Dan mag ik wel oppassenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, Friesche meisjes zijn altijd mooi![]()
En dat oenige komt omdat ze tegenwoordig in the USofA woont.
Het schijnt dat zelfs een bezoek aan dat land dramatische dingen met je hersenen doet![]()
Voor jou nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan mag ik wel oppassenOf zou het al te laat zijn?
MrSubtlequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
kthxbai ik ben ff auto wassen boodschappen halen e.d.
Heb al 2 wassen gedraaid, bed afgehaald en in de was gepleurd, prullenbak schoongemaakt van binnen en de kattenbak verschoond
En dat op de zaterdag!
quote:
Ja oke, maar behalve: 'niet op de foto zetten', zou ik niet weten hoe je die vlekken wegkrijgt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij zijn t geen aders, heeft eerder iets te maken met kou, net als dat je blauwe voeten krijgt met kou, iig mij is altijd geleerd om erop te letten dat je die vlekken niet vastlegt. tuurlijk is t fijn om een model te zien dat niet geplatificeerd is, maar er is ook een tussenweg.
wat ik dan ook niet snap is, dat je bij een kind een foto maakt die toevallig een blauwe plek heeft, dat je dan gaat omzetten naar zw en t contrast hoog gaat zetten, dan valt dat ding alleen maar meer op
Ik ben gewoon een slechte fotograaf omdat ik die vlekken niet wegkrijgquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja oke, maar behalve: 'niet op de foto zetten', zou ik niet weten hoe je die vlekken wegkrijgt.
Ik heb wel eens een foto van een baby gezien waar dus het contrast heel erg omhoog was geschroefd, maar dat kind was wel helemaal gevlekt toen, zoals die benen, alleen dan x 10
Dat was heel lelijk, maar een klein beetje vind ik niet zo'n drama.
Oh jeequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een slechte fotograaf omdat ik die vlekken niet wegkrijg
Nee, ik ga nu pas dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh jee![]()
Geintje heur, je gaat vast hele mooie foto's maken![]()
Hoest bij je moeder? Het Ding blij jullie weer te zien?
Edit: je bent er nog niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |