Ik doe heul niks.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
Ll, step awayyyyy from the coffee.
En hou eens op met Hara pesten. Seriously.
k moest daar laatst ineens aan denken, gingen we met opa en oma naar toe, en dan dat rek waar je aan bungelde met je armen aan de linkerkant onder de bomen bij de ingang, en op t grote veld die tonnen waar je bovenop liepquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Yns , Steinerbos kwam ik idd vaak toen ik klein was, ik ben geboren en getogen in Zitterd.
Dit monster van Lochness is Chico :quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh oh, kun je nog een keertje een picca van al je nakies plaatsen met naam erbij? Dan kan ik zeggen wat staat Billy er grappig op i.p.v. die laatste foto, die hond hahaha
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
k moest daar laatst ineens aan denken, gingen we met opa en oma naar toe, en dan dat rek waar je aan bungelde met je armen aan de linkerkant onder de bomen bij de ingang, en op t grote veld die tonnen waar je bovenop liep
Niet meer nakiesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou deze twee waren duidelijk. Maar je hebt er toch meer?
Boh, ik dacht dat je 3 nakies had. Excuse me dear! Ik vind ze alle 4 tof, dat welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet meer nakies![]()
Ik heb nog een Karel ( langhaar ) en een Kees ( korthaar):
[ afbeelding ]
Nee, maar dr staan wel vaak andere nakies op mn foto's. Mn beste vriendin heeft dr ook 2.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Boh, ik dacht dat je 3 nakies had. Excuse me dear! Ik vind ze alle 4 tof, dat wel
Jajajaja, witte kuif Billy, zo ver was ik gister al!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:31 schreef oh-oh het volgende:
En die met de witte kuif is Billy ( Greys, let je ook ff op???):
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |