quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:22 schreef Cat22 het volgende:
Je bent een lieve pleegtante hoor Non.![]()
Mr$: frappant hoe het verleden dan opeens weer op kan duiken bij zoiets.
* gooit een zak pepernoten door de stad*
Anton die heeft via het asiel waarschijnlijk veel meer kans een huis te vinden dan bij jullie thuis, hoe goed bedoeld ook. En dat hij nu daar zit hoeft voor jullie geen reden te zijn om te stoppen met het zoeken naar een blikopener natuurlijk. Dan adopteren ze hem via het asiel en niet rechtstreeks via jullie. Maar het is altijd naar om ze weg te brengen. Bij mijn Redcat moederpoezen moet ik ook altijd even slikken.
Voor DTH lijkt Anton me veel te sociaal. DTH is perfect voor heel zieke of heel schichtige katten. Maar als het effe kan is een warm huisje met je eigen blikopeners waar je de aandacht niet met 100 andere katten hoeft te delen veel beter.
Zou bemiddeling van een onafhankelijke derde helpen? Dan hoef je het allebei niet te doen en is dat probleem iig uit de weg. (wat blijft hangen is het probleem dat er blijkbaar minder achting is voor jouw reserves dan voor die van haar)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:14 schreef Morretje het volgende:
Ze vroeg mij: wat zou jij doen als de situatie omgedraaid was? Toen probeerde ik me in te beelden dat ik mama iets moest vertellen wat haar pijn zou doen, maar dan nog zou ik er voor kiezen om dat wel te doen. Eerlijkheid gaat bij mij echt voor alles, pijn of geen pijn.
Dat ze nu woedend weggelopen is, is juist geen goed ding denk ik. Als we het niet zelf opzoeken, zien we elkaar nooit, behalve op verjaardagen ed.
Zij dacht echt, dat als ik een eenregelig briefje aan hem schrijf, het anders is. Terwijl alleen die stap al huizenhoog is voor mij.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:22 schreef Cat22 het volgende:
Je bent een lieve pleegtante hoor Non.![]()
Mr$: frappant hoe het verleden dan opeens weer op kan duiken bij zoiets.
* gooit een zak pepernoten door de stad*
Anton die heeft via het asiel waarschijnlijk veel meer kans een huis te vinden dan bij jullie thuis, hoe goed bedoeld ook. En dat hij nu daar zit hoeft voor jullie geen reden te zijn om te stoppen met het zoeken naar een blikopener natuurlijk. Dan adopteren ze hem via het asiel en niet rechtstreeks via jullie. Maar het is altijd naar om ze weg te brengen. Bij mijn Redcat moederpoezen moet ik ook altijd even slikken.
Voor DTH lijkt Anton me veel te sociaal. DTH is perfect voor heel zieke of heel schichtige katten. Maar als het effe kan is een warm huisje met je eigen blikopeners waar je de aandacht niet met 100 andere katten hoeft te delen veel beter.
Dat denk ik wel, maar wie zou daar dan geschikt voor zijn is de grote vraag..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:27 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb niet het hele vorige topic bijgelezen, maar ik wil wel even terugkomen op Morretjes verhaal (geen idee of ik spuit 11 ben)
[..]
Zou bemiddeling van een onafhankelijke derde helpen? Dan hoef je het allebei niet te doen en is dat probleem iig uit de weg. (wat blijft hangen is het probleem dat er blijkbaar minder achting is voor jouw reserves dan voor die van haar)
Ai, nog meer familieperikelen..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:
@senesta beterschap
@MRS begravenissen roepen altijd nare emoties op en dan kunnen andere familiezaken weer opduiken. Ik heb nog een reep verkade witte chocolade trek in? dan paas ik heb even door.
Over schoonouders gesproken
schoonvaker: wat vond je van je (insert naam) nichtje
Ik: tja euh ik heb het amper gezien
schoonvader: jullie hadden wel pech he. We moesten de laatste boot halen en baby werd net gevoed plus wondverzorging bij schoonzus maar dat maken jullie vast goed deze week?
Ik: wilde reageren met als ik beter ben
Schoonvader: schoonmoeder wil vriendlief nog even.
Ik telefoon door gegeven
Vriendlief: Als F-R beter is komen we van het weekend nog wel even
Schoonmoeder: is ze ziek? dan mogen jullie niet komen hoor. Verder vroeg ze no heb je het mogen vasthouden?
Vriendlief: nee Ik vanaf de achtergrond jij wel dan? dat hoorde ze niet.
Het mag wel duidelijk zijn dat er al wel meer speelt dan alleen dit.
Volgens vriendlief heb ik zeker de MG volgens mij absoluut niet maar ga zo weer naar bedje heb wel weer genoeg voetbal gezien. Hopelijk een nachtje slapen zonder hoesten.
Geen stiefvader nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
@mor heb je een stiefvader? of eventueel je schoonouders weet niet hoe goed jullie band is?
quote:
Nou ja, als erbij gezegd wordt dat diegene dat zegt omdat zij het niet durft..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Mor, lijkt het je niet dat je vader alsnog boos wordt op je zusje als ie het van een andere persoon hoort, zo van waarom hoor ik het niet van jou???
Net geshopped bewerkt met Adobe(c) Photoshop(r) Softwarequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Cool! Bestond ie al? Of heb je die net laten maken?
Club?quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Club? [ afbeelding ]
We zijn een posse!
Sterkte Mor, ik weet even niet wat ik verder moet zeggen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou ja, als erbij gezegd wordt dat diegene dat zegt omdat zij het niet durft..
Ik weet het ook niet, moet eerst maar eens iemand vinden die in het 'profiel' past..
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Posse mauw!
Kom eens gauw!
Ik heb lekkere melk voor jou!
Zo'n posse?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |