar herinnert?
Niemand neemt mij ooit serieusquote:Op maandag 2 november 2009 13:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh echt? Da's ook irritant bij instanties en zo... nemen ze je wel altijd serieus?
Oh ja, Ing, ik schreef nog in het vorige topic dat het misschien maar goed is als de kies er uit moet, toch?quote:Op maandag 2 november 2009 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
@ Nok:
Baloe was al een tijdje niet zichzelf, mopperig, hangerig en stonk enorrrrm uit z'n bek.
Vorige week begon ie met blazen als je aan z'n koppie zat en even later vonden we hem kwijlend onder de tafel.
Dus DA, daar bleek dat er een enorm ontstoken gat in z'n kaakje zat. Wrs. het gevolg van bijten op iets scherps.
Dus injectie AB en pijnstiller gehad + 10 dagen doorgaan met orale AB.
En 's avonds knapte hij alweer op....maar de laatste dagen gaat het weer minder, dus wrs. dat de kies ook aangetast is en dan zou ie er uit moeten.
Dat hoor ik vanmiddag wel gok ik
Ik heb de snoepjestrommel.. Zo fijn, elke keer wordt ik aan haar en leuke herinneringen herinnert..quote:Op maandag 2 november 2009 13:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb de alleen de koekjestrommel gevraagd (daar heb ik leuke herinneringen aan natuurlijk als klein menneke, maar die kreeg ik sowieso wel... de rest hoefde ik niets van spullen, maar nu blijkt er ook een financieel leuk plaatje aan te zitten
Het kan zijn dat ik het gemist heb, want heb niet alles teruggelezen, maar hoe is het afgelopen tussen jou en je zusje met betrekking tot jullie vader?quote:Op maandag 2 november 2009 13:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja nou...![]()
Ik ben verdeurie weer misselijk![]()
Gisteren bij zusje geweest, verjaardag zwager, en aan het eind van de dag werd ze toch ziek! Nu nog steeds, ik hoop niet dat ze me aangestoken heeft. Ik heb haar en zwager toevallig niet begroet met zoenen, misschien valt de besmetting dan mee??
Ja tuurlijk...als het daardoor over gaat.quote:Op maandag 2 november 2009 13:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh ja, Ing, ik schreef nog in het vorige topic dat het misschien maar goed is als de kies er uit moet, toch?
quote:Op maandag 2 november 2009 13:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb de alleen de koekjestrommel gevraagd (daar heb ik leuke herinneringen aan natuurlijk als klein menneke, maar die kreeg ik sowieso wel... de rest hoefde ik niets van spullen, maar nu blijkt er ook een financieel leuk plaatje aan te zitten
De dag erna hebben we op hetzelfde moment contact gezocht met elkaar. Zij was er van overtuigd dat ik haar niet snapte, en heeft het nogmaals geprobeerd uit te leggen maar nu via mail. Einde van haar verhaal was dat ze alsnog vroeg of ik mijn keuze wilde heroverwegen.quote:Op maandag 2 november 2009 13:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik het gemist heb, want heb niet alles teruggelezen, maar hoe is het afgelopen tussen jou en je zusje met betrekking tot jullie vader?
En hoop niet dat ze je aangestoken heeft idd!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |