Wees een beetje aardig ik ben nog maar net wakker en vroeg me al af waarom er geen verdere reacties kwamen. Tot ik het slotje zag.........quote:
Dankquote:
Echte man héquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ha, jij nachtelijk in de steek later!
Wij gaan vanmiddag lekker het bos in geloof ik.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
Zit te twijfelen of ik even naar de stad zal gaan, of dat ik gewoon heel de dag in zondagkloffie een beetje in en om het huis blijf hangen en met het hondje ga wandelen. Hm, keuzes, keuzes.
Ik heb trek in brownies van de Bijenkorf
Ohhhhhh die zijn lekkerquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
Zit te twijfelen of ik even naar de stad zal gaan, of dat ik gewoon heel de dag in zondagkloffie een beetje in en om het huis blijf hangen en met het hondje ga wandelen. Hm, keuzes, keuzes.
Ik heb trek in brownies van de Bijenkorf
Eerste nummer, jeugdsentimentquote:
Die laatste ook.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eerste nummer, jeugdsentimentWel een typo in de titel!
Nok, ik had m'n hoop op jou gevestigd!quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geeft niks. Geen sorry nodig
Ik heb me wel net rot zitten lachen om Ing's verhaal van vannacht.![]()
![]()
Hier strak blauw en zonquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat ik gisteren het veld in geweest ben, vandaag is het hier maar grauw en nat...
Ik ga zo even de nakies wassen en dan stofzuigen en dweilen en die twee broeken korter maken en hutspot maken voor in den vriezert en dan vind ik het wel weer mooi geweest voor vandaag.
Gelukkig wordt er strakjes voor me gekookt
Weet je zeker dat je niet zelf gewoon een avontuurtje op de bank hebt gehad en nu hier test of je verhaal geloofwaardig is voor als je ouders vanmiddag op de koffie komen en vragen waarom de bank zo muf ruiktquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nok, ik had m'n hoop op jou gevestigd!
Wat zou het geweest kunnen zijn?
Net uit bed en weer aan de bank gesnuffeld en je ruikt het nog steeds![]()
Baloe stond er net ook al te snuffelen.
Zo ff douchen en dan maar weer met allesreiniger![]()
Eerst nog ff koffie...
Ll, we misten je al, maar je lag dus lepeltje-lepeltje met je laptop?
Daarvoor heb ik de spullen niet in huisquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:57 schreef oh-oh het volgende:
Greys zelf brownies bakken en lekker thuisblijven en met het hondje tutten is de beste optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |