Lees die quote van jezelf eens opnieuw lieverdquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:41 schreef ElisaB het volgende:
Wat zijn jullie trouwens een partij ranzig
Ik ga ff spuiten in het oog painten!
en erger nog, toen met dat oog, toen rende ik meteen daarna ff snel naar de winkel voor een pakje peuken, zegt de mevrouw bij de Super aan de peukenbalie, ach kind, wat heb je aan je oog?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook wel eens gehad dat ik vrolijk naar de winkel ben gegaan met klonten cum in mn haar
Oooooooh baaaaaaaahquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:44 schreef Nonneke het volgende:
Nouja sperma is smerig, maar ik heb ook ooit een vriendinnetje gehad, die als ze het bed verliet een heel spoor achter liet, ik zweer het je een naaktslakkenspoor is er NIKS bij !
Sperma is heul niet smerigquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:44 schreef Nonneke het volgende:
Nouja sperma is smerig, maar ik heb ook ooit een vriendinnetje gehad, die als ze het bed verliet een heel spoor achter liet, ik zweer het je een naaktslakkenspoor is er NIKS bij !
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
en erger nog, toen met dat oog, toen rende ik meteen daarna ff snel naar de winkel voor een pakje peuken, zegt de mevrouw bij de Super aan de peukenbalie, ach kind, wat heb je aan je oog?
Ik voelde wel wat maar wist niet dat t dr zo gruwelijk uit zag![]()
Heb ik iets gemompeld over hooikoorts en ben ik heel snel weer weggehold
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
en erger nog, toen met dat oog, toen rende ik meteen daarna ff snel naar de winkel voor een pakje peuken, zegt de mevrouw bij de Super aan de peukenbalie, ach kind, wat heb je aan je oog?
Ik voelde wel wat maar wist niet dat t dr zo gruwelijk uit zag![]()
Heb ik iets gemompeld over hooikoorts en ben ik heel snel weer weggehold
quote:
Ik postte wéér door het slotjequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:46 schreef Qwea het volgende:
Wat isser popje?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:43 schreef ElisaB het volgende:
Guyzzzz, zit dat streepje bij de piem0l aan de bovenkant of aan de onderkant?
Dat mens werkt daar nu nog en ik schaam me soms nog als ik dr ziequote:
Wacht ik ga kijken, momentquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik postte wéér door het slotje
Maar goed; vraagje aan de kenners:
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat mens werkt daar nu nog en ik schaam me soms nog als ik dr zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |