abonnement Unibet Coolblue
pi_77191965
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:18 schreef Luni het volgende:

Is er trouwens al bekend wanneer ze met een nieuw album komen.
U2 begint aan nieuw album
Uitgegeven: 23 januari 2010 17:00
Laatst gewijzigd: 23 januari 2010 17:46

AMSTERDAM - U2 is begonnen aan de opvolger van No Line On The Horizon.
© Wenn.comDat heeft gitarist The Edge laten weten in een interview met het Amerikaanse tijdschrift Entertainment Weekly.

"We werken momenteel aan veel nieuwe nummers. Sommige klinken heel erg vrolijk. We zijn er van overtuigd dat we met iets heel speciaals bezig zijn", zo vertelt hij.



"We zijn aan het experimenteren met verschillende arrangementen, en electronica is ook een van de dingen waar we mee aan het spelen zijn."

"Andere liedjes zijn erg traditioneel, bijna folk. Waar dit album precies uit gaat komen, daar zijn we nog niet helemaal uit."
#35.
pi_77205617
Zag het net ook. Ben benieuwd. Als ze me willen blijven boeien, mag het wel weer een wat ander geluid worden dan de laatste twee albums (á la Pop bijvoorbeeld! )
pi_77206150
Ik vond No Line..... best anders klinken dan de twee daarvoor.

Is dat album met leftovers van NO Line... nu van de baan eigenlik?
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_77212857
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:00 schreef MuadDib het volgende:
Is dat album met leftovers van NO Line... nu van de baan eigenlik?
"Songs Of Ascent"
Die zou in december 2009 al moeten uitkomen mja...
Maar daar in tegen krijg je allemaal mailtjes van U2.com dat je je subscription moet verlengen voor een nu "exclusive limited edition" remaster CD met obscure remixes van DJ's waar je nog nooit van heb gehoord!

Je moet U2 nageven dat het een zeer goed ge-olieëde marketing machine is...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_77827915
http://player.omroep.nl/?aflID=10661984

BNN presents U2
quote:
Muziekspecial. De grootste band ter wereld speelde op 11 maart 2009 op een van de kleinste podia van Boston. Het concert, waar slechts 750 aanwezigen waren, werd gegeven in het kader van de release van het nieuwe album van U2: No line on the horizon. In deze U2-special komen niet alleen grote hits langs, de bandleden praten ook over de totstandkoming van hun nieuwe album.
Nou, d'r wordt weinig gepraat als je het mij vraagt.
pi_77885866
YEAH!
Gister nog een veld ticket aangeboden gekregen voor Brussel 22/09/2010
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_77885896
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:35 schreef CoExist het volgende:
YEAH!
Gister nog een veld ticket aangeboden gekregen voor Brussel 22/09/2010
pi_78310682
Ben morgen in Dublin. ZIjn er, naast de U2 graffiti wall die we uiteraard bezoeken, nog andere bezienswaardigheden die U2 gerelateerd zijn in Dublin?
pi_78310810
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:25 schreef DrowningMan het volgende:
Ben morgen in Dublin. ZIjn er, naast de U2 graffiti wall die we uiteraard bezoeken, nog andere bezienswaardigheden die U2 gerelateerd zijn in Dublin?
http://www.inyourpocket.com/ireland/dublin/U2-Landmarks_70412f
http://en.wikipedia.org/wiki/Windmill_Lane_Studios
http://www.u2tour.de/travelguide/guides/en/Killiney.html (maar tegenwoordig verblijft ie meer in New York, toch?)
pi_78311075
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:35 schreef CoExist het volgende:
YEAH!
Gister nog een veld ticket aangeboden gekregen voor Brussel 22/09/2010
Tof! Ik heb zelf een beetje spijt dat ik Brussel heb laten schieten
pi_78349567
Ik heb als het goed is 3 kaarten over. Je mag van mij kaarten kopen, gewoon normale prijs (totaalprijs van wat ik betaald heb gedeeld door 4). Punt is echter dat de Belgische kaartentoko wacht met het opsturen van kaarten om de zwarthandel tegen tegaan.

Mocht je interesse hebben, houd even contact met mij!
pi_78351078
Anders heb ik wel interesse. Zoek iig 2 kaarten, maar als je ze alleen per 3 weg wil doen moet dat wel te regelen zijn, heb nog genoeg mensen die wel meewillen.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_78395693
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:52 schreef itchycoo het volgende:
Ik heb als het goed is 3 kaarten over. Je mag van mij kaarten kopen, gewoon normale prijs (totaalprijs van wat ik betaald heb gedeeld door 4). Punt is echter dat de Belgische kaartentoko wacht met het opsturen van kaarten om de zwarthandel tegen tegaan.

Mocht je interesse hebben, houd even contact met mij!
Ooooooooooooh, wat zou je mij daar blij mee maken. Ik heb je een bericht gestuurd.
pi_78419272
Nou dan zijn de drie kaarten alweer vergeven.
pi_78423393
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:58 schreef itchycoo het volgende:
Nou dan zijn de drie kaarten alweer vergeven.
pi_78424677
ik vind het ook jammer dat ik Belgie heb laten schieten; ik kan alleen pas tegen die tijd rondom het concert weten of ik dan kan... Amsterdam doen ze niet meer he?
pi_78436224
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:27 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik vind het ook jammer dat ik Belgie heb laten schieten; ik kan alleen pas tegen die tijd rondom het concert weten of ik dan kan... Amsterdam doen ze niet meer he?
Nee Amsterdam komt niet meer, ik denk dat het schema zo min of meer compleet is. Parijs word het dan nog voor mij. Voor Brussel zou ik 2 dagen vrij moeten nemen, dat is het me niet waard. Parijs word mn 5e concert van deze tour, het is mooi zo
pi_78436516
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:28 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Nee Amsterdam komt niet meer, ik denk dat het schema zo min of meer compleet is. Parijs word het dan nog voor mij. Voor Brussel zou ik 2 dagen vrij moeten nemen, dat is het me niet waard. Parijs word mn 5e concert van deze tour, het is mooi zo
dat heeft je ook een hoop geld gekost
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_78437217
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:34 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

dat heeft je ook een hoop geld gekost
Ja, daarom is het ook niet zo heel erg dat het hem voor Brussel niet word.. Jammer, dat dan weer wel Het 16e concert voor mij in totaal.. Het gaat echt nooit vervelen
pi_78439461
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:49 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ja, daarom is het ook niet zo heel erg dat het hem voor Brussel niet word.. Jammer, dat dan weer wel Het 16e concert voor mij in totaal.. Het gaat echt nooit vervelen
jeez, dat is echt teveel gewoon , vind t zelf totaal niet boeiend maar respect dat je zo'n fan bent
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:33:43 #146
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_78441656
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:49 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ja, daarom is het ook niet zo heel erg dat het hem voor Brussel niet word.. Jammer, dat dan weer wel Het 16e concert voor mij in totaal.. Het gaat echt nooit vervelen
wauw 16 Wil ik ook! Ben nu naar twee geweest dus Bono moet het nog even volhouden
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_78553826
Gister deze mail in mijn inbox.
Fucking eindelijk zeg!
quote:
Dear #####,


Artificial Horizon is no longer on the horizon.... it's here!

The limited-edition CD, produced for our 2010 U2.com subscribers, has arrived in the warehouse and is now being shipped. How long will it take to get to you? Depends where in the world you are but we're told 'between 7 and 21 business days'.

Thanks for your patience.

We asked Ralph Moore, Editor At Large of Mixmag, the world's biggest selling dance magazine, to take an early listen to the new collection.

He loved it - here's some highlights of his review: 'world beat flavour takes the song to totally different place.'(Elevation (Influx Mix) ); 'crashing drums and jet-propelled synth' (Get On Your Boots (Fish Out Of Water Mix); 'makes U2 sound like another band entirely' (City Of Blinding Lights (Hot Chip Remix).

Read Ralph's full take on Artificial Horizon here and if you can't wait a moment longer take a listen to excerpts of all 13 tracks in the Audio Player embedded in the story

Best wishes
The U2.Com Team
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_78562971
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:32 schreef CoExist het volgende:
Gister deze mail in mijn inbox.
Fucking eindelijk zeg!
[..]


Wat je zegt, eindelijk. Ik heb begin September mijn abo verlengt Nouja, ik heb ook weken 'gewacht' op U2 Medium, Rare & Remastered die je vorig jaar kreeg. Dit Artificial Horizon gedoe zou dan 'nooit uitgebrachte tracks' bevatten, maar het zijn er uiteindelijk maar 2...
pi_78574452
Snap inderdaad niet waarom het allemaal zo lang moet duren.
Ik heb al een paar keer cadeaus dubbel gekregen... die Slane CD + T-shirt en die sleutelhanger.
En van "Songs Of Ascent" hebben we ook nog niets vernomen... hoop wel dat er nog iets nieuws uitkomt voor de nieuwe tour in Europa dit jaar.

Het kan in ieder geval niet hier aan liggen...
quote:
AMSTERDAM - De Ierse rockband U2 is koploper in een lijst van grootverdieners in de popmuziek. De groep verdiende vorig jaar in vergelijking met andere artiesten veruit het meeste geld.
Vorig jaar stond Madonna nog bovenaan de lijst van het Amerikaanse muziektijdschrift Billboard.De band verdiende in 2009 meer dan 108 miljoen dollar (79, 6 miljoen euro).

Op de tweede plek staat Bruce Springsteen met 57 miljoen dollar. Madonna neemt de derde plek in. Zij was goed voor 47 miljoen dollar. AC/DC en Britney Spears volgen met respectievelijk 43 milloen dollar en 38 miljoen dollar.

De lijst wordt jaarlijks gepresenteerd en wordt gebaseerd op geld dat verdiend wordt met tournees, cd-verkoop, royalties en verkoop van muziek via internet.

De lijst richt zich daarmee alleen op inkomsten uit de muziek. Zo zijn merchandise en sponsorgelden niet in de bedragen meegenomen.
Bron
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_78577605
Zijn de kaarten voor Brussel 2010 echt uitverkocht? Of denken jullie dat je ooit nog kaarten kan kopen?
En dat bedoel ik niet de mensen op straat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')