Hooooi!quote:
Jamaar, jij VRAAGT ook niks! Met subtiele hints kan ik niks hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja helaas, maar ze zijn op. Ik heb de hele avond foto's uitgedeeld en er geen terug ontvangendus ik stuur niks meer
Je bent er net zo makkelijk ingezet als uitgeschopt hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
Ik kan mezelf niet echt tot vaste gast rekenen, alleen omdat m'n naam in de titel heeft gestaan
Dan is Elisa niet meer alleen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
MissBliss zat door het slotje te posten
Pardon, je hebt een innige verbintenis met oh-oh, dus of je nou wilt of niet, je bent een vaste gastquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
Ik kan mezelf niet echt tot vaste gast rekenen, alleen omdat m'n naam in de titel heeft gestaan
Oh... stuur eens foto's allemaalquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Jamaar, jij VRAAGT ook niks! Met subtiele hints kan ik niks hoor.
Jamaar als mijn nuekertje toch wel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
Ja, dat zag ik echt niet hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:18 schreef Greys het volgende:
MissBliss zat door het slotje te posten
Wil je een foto van mijn poes?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh... stuur eens foto's allemaal
Wat Greys zegt dusquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Pardon, je hebt een innige verbintenis met oh-oh, dus of je nou wilt of niet, je bent een vaste gast
Wine isquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik echt niet hoor
Maar wine has arrived dus.
Oh ja, dat mag wel... doe maar Greyquote:
Ja, hoe is het met mij...quote:
quote:
Oh dan is het wel officiëel hequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja, dat mag wel... doe maar Grey
Kijk, daar bezwijk ik wel voorquote:
Maar da's ook heel belangrijk. Juist doordat je wellicht iets minder emotioneel betrokken bent kun je de zakelijke kant goed regelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:22 schreef Re het volgende:
[..]
Ja, hoe is het met mij...
Het gaat wel hoor, ik ben het een en ander wel gewend met al het geregel rondom zulke gebeurtenissen en de emoties eromheen, maar de impact is toch ontzettend heftig, gewoon zo zonde dit. Maar ik probeer er gewoon te zijn voor iedereen die het hier nodig heeft en dat zit in de kleine dingetjes.
Da's rottig zeg.quote:Ik moet alleen vlak na de crematie voor mijn werk naar de VS voor een paar dagen
Wij hebben als mods gewoon een uitdaging. En dat is soms bést lastigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:20 schreef MissBliss het volgende:
Ja, dat zag ik echt niet hoor
Maar wine has arrived dus.
Dat is goed kut! En daar valt natuurlijk ook niks anders geregeld worden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:22 schreef Re het volgende:
[..]
Het gaat wel hoor, ik ben het een en ander wel gewend met al het geregel rondom zulke gebeurtenissen en de emoties eromheen, maar de impact is toch ontzettend heftig, gewoon zo zonde dit. Maar ik probeer er gewoon te zijn voor iedereen die het hier nodig heeft en dat zit in de kleine dingetjes.
Ik moet alleen vlak na de crematie voor mijn werk naar de VS voor een paar dagen
Tis gewoon machtsmisbruik en aandachtstrekkerij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben als mods gewoon een uitdaging. En dat is soms bést lastig![]()
Ben blij dat jij het ook een keer deed
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:22 schreef Re het volgende:
[..]
Ik moet alleen vlak na de crematie voor mijn werk naar de VS voor een paar dagen
Ja, dat zal het zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Tis gewoon machtsmisbruik en aandachtstrekkerij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |