abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74165445

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Onze opperbevelhebbers
  • Senesta
  • ElisaB

Onze vaste stamgasten
  • Greys
  • Ingetje79
  • Morretje
  • Ynske
  • oh-oh
  • Harajuku.
  • Missbliss
  • Cat22
  • Muis006
  • Loveless85
  • JJH
  • Pagan
  • Qwea
  • BigBird
  • Isdatzo
  • Nokwanda
  • Re
  • ferrari_rood
  • Maes
  • draculettetje
  • Takaiki
  • Memento-Mori
  • Strega
  • Bamba
  • Goodbye
  • Nieslief
  • Barbaaf
  • Ml-etje
  • MrSubtle

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

Het kippenhok:

De Pink Bandana Posse:

Deze OP is HIER te vinden.
    Het Secret Santa lijstje is HIER te vinden!
  • Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Dan heb je safe = condoom
    Double dutch = condoom en pil
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
    pi_74165468
    Zo lang de lapo ontweken.

Dus:
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 21:22 schreef Cat22 het volgende:
    Je bent een lieve pleegtante hoor Non.

Mr$: frappant hoe het verleden dan opeens weer op kan duiken bij zoiets.
    * gooit een zak pepernoten door de stad*

Anton die heeft via het asiel waarschijnlijk veel meer kans een huis te vinden dan bij jullie thuis, hoe goed bedoeld ook. En dat hij nu daar zit hoeft voor jullie geen reden te zijn om te stoppen met het zoeken naar een blikopener natuurlijk. Dan adopteren ze hem via het asiel en niet rechtstreeks via jullie. Maar het is altijd naar om ze weg te brengen. Bij mijn Redcat moederpoezen moet ik ook altijd even slikken.
    Voor DTH lijkt Anton me veel te sociaal. DTH is perfect voor heel zieke of heel schichtige katten. Maar als het effe kan is een warm huisje met je eigen blikopeners waar je de aandacht niet met 100 andere katten hoeft te delen veel beter.
    Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
      woensdag 28 oktober 2009 @ 21:27:46 #3
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_74165550
    Net op tijd voor het nieuwe deel.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_74165556
    Ik heb niet het hele vorige topic bijgelezen, maar ik wil wel even terugkomen op Morretjes verhaal (geen idee of ik spuit 11 ben)
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 20:14 schreef Morretje het volgende:
    Ze vroeg mij: wat zou jij doen als de situatie omgedraaid was? Toen probeerde ik me in te beelden dat ik mama iets moest vertellen wat haar pijn zou doen, maar dan nog zou ik er voor kiezen om dat wel te doen. Eerlijkheid gaat bij mij echt voor alles, pijn of geen pijn.
    Dat ze nu woedend weggelopen is, is juist geen goed ding denk ik. Als we het niet zelf opzoeken, zien we elkaar nooit, behalve op verjaardagen ed.
    Zij dacht echt, dat als ik een eenregelig briefje aan hem schrijf, het anders is. Terwijl alleen die stap al huizenhoog is voor mij.
    Zou bemiddeling van een onafhankelijke derde helpen? Dan hoef je het allebei niet te doen en is dat probleem iig uit de weg. (wat blijft hangen is het probleem dat er blijkbaar minder achting is voor jouw reserves dan voor die van haar)
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
      woensdag 28 oktober 2009 @ 21:28:25 #5
    93499 Nonneke
    -= People Are Strange =-
    pi_74165585
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 21:22 schreef Cat22 het volgende:
    Je bent een lieve pleegtante hoor Non.

Mr$: frappant hoe het verleden dan opeens weer op kan duiken bij zoiets.
    * gooit een zak pepernoten door de stad*

Anton die heeft via het asiel waarschijnlijk veel meer kans een huis te vinden dan bij jullie thuis, hoe goed bedoeld ook. En dat hij nu daar zit hoeft voor jullie geen reden te zijn om te stoppen met het zoeken naar een blikopener natuurlijk. Dan adopteren ze hem via het asiel en niet rechtstreeks via jullie. Maar het is altijd naar om ze weg te brengen. Bij mijn Redcat moederpoezen moet ik ook altijd even slikken.
    Voor DTH lijkt Anton me veel te sociaal. DTH is perfect voor heel zieke of heel schichtige katten. Maar als het effe kan is een warm huisje met je eigen blikopeners waar je de aandacht niet met 100 andere katten hoeft te delen veel beter.

Je hebt gelijk hoor, en ik hoop ook dat hij heel snel een huisje vind, en eigenlijk nog liever dat zijn echte baasjes gewoon reageren dat hij gewoon naar "thuis" kan.
    -= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
    ;)
    Lekker motor rijjuuuuhh
      woensdag 28 oktober 2009 @ 21:33:01 #6
    93499 Nonneke
    -= People Are Strange =-
    pi_74165778
    -= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
    ;)
    Lekker motor rijjuuuuhh
    pi_74165824
    @senesta beterschap
    @MRS begravenissen roepen altijd nare emoties op en dan kunnen andere familiezaken weer opduiken. Ik heb nog een reep verkade witte chocolade trek in? dan paas ik heb even door.

Over schoonouders gesproken
    schoonvaker: wat vond je van je (insert naam) nichtje
    Ik: tja euh ik heb het amper gezien
    schoonvader: jullie hadden wel pech he. We moesten de laatste boot halen en baby werd net gevoed plus wondverzorging bij schoonzus maar dat maken jullie vast goed deze week?
    Ik: wilde reageren met als ik beter ben
    Schoonvader: schoonmoeder wil vriendlief nog even.
    Ik telefoon door gegeven
    Vriendlief: Als F-R beter is komen we van het weekend nog wel even
    Schoonmoeder: is ze ziek? dan mogen jullie niet komen hoor. Verder vroeg ze no heb je het mogen vasthouden?
    Vriendlief: nee Ik vanaf de achtergrond jij wel dan? dat hoorde ze niet.
    Het mag wel duidelijk zijn dat er al wel meer speelt dan alleen dit.

Volgens vriendlief heb ik zeker de MG volgens mij absoluut niet maar ga zo weer naar bedje heb wel weer genoeg voetbal gezien. Hopelijk een nachtje slapen zonder hoesten.
    pi_74165825
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 21:27 schreef nokwanda het volgende:
    Ik heb niet het hele vorige topic bijgelezen, maar ik wil wel even terugkomen op Morretjes verhaal (geen idee of ik spuit 11 ben)
    [..]

Zou bemiddeling van een onafhankelijke derde helpen? Dan hoef je het allebei niet te doen en is dat probleem iig uit de weg. (wat blijft hangen is het probleem dat er blijkbaar minder achting is voor jouw reserves dan voor die van haar)
    Dat denk ik wel, maar wie zou daar dan geschikt voor zijn is de grote vraag..
    I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
    pi_74165932
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:
    @senesta beterschap
    @MRS begravenissen roepen altijd nare emoties op en dan kunnen andere familiezaken weer opduiken. Ik heb nog een reep verkade witte chocolade trek in? dan paas ik heb even door.

Over schoonouders gesproken
    schoonvaker: wat vond je van je (insert naam) nichtje
    Ik: tja euh ik heb het amper gezien
    schoonvader: jullie hadden wel pech he. We moesten de laatste boot halen en baby werd net gevoed plus wondverzorging bij schoonzus maar dat maken jullie vast goed deze week?
    Ik: wilde reageren met als ik beter ben
    Schoonvader: schoonmoeder wil vriendlief nog even.
    Ik telefoon door gegeven
    Vriendlief: Als F-R beter is komen we van het weekend nog wel even
    Schoonmoeder: is ze ziek? dan mogen jullie niet komen hoor. Verder vroeg ze no heb je het mogen vasthouden?
    Vriendlief: nee Ik vanaf de achtergrond jij wel dan? dat hoorde ze niet.
    Het mag wel duidelijk zijn dat er al wel meer speelt dan alleen dit.

Volgens vriendlief heb ik zeker de MG volgens mij absoluut niet maar ga zo weer naar bedje heb wel weer genoeg voetbal gezien. Hopelijk een nachtje slapen zonder hoesten.
    Ai, nog meer familieperikelen..
    Beterschap!
    pi_74165936
    @mor heb je een stiefvader? of eventueel je schoonouders weet niet hoe goed jullie band is?
      woensdag 28 oktober 2009 @ 21:39:15 #11
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_74166047
    Mor, lijkt het je niet dat je vader alsnog boos wordt op je zusje als ie het van een andere persoon hoort, zo van waarom hoor ik het niet van jou???
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      woensdag 28 oktober 2009 @ 21:39:55 #12
    28375 MrSubtle
    Toe aan vakantie!
    pi_74166074
    tvp
    Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
    China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
    pi_74166112
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
    @mor heb je een stiefvader? of eventueel je schoonouders weet niet hoe goed jullie band is?
    Geen stiefvader nee.
    Schoonouders hebben hem nog nooit gesproken. Kan het ze wel vragen, maar dat maakt de situatie nog vreemder denk ik. Ik zou dan eigenlijk iemand moeten vragen, die mij, m'n zusje en m'n vader kent..
    pi_74166232
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 21:39 schreef MrSubtle het volgende:
    tvp [ afbeelding ]
    pi_74166257
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 21:39 schreef oh-oh het volgende:
    Mor, lijkt het je niet dat je vader alsnog boos wordt op je zusje als ie het van een andere persoon hoort, zo van waarom hoor ik het niet van jou???
    Nou ja, als erbij gezegd wordt dat diegene dat zegt omdat zij het niet durft..
    Ik weet het ook niet, moet eerst maar eens iemand vinden die in het 'profiel' past..
    pi_74166289
    quote:
    tvp [ afbeelding ]
    Cool! Bestond ie al? Of heb je die net laten maken?
    pi_74166306
    .

Die pink bandana club

Morrie, veel sterkte..Ik kan me voorstellen dat je je behoorlijk klote voelt door deze omstandigheden...
    And so the lion fell in love with the lamb
      woensdag 28 oktober 2009 @ 21:45:38 #18
    28375 MrSubtle
    Toe aan vakantie!
    pi_74166344
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 21:44 schreef Morretje het volgende:

[..]

Cool! Bestond ie al? Of heb je die net laten maken?
    Net geshopped bewerkt met Adobe(c) Photoshop(r) Software
    Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
      woensdag 28 oktober 2009 @ 21:46:33 #19
    28375 MrSubtle
    Toe aan vakantie!
    pi_74166390
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 21:44 schreef Bamba het volgende:
    .

Die pink bandana club
    Club?

We zijn een posse!
    pi_74166479
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Club? [ afbeelding ]

We zijn een posse!

Posse mauw!
    Kom eens gauw!
    Ik heb lekkere melk voor jou!

Zo'n posse?
      † In Memoriam † woensdag 28 oktober 2009 @ 21:49:47 #21
    31818 Barbaaf
    Awesomely sprightly
    pi_74166555
    quote:
    tvp [ afbeelding ]

(tvp)
    Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
    pi_74166564
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 21:43 schreef Morretje het volgende:

[..]

Nou ja, als erbij gezegd wordt dat diegene dat zegt omdat zij het niet durft..
    Ik weet het ook niet, moet eerst maar eens iemand vinden die in het 'profiel' past..
    Sterkte Mor, ik weet even niet wat ik verder moet zeggen.

Behalve: je krijgt een beeeebie! Niet vergeten daarvan te genieten, ondanks dit gedoe he?
      woensdag 28 oktober 2009 @ 21:51:22 #23
    28375 MrSubtle
    Toe aan vakantie!
    pi_74166631
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 21:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Posse mauw!
    Kom eens gauw!
    Ik heb lekkere melk voor jou!

Zo'n posse?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_74166830
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 21:51 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

woensdag 28 oktober 2009 @ 21:58:52 #25
    28375 MrSubtle
    Toe aan vakantie!
    pi_74167005
    "Every time you procrastinate, our Posse kills a Kitteh"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')