Geen verdwaalde mensen de de T niet hadden gemistof er gewoon overheen gelezen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:40 schreef Bamba het volgende:Mogguh!
Qwea, dat klinkt niet zo best om 6.00 naar de HAP..Hopelijk is alles oke!
Bigbird jij ook veel sterkteEn Ynske beterschap!
Ik ben gisteren naar een Upperware party geweest. We hebben flink gelachen over alle dildo's, vibo's, trileitjes etc.
Ik voelde het gister gewoon aanquote:Iron Maiden in 2010 op wereldtour
Bruce Dickinson gaat in 2010 weer met zijn Iron Maiden touren. De Britse rockband is namelijk plannen aan het uitwerken voor een Ed Force One-wereltour voor 2010, hier zullen ze met hun Ed Force One-vliegtuig van zaal naar zaal zullen gaan.
Hiermee is de 34-jarige groep meteen een kanshebber voor grote festivals als Graspop, Download en/of Sonisphere.
Een endoscopie kom je wel overheen. Been there, done that en als het morgen weer moest, dan zou ik daar niet zo mee zitten. Het meest vervelende is inderdaad gelaxeerd moeten worden, maar jij lijkt al aardig leeg te zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:53 schreef Qwea het volgende:
Ja!Alleen nu was het een totaal andere HAP
Eerst had ik niks, toen salmonella, ennu weten ze het niet en staat er in de brief dat er gekeken moet worden naar krohn
Ooh, en ik schijt letterlijk in mn slipje van dingen in mn reet
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:12 schreef nieslief het volgende:
Verkeerde naam in de TTElisa help het moet Bamba zijn.
Lach me maar uit toe maar lach maar mag wel doe ik ook.quote:
Breek me de bek niet openquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:22 schreef Goodbye het volgende:![]()
Ziek![]()
![]()
Nieslief, je hebt de smaak te pakken met topics openen, he?
Je was zo goed bezig en dan gaat het toch op de valreep nog misquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:17 schreef nieslief het volgende:
Lach me maar uit toe maar lach maar mag wel doe ik ook.
![]()
![]()
![]()
Gewoon over een uurtje of twee nog eens proberen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:22 schreef nieslief het volgende:
Breek me de bek niet open![]()
Ik ben gewoon zo'n verrekte perfectionist die dat wil kunnen en ook gelijk goed wil doen.
Beterschapquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:22 schreef Goodbye het volgende:![]()
Ziek![]()
![]()
Aww, neem een bakkie soep dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:22 schreef Goodbye het volgende:![]()
Ziek![]()
![]()
Mooi he.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je was zo goed bezig en dan gaat het toch op de valreep nog mis
Mooie poessies
Beterschap!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:22 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ziek![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |