Ja graag en veul.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 07:44 schreef nieslief het volgende:
Tsjonge jonge zeg wat gezellig zo op de vroege morgen.
was't maar waarquote:Op zondag 1 november 2009 07:59 schreef DeZwabber het volgende:
en toen was iedereen weer in slaap gevallen
Zeg dat wel ja.....quote:
Nauwelijks gelezen nog, ik probeer het te bewaren voor een vakantie... maar of me dat luktquote:Op zondag 1 november 2009 08:06 schreef nieslief het volgende:
Is dat nieuwe boek van Dan Brown wat??
quote:Op zondag 1 november 2009 08:10 schreef MrSubtle het volgende:
Oh, en plintenladdertjes bestaan echt. Mijn vader verkocht die dingen in zijn zaak (het is een uitklapladdertje dat verstopt zit onder de plint van je keukenkastje). Was altijd prachtig als er dan van die jonge gastjes kwamen vragen om een plintenladdertje, gestuurd door hun baas of collega's om in de stad zo'n ding te gaan zoeken, en dan verkocht mijn vader ze zo'n ding. Kwamen ze altijd een uur later met rood hoofd weer terugbrengen
Er zijn ook zat plintenladders die niet terug komen, of waarbij inderdaad de bewuste collega 't ding komt terugbrengenquote:Op zondag 1 november 2009 08:14 schreef nieslief het volgende:
't is dat ik er niet ingetrapt ben toen mijn vader me dat vroeg anders had ik je vader opgezocht. Had pa mooi met een plintladdertje gezeten. Ik had hem echt niet teruggebracht hij vroeg er toch om. En datzelfde had ik tegen de baas gezegd: hallo jij vroeg erom dan krijg je hem ook. Wil je hem niet breng zelf maar terug.
Maarja dan had hij die lades uit de plinten moeten halen. (Pa is heel handig en heeft i.p.v. plinten onder de keukenkastjes lades gemaakt.)
Deze snap ik niet ws is het gewoon nog iets te vroeg voor mijn hersentjes.quote:Op zondag 1 november 2009 08:20 schreef MrSubtle het volgende:
Wij sturen mensen overigens altijd voor een doosje windows resources naar de IT afdeling
Mogge Nieslief, en recources zijn bronnen/voorraden normaal maar die kun je voor windows niet in een doosje krijgenquote:Op zondag 1 november 2009 08:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
Deze snap ik niet ws is het gewoon nog iets te vroeg voor mijn hersentjes.
MI'tje
Oh wacht de lol zit 'm in het doosje.....quote:Op zondag 1 november 2009 08:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mogge Nieslief, en recources zijn bronnen/voorraden normaal maar die kun je voor windows niet in een doosje krijgen
Goedemorgenquote:Op zondag 1 november 2009 08:40 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh wacht de lol zit 'm in het doosje.....
Ja echt wel.... Ben een beetje brak..... En ik heb niet eens gedronken...quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 08:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja echt wel.... Ben een beetje brak..... En ik heb niet eens gedronken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |