abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 februari 2000 @ 21:25:00 #1
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_249867
Nou nou, weer een prachtig opgevoerde stukje drama van Bart. De boodschap
lijkt duidelijk. Hij heeft gevoelens voor Esmeralda
die alleen nog maar sterker worden. En af en toe is hij wat stil en trekt
hij zich terug want dan schijnt hij het moeilijk te hebben.De stumper.
Op een hele negatieve manier aandacht vragen noemen we dat.
Ik hoop dat ze er nog op tijd achterkomt
dat hij absoluut niet tof is en dat zij met een van die andere
gasten (desnoods Aziz) de koffer in duikt. Want dat is juist waar Bart
schijt en schijts benauwd voor is

[Dit bericht is gewijzigd door THE BORG (Datum 29 Februari 2000).]

pi_249868
Ik ben het absoluut met je eens dat hij zich sneu opstelt, of hij met een van de jongens het bed in zou duiken dat weet ik niet...
Ik krijg echt last van plaatsvervangende schaamte als ik hem met die hondenogen naar Esmeralda zie kijken, die jongen verliest zijn hele waardigheid!
Als ik een man was zou ik meer op een type als Antonette vallen, die staat met beide benen op de grond en is tenminste niet de godganse dag van zichzelf onder de indruk...
Zolang er was is, is er leven.
pi_249869
Ben het er absoluut mee eens dat Bart zich wel erg laat gaan, wordt een beetje zielige vertoning. Ik bedoel het is wel goed dat iemand zijn gevoelens laat zien, maar je kan het ook overdrijven. Hij had het over afstand nemen mbt Esmeralda, maar dat doet ie niet echt, integendeel zelfs hij laat haar echt niet met rust, vraag me af of dat Esmeralda niet vreselijk gaat irriteren op den duur ?
  dinsdag 29 februari 2000 @ 10:14:00 #4
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_249870
Uiteindelijk zoekt Esmeralda de veiligheid bij die andere heren op. Waarschijnlijk die politieman. Ik zie die twee wel bij elkaar passen.

pi_249871
Esmeralda zit Bart ook wel uit te dagen hoor. Dat is ook niet zo'n lieverdje.
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  dinsdag 29 februari 2000 @ 10:27:00 #6
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_249872
Bart geeft Emeralda een schuldgevoel door haar de indruk te geven dat zij verantwoordelijk is voor zijn pijn. Jammer dat we niet meer zien van wat daarin de bus gebeurd want ik ben het wel met je eens dat Es. ook niet zo'n lieverdje is.

pi_249873
DINUS EN BAGWAN HEBBEN GELIJK!!!!

Ze zit de boel gewoon te flessen en wil de mooiste van Nederland zijn. Antoinette is tenminste een normaal meisje met niet een veel te hoge eigendunk. Die Bart vat gewoon niet dat ze van IEDERE man WAAR DAN OOK aandacht wil zodat ze daarna tegen haar vriendinnetjes kan zeggen: 'Ja, die was ook zo hopelooooooos verliefd op MIJ.' Dat kind is gewoon opgevoed als een vleselijke Barbie-pop en vindt basicly (ook al beweerd ze van niet en hoort dat ook graag) dat ze de mooiste, de beste, de liefste weet ik veel allemaal is. Op het moment voert Bart haar dat het meeste, en krijgt ze haar aandacht shotje zo'n 46536536529065699 keer op een dag. Negeren die handel, dat zou ik zelf dus doen. Moet jij eens kijken hoe ze dan opeens achter iedereen aan loopt met haar ziel onder de arm.

Een ziel overigens, die nog gered kan worden: God's zaad brengt immers vreugde! - Rolfeus Wouterus 69:1

Grtz,

Dominee H.H. Oraal aka Meerhoerman.

pi_249874
Oké dan Mirrorman, je slaat de spiker op zijn kop. Prachtig gewoon die analyses van jou. ik heb het gevoel dat dit forum eindelijk een beetje gaat leven en dat maakt het een stuk interessanter !!! Way to go, keep up the good work !Jeetje, ik lijk Eseralda wel met mijn engelse gelul !!!
pi_249875
quote:
op 02-29-2000 om 10:39 AM schreef Wonderbra het volgende:
Oké dan Mirrorman, je slaat de spiker op zijn kop. Prachtig gewoon die analyses van jou. ik heb het gevoel dat dit forum eindelijk een beetje gaat leven en dat maakt het een stuk interessanter !!! Way to go, keep up the good work !Jeetje, ik lijk Eseralda wel met mijn engelse gelul !!!

DANKJEWEL WONDERBRA!!!!

Ik bloos wederom gewoon weer helemaal! Het geeft me een heerlijk gevoel dat zoveel jongeren zich op deze manier in de Jehova kunnen vinden! En onthoud:

'En Gij zult het zaad's Gods tot DIEP achterin de keel ontvangen!' Rolfeus Wouterus 69:2!

Grtz,

Dominee H.H. Oraal aka Meerhoerman.


------------------
http://bigmother.tsx.org

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN (Datum 29 Februari 2000).]

pi_249876
Krijgt u ook een Hour of Power op televisie, eerwaarde Oraal? Zoals iemand reeds zei, bij de VPRO?

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_249877
Persoonlijk denk ik dat SBS Bart heeft
ingehuurd om de hele tijd achter haar aan te
zitten. Okee misschien vind ie het zelf ook
wel leuk maar halloo hee wie gaat er nou voor heel Nederland(nou ja in ieder geval de mensen die kijken) zo voor schut staan. Dat doet toch niemand als diegene er niet voor wordt betaald???? Tenminste ik zou dat niet doen hoor. Esmeralda geniet wel van al die aandacht okee maar daar geven de mannen wel aanleiding toe. Alleen Iwan en Seki heb ik nog niet zoveel met haar gezien. Om even
op de topic terug te komen. Hij is wel zielig
ja dat hij zichzelf zo neerzet op tv. Wat zal
er wel niet gebeuren als ie de bus uitkomt en
weer normaal over straat moet. Volgens mij
worden dan vervelende dingen naar hem geroepen hoor. Want je kunt wel zeggen nee dat doen Nederlanders niet maar sommigen toch wel hoor!!!!

Zo dat lucht op!!!!!!

  dinsdag 29 februari 2000 @ 20:05:00 #12
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_249878

Eerwaarde dominee H.H.Oraal, Asmierbarbie, ontving het zaad niet DIEP achter in de keel, maar in de hand en dat deed de Asmierbarbie walchen
Ben het helemaal met U eens, maar Bart-Ken, blijft een "sorry people", oeps ik lijk Asmierbarbie wel.

Groeten Dark

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  dinsdag 29 februari 2000 @ 21:58:00 #13
2705 cynix
is verdwaald
pi_249879
Maar degenen die Bart het hardste troosten, lachen in hun vuistje en gokken er op zelf eens op Barbaralda te mogen kruipen. Die Bul wil z'n gummi-knuppel ook maar wat graag ff slijpen.

Overigens is Iwan volgens mij meer in de race voor een schaap, je hoort of ziet hem niet, maar hou hem in de gaten. Maar dit terzijde.

  dinsdag 29 februari 2000 @ 22:13:00 #14
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_249880
quote:
op 02-29-2000 om 10:31 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:

Een ziel overigens, die nog gered kan worden: God's zaad brengt immers vreugde!Rolfeus Wouterus 69:1

Grtz,

Dominee H.H. Oraal aka Meerhoerman.




Ze heeft dan ook zaadvragende oogjes

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 1 maart 2000 @ 21:47:00 #15
2754 yvi
on the road to nowhere!
pi_249881
Bart laat zich voor heel Nederland wel errug gaan......,Hij is toch geen puber meer?????Heel vervelend als je verliefd bent op iemand die dat niet beantwoordt,maar hou de eer aan jezelf en laat de betreffende persoon met rust,of "speelt" Bart zijn "rol"juist heel goed???
Vriendschap is geluk hebben!
  donderdag 2 maart 2000 @ 01:06:00 #16
380 Lucky
FOK!member
pi_249882
Als zielepiet-Bartje er niet tegen kan dat ie afgewezen word door een grietje die hij amper 2 weken kent dan moet ie gewoon lekker uit zichzelf naar huis gaan, ik hoop werkelijk dat hij a.s. maandag de bus uit geknikkerd wordt want ik word helemaal ziek van dat zielige 'slachtoffer' gedrag van 'm.

Man groei op en wordt een kerel !! Watje !

Het gaat er niet om waar het om gaat.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')