Ah gelukkigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Ll: Nee die ken(de) ik niet. Werkgerelateerd.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Was je zo geschrokken van de lijst?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik had welgeteld 1 post in het vorige topic
Komtie weer hoor, ff wachtenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat voor eenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:18 schreef oh-oh het volgende:Ik had welgeteld 1 post in het vorige topic
Damn die kleur staat goed bij je huidquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Komtie weer hoor, ff wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Neeeeheeeequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damn die kleur staat goed bij je huid
Ja, maar wel logisch ook (denk ik). Dat gaat een stuk meer mensen aan het hart dan het neerstorten van die luchtballon.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah gelukkig![]()
Wel idd ook een aardig drama. Vrij weinig in de media over, beetje overschaduwd door die DSB ellende imho
Jawel, maar die mensen bij DSB zijn niet dood, met het grootste deel komt het uiteindelijk wel goed. En die hebben zelf bovendien dat contract ondertekent oid.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar wel logisch ook (denk ik). Dat gaat een stuk meer mensen aan het hart dan het neerstorten van die luchtballon.
quote:
Is het ook, maar veel mensen zien dat (jammer genoeg) toch als een ver-van-mijn-bed show..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar die mensen bij DSB zijn niet dood, met het grootste deel komt het uiteindelijk wel goed. En die hebben zelf bovendien dat contract ondertekent oid.
Ineens een paar mensen die tijdens zo'n tochtje in een ver land overlijden vind ik dan wat meer shocking
Ik denk dat het een opzich niet belangrijker of meer of minder schokkend is, maar juist op een heel andere manier.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar die mensen bij DSB zijn niet dood, met het grootste deel komt het uiteindelijk wel goed. En die hebben zelf bovendien dat contract ondertekent oid.
Ineens een paar mensen die tijdens zo'n tochtje in een ver land overlijden vind ik dan wat meer shocking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |