Hey geil wijfquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, wat een kutfilm die Beautyshop
Oh echt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:13 schreef Nonneke het volgende:
hij kijkt alsoftie net bij de Stamgasten is weg gelopen
Klinkt als een ultieme wijvenfilmquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb hem jou dan ook niet aangeraden, dus niet piepenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Klinkt als een ultieme wijvenfilm
Whaaaaaaaaaaaaaaat? Ik heb dat toch nooit gepost?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt?
Ik vond hem heel leuk
Maar ik las elders op FOK! dat je The Notebook ook een kutfilm vond en daar kon ik het ook niet mee eens zijn, dus smaken verschillen zullen we het maar op houden
(Gelukkig vinden wij andere dingen dan weer wél allebei leuk)
MSN --> checkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem jou dan ook niet aangeraden, dus niet piepen![]()
Zo, dit wordt een goede avond.
- Sushi --> check
- Nootjes en drop --> check
- Iets chocolade-met-mint achtigs ---> check
- Wodka --> check
- redbull --> check
- Popstars --> check (komt het wel? en is het al theaterronde?)Ik weet wel hoe ik mezelf een goed humeur kan bezorgen
Nee te hard met m'n ene persoonlijkheid door de Maastunnelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zat je met teveel van je persoonlijkheden tegelijk in je Clio?
Oh ik zag een topic van iemand die The Notebook kut vond en die had de film samen met jou gekeken en jij vond hem ook kut, dacht ik te lezenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaat? Ik heb dat toch nooit gepost?
Ik vond hem altijd heel leuk, tot ik hem laatst ging kijken om commentaar te geven. Zonder verstand is ie nog steeds leuk
Ah, we gaan MSN-sletten vanavond?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MSN --> check
Vorige week was de compilatie van de audities toch? Dus dit zou eerste theater ronde moeten zijn?
Sommige mensen trekken daar een les uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee te hard met m'n ene persoonlijkheid door de Maastunnel
Voor de fuckin 3e keer in een half jaar in die hoerentunnel geflitst![]()
Ja maar soms zit daar dan ineens een week 'niets' tussen ofzo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MSN --> check
Vorige week was de compilatie van de audities toch? Dus dit zou eerste theater ronde moeten zijn?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem jou dan ook niet aangeraden, dus niet piepen![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik zag een topic van iemand die The Notebook kut vond en die had de film samen met jou gekeken en jij vond hem ook kut, dacht ik te lezenMaar geeft niet hoor! Ik vind hem ook mét verstand leuk
[..]
Ah, we gaan MSN-sletten vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |