Ach zo'n poffert is niet zo duur, ik heb hem jaren geleden eens bij een tijdschrift besteld voor een geeltje. We hebben er nu al jaren lol van. Maar in de oven kun je ze ook goed poffen hoor! Stregaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Beukenootjes, waar vind je DIE nou weer
[..]
Ja, nu wil ik ook een kastanjepoffert![]()
Alleen heb ik volgens mij echt nog nooit tamme kastanjes zien liggen/hangen ergens, dus die haal ik dan wel ergens in een winkelMaar die kastanjepoffer kan je dus maar een kleine tijd per jaar gebruiken toch?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:56 schreef Pagan het volgende:
quote]Op woensdag 21 oktober 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Beukenootjes, waar vind je DIE nou weer
[..]
Ja, nu wil ik ook een kastanjepoffert![]()
Alleen heb ik volgens mij echt nog nooit tamme kastanjes zien liggen/hangen ergens, dus die haal ik dan wel ergens in een winkelMaar die kastanjepoffer kan je dus maar een kleine tijd per jaar gebruiken toch?
Ach zo'n poffert is niet zo duur, ik heb hem jaren geleden eens bij een tijdschrift besteld voor een geeltje. We hebben er nu al jaren lol van. Maar in de oven kun je ze ook goed poffen hoor! Strega
Muizel, dit is ook een leuk liedjequote:
Maar da's toch niet 'voor op het balkon'? Dat moet je toch in een oven ofzo zetten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pff vind 45 euro toch wel veel ervoor
Maar dan steekt ze eerst zo'n eikel in d'r mond en daarna wil ze niks anders meerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dan zoek je eerst onder een eik, en daarna pas onder een beuk
Oh gawdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar dan steekt ze eerst zo'n eikel in d'r mond en daarna wil ze niks anders meer
kweet niet, was de eerste die bij google naar voren kwamquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Muizel, dit is ook een leuk liedje
[..]
Maar da's toch niet 'voor op het balkon'? Dat moet je toch in een oven ofzo zetten?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Terugvindkastanjes![]()
Ooooooh mn Lush avond gaat niet dooooooooooor.
Man van vriendin is nog niet thuis dus ze kan nie weg, niemand om bij de kleine te blijven![]()
Kolere hey.
Prolapses!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:02 schreef oh-oh het volgende:
En sorry Yns, ik had toch minstens iets over Qwea en anal probes in de TT verwacht
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:02 schreef oh-oh het volgende:
En sorry Yns, ik had toch minstens iets over Qwea en anal probes in de TT verwacht
Neuh denk t niet. Ik zou ook best alleen gaan maar zij zou de chiwallies thuis ophalen en dan zouden we uit eten en zo en dat gaat nu allemaal een beetje lastig hequote:
Ik weet zeker dat ze dr zelf wel om zou lachenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:04 schreef Ynske het volgende:
[..]tis al lullig genoeg dat ze moet blijven
kunnen die honden dan niet een paar uurtjes alleen blijvenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Terugvindkastanjes![]()
Ooooooh mn Lush avond gaat niet dooooooooooor.
Man van vriendin is nog niet thuis dus ze kan nie weg, niemand om bij de kleine te blijven![]()
Kolere hey.
Die moet naar zn oma!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik denk dat MrSubtle wel met je mee naar een Lush avond wil hoor.
Hij is dol op Lsh!
Die chiwallies zijn nu al 9 uur alleen, dus nee, ik kan niet om 21.00 thuis komen aankakken als ik om 8 uur weg ga hequote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
kunnen die honden dan niet een paar uurtjes alleen blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |