Heerlijk hoor, zwemmen in open water. Veel prettiger als een zwembad over het algemeen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik hou alleen maar van zwemmen in zee of in meren, echt geen vieze zwembaden voor mij hoor
Geen probleem.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima.
Cat, we je moet het bed trouwens delen met 1 andere dame.
Lag net heerlijk in mijn bed te pitten.
[ afbeelding ]
Altijd trubbles he, sjonge, wie laat dr nou de pizza's aanfikken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:44 schreef Qwea het volgende:
Ik zweer, ik heb zo denk ruzie met MM.
Hij heeft volgens mn de pizza's laten aanbranden
Gooi ze het raam uit. En MM erachteraan!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:44 schreef Qwea het volgende:
Ik zweer, ik heb zo denk ruzie met MM.
Hij heeft volgens mn de pizza's laten aanbranden
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik hing al langer op F&F rond maar ben pas actief gaan slowchatten met de asielactie. Ik ben nog hartstikke groen
En toen was de kogel door de kerk: Greys zag het als eerste:quote:
Heel het kippehok dacht mee!quote:
Die bus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb even een samenvatting gemaakt voor mensen die later inschakelden een leven hebben en geen zin hebben 3 topics door te lezen.![]()
Hoe het begon….
[..]
[..]
En toen was de kogel door de kerk: Greys zag het als eerste:
[..]
Heel het kippehok dacht mee!
Bruidsjurk
Nog niet beslist![]()
Outfit van de bruidegom
[ afbeelding ]
Jurkjes voor de bruidsmeisjes
[ afbeelding ]
Vervoer van de gasten
[ afbeelding ]
Bruidsauto
[ afbeelding ]
Bruidstaart
[ afbeelding ]
Game on!
Wat een vraag, je drinkt maar wat er is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Dat jurkje voor bruidsmeisjes is een goeie keuze.
Mits leuke bruidsmeisjes trouwens.
Wat tappen jullie op de bruiloft?
Ik zou het maar doen met die taart want ze wil dr eigenlijk een die op haarzelf lijktquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Die bus.
En ik wil helemaal geen negerinnenbruidstaart.
En dat zou mij moeten afschrikken? Cat is prachtig en ik weet zeker dat Muis een fantastische op haar lijkende taart kan bakken!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou het maar doen met die taart want ze wil dr eigenlijk een die op haarzelf lijkt![]()
![]()
Zie je hoe zo'n huwelijk alleen maar stress oplevert?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou het maar doen met die taart want ze wil dr eigenlijk een die op haarzelf lijkt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk wel! Kinky.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:54 schreef oh-oh het volgende:
Je gaat toch niet in jezelf staan hakken met een mes?
En als je vent dat op je bruiloft al met liefde doet heb je niet de goeie te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |