abonnement Unibet Coolblue
pi_116940409
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_116952045
Ja? Jij Ultimate ja?

Ik heb de normale collectors edition genomen, leuk genoeg
pi_116953659
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja? Jij Ultimate ja?

Ik heb de normale collectors edition genomen, leuk genoeg
Ik ook, ik had de ULCE wel in de pre-order staan, maar ik heb die geannuleerd naar het zien van een unboxing video, die chest zag er echt verschrikkelijk plastic uit en dat vond ik mijn 60 euro extra niet waard. Ik had daarvan de PS3 versie besteld, maar ik had liever de PC versie eigenlijk dus ik heb nu die vault hunters edition voor de pc gekocht.
pi_116954224
Ah, ik zat er zelf dus aan te denken om van de vault hunters edition een ULCE te maken, maar had na het zien van die chest in het zojuist gepostte filmpje geen spijt van mijn keuze om het niet te doen.
pi_116954607
De chest ziet er in die unboxing iets minder tof uit dan ik had verwacht. Daarnaast gaat er ook nog een berg MS points richting een season pass voor de DLC, dus alles wat ik nu bespaar met m'n deluxe vault hunter's edition gaat daar weer heen. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_116954687
Die van mij is ook gecancelled :P Weet iemand nog een goede plek voor een pre-order? Waar krijg je zo'n gold key eigenlijk?
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_116954707
Gamesync is wel goedkoop
pi_116956902
Heb 'm voor 45 shipped bij all4games, komt er het beste uit qua reviews.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_116957011
Besteld, 35 harde euro's.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_116958111
^^
PC?
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_116958182
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:10 schreef An_awesome_wave het volgende:
^^
PC?
Aber naturlich.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_116958798
Oh, hier nog wat interessants, als je je hier registreert en het linkt aan je psn/xbox account dan krijg je 2 golden keys extra :9

http://shift.gearboxsoftware.com/home

de threat:

http://forums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=148310
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_116959451
Boem!

quote:
Latest Event: Delivered - September 18, 2012 3:33:00 PM
Alleen was ik van plan zometeen nog even wat te verhuizen aangezien we in een verhuizing zitten... misschien wordt dat 1 ritje minder. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_116959535
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef OMG het volgende:
Boem!

[..]

Alleen was ik van plan zometeen nog even wat te verhuizen aangezien we in een verhuizing zitten... misschien wordt dat 1 ritje minder. :P.
Wtf, jij zit niet in NL???
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_116959976
quote:
geslacht: Man
woonplaats: Indianapolis, IN.
geboortedatum: 00-00-0000
pi_116960032
Het zou je sieren om te wachten tot vrijdag met spelen, als een gebaar van solidariteit naar ons toe :+
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_116972201
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:37 schreef An_awesome_wave het volgende:
Het zou je sieren om te wachten tot vrijdag met spelen, als een gebaar van solidariteit naar ons toe :+
Ja, dit heel erg. Je wilt toch geen klootzak gevonden worden?
pi_116975564
Hmmm....

quote:
De Status van ordernummer 18651 is gewijzigd.
De nieuwe status is: Verzonden
Zou hij vandaag of morgen al binnen komen?
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_116975613
quote:
U heeft bij ons een pre-order geplaatst voor de Collectors Edition van Borderlands 2 voor de PC.
Helaas zijn niet de aantallen geleverd welke wij al geruime tijd geleden besteld hadden bij Take Two.
Er is een fractie geleverd van het bestelde aantal exemplaren.
Hierdoor zal het niet mogelijk uw bestelling voor u te leveren.
Onze excuses voor het ongemak.
U ontvangt het resterende bedrag binnen 2-3 werkdagen terug op uw rekening.

Wel kunnen wij u tegen een gereduceerd tarief een normale editie van Borderlands 2 voor de PC aanbieden.
Dit exemplaar zal dan vandaag voor u verzonden worden ( digitale levering is mogelijk ).
Indien u hierin interesse heeft dan kunt u ons dit laten weten via email :
...

...

Dat was dus ééns en nooit meer daar
pi_116976147
^^ Zonde! Lees meer van dat soort berichten.

En ik lees overal dat ie ook echt stukken moeilijker is dan deel 1 ^O^
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_116978162
quote:
15s.gif Op woensdag 19 september 2012 12:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

...

...

Dat was dus ééns en nooit meer daar
Gezeik idd. Heb gewoon besteld bij Steam net zoals de seasoncard zodat ik direct de game kan spelen. Hij staat zelfs al op mij SSD :)
pi_116979396
Ben voor Axton gegaan. Zit nu op level 7. Heerlijke graphics. Tof om weer op Pandora rond te banjeren. En Claptrap; _O-.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_116979497
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:12 schreef OMG het volgende:
Ben voor Axton gegaan. Zit nu op level 7. Heerlijke graphics. Tof om weer op Pandora rond te banjeren. En Claptrap; _O-.
Speel je op pc of niet?

Damn kan ook niet wachten man om te spelen :@ :s)
pi_116979605
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:12 schreef OMG het volgende:
Ben voor Axton gegaan. Zit nu op level 7. Heerlijke graphics. Tof om weer op Pandora rond te banjeren. En Claptrap; _O-.
Axton ^O^ Hopelijk kan ik morgen ook met m aan de slag. Eerste indruk is goed dus? Is ie echt een stuk moeilijker?
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_116980129
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:14 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Speel je op pc of niet?

Damn kan ook niet wachten man om te spelen :@ :s)
360. (Maar ik zit in de VS, dus vandaar dat ik 'em al heb.)

quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:17 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Axton ^O^ Hopelijk kan ik morgen ook met m aan de slag. Eerste indruk is goed dus? Is ie echt een stuk moeilijker?
Ik heb tot nu toe een aantal stukjes gehad waar ik toch enigszins werd verrast door de vijanden; soms de aantallen en soms hoe sterk sommige zijn. En soms omdat ik als een kluns zomaar een kamp met psychos en marauders in ren. Maar nu ik m'n turret heb kan ik die af en toe in een gevecht mikken en zelf dekking zoeken. Tot nu toe vind ik 'em qua moeilijkheid wel redelijk te vergelijken met deel 1, maar ik heb zo'n idee dat deze uitspraak me gaat tegenwerken. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')