Ik maak wel een uitzonderingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nog zat liggen maar ik denk niet dat je ze van me wil vanwege mijn etnische achtergrond
Vieze vuile profiteur!quote:
Helemaal hetzelfde voor mijquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
Oh nou dat heb ik dan weer niet. Bij mij is het puur sommige uiterlijke kenmerken.
Ik val ook niet op aziatische mannetjes![]()
Maar mijn beste vriendje is dus wel een donkere meneer en dus is het bij mij geen kwestie van 'rotvolk' of 'het klikt niet'.
das toch best wel kortzichtigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil mijn moreel verantwoord antwoord aanpassen
"ik val niet op buitenlands"
Nou , maar mijn papa wel, en dan krijgt ze mijn snoepjes ook mooi niequote:Op zondag 25 oktober 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
Whehehe, nou denk ik ook niet dat Q jou als 'buitenlander' zal zien hoor oh-oh
waarom?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
das toch best wel kortzichtigkom op zeg
Kortzichtig of niet, I do not care.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
das toch best wel kortzichtigkom op zeg
Toch is dat wel kortzichtig, je wil toch niet zeggen dat je nooit blanke aso's tegenkomt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:02 schreef Qwea het volgende:
Ik denk trouwens dat ik het wat kut uitleg.
Voorbeeldje ;
Kut moslims die denken dat ze mij even erop kunnen wijzen dat ik geen respect heb omdat ik geen hoofddoek draag (Ik zweer, vorige week in de AH) en drank koop. Val ff lekker dood ofzo en donderstraal op naar je eigen kutland ipv hier de boel te verzieken
Zulke lui moet ik dus niet. En zulke lui verpesten het voor de rest, want als ik nou een marrokaan ofzo zien, dan is het bijvoorbaat al kutvolk.
Idem dito met negers die semi stoer in de trein doen met hun 50 cent uit hun speakers. En dan heel stoer swagger dreigen dat ze je wel een paar klappen geven. En dat zijn ALTIJD negers
Godverdomme wat is dat met jullie sletten tegenwoordig. Hebben julllie dan helemaalm niks meer voor me over?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vieze vuile profiteur!
Mooi niet he kuthoer die je dr bent![]()
Je zoekt maar een andere ali om snoepjes voor je te kopen
Ja klopt, dat is het enige voordeelquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Aziatische meneren komen bij mij meestal tot mijn navel bijvoorbeeld
Nee helemaal niks nie meer nie!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godverdomme wat is dat met jullie sletten tegenwoordig. Hebben julllie dan helemaalm niks meer voor me over?
Jawel. Ook vaak zat. Maar, nou ja. Ik heb er gewoon een hekel aan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toch is dat wel kortzichtig, je wil toch niet zeggen dat je nooit blanke aso's tegenkomt?
Yeps , zo een loveyoulongtime is echt altijd iph!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is het enige voordeel
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yeps , zo een loveyoulongtime is echt altijd iph!
Das ook zo pauper he, van die wijven in pyama met van die valse rothonden met muilkorven om die denken dat ze de hele neighbourhood ownenquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel. Ook vaak zat. Maar, nou ja. Ik heb er gewoon een hekel aan.
Ik moet baloe nu uitlaten in mn pyama, want die lul van me wil niet![]()
Mja dat zie ik hier ook maar zie ook de vloekende puur nl buuf en de hangjeugd die toch echt geen enkel tintje hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:02 schreef Qwea het volgende:
Voorbeeldje ;
Kut moslims die denken dat ze mij even erop kunnen wijzen dat ik geen respect heb omdat ik geen hoofddoek draag (Ik zweer, vorige week in de AH) en drank koop. Val ff lekker dood ofzo en donderstraal op naar je eigen kutland ipv hier de boel te verzieken
Zulke lui moet ik dus niet. En zulke lui verpesten het voor de rest, want als ik nou een marrokaan ofzo zien, dan is het bijvoorbaat al kutvolk.
Idem dito met negers die semi stoer in de trein doen met hun 50 cent uit hun speakers. En dan heel stoer swagger dreigen dat ze je wel een paar klappen geven. En dat zijn ALTIJD negers
Hoe gaat het muziekjes maken?quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Aziatische meneren komen bij mij meestal tot mijn navel bijvoorbeeld
Beetje gelul vind ik dat, ik zie ook zat blanke "hollandse jongens" rottigheid uithalen en irritant zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:02 schreef Qwea het volgende:
Voorbeeldje ;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |