quote:
uhuquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank u wel !
Vandaag geloof ik het DJ Duel met Veenstra en Domien.
Wat wil je in godsnaam met die poster doen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:15 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Hij was verhuisd omdat hij te veel cd's had, ik ga straks trouwens even ergens heen om deze poster te scoren:
http://twitpic.com/m4sod
Ophangen, heb nog nooit iets anders gedaan met een poster dan hem opgehangen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat wil je in godsnaam met die poster doen?
dus je gaat hem jatten uit een bushokje? dan vind ik ronduit associaal de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:21 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Ophangen, heb nog nooit iets anders gedaan met een poster dan hem opgehangen.
Aan de muur.
Gast. Het ging om het museum en in het bijzonder om een vrouw die als vrijwilliger in het museum werkte en daar heel veel plezier uit haalde. Als vervolgens de hele handel wordt leeggehaald, is dat voor haar heel erg en snap ik de tranen best.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar echt, iedereen doet nu alsof scheringa het slachtoffer is ed, maar hij heeft zelf die vuile praktijkjes gedaan, en hij liegt dat ie barst
ik reageerde ook niet nav die vrouwquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gast. Het ging om het museum en in het bijzonder om een vrouw die als vrijwilliger in het museum werkte en daar heel veel plezier uit haalde. Als vervolgens de hele handel wordt leeggehaald, is dat voor haar heel erg en snap ik de tranen best.
De slachtofferrol en het eventuele liegen van Dirk boeit in dit geval niet.
Waar dan in vredesnaam wel op? Het onderwerp ging over het leeghalen van het museum, niet over Dirk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik reageerde ook niet nav die vrouw
Die posters kan je al jįren krijgen via de bedrijven die in buitenreclame doen. Zo'n beetje sinds Pamela Anderson reclame maakte voor H&M.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:25 schreef themauster het volgende:
[..]
dus je gaat hem jatten uit een bushokje? dan vind ik ronduit associaal de jeugd van tegenwoordig
dat museum was van dirkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waar dan in vredesnaam wel op? Het onderwerp ging over het leeghalen van het museum, niet over Dirk.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die posters kan je al jįren krijgen via de bedrijven die in buitenreclame doen. Zo'n beetje sinds Pamela Anderson reclame maakte voor H&M.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |