Oooooh man, je wilt niet weten. Mn kut druipt als een malle!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JIj word vochtig van inactieve profielen?
quote:
quote:
En nu ik je heb gezien krijg ik last van visuals die ik niet wilquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oooooh man, je wilt niet weten. Mn kut druipt als een malle!
Neuh, klopt. Noem me maar sletjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt kieskeurig ben je niet ofzo
Een korte en saaie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Speciaal voor deze gelegenheid wel even ja!
Welke film ga je kijken?
quote:
Zodat je daarna snel iets anders kunt doen?quote:
Als je nou óf niet zo nieuwsgierig bent óf m'n PM beantwoord dan kan ik het uitleggen. Incl niet vervelende context of situatie die op iets lijktquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Zodat je daarna snel iets anders kunt doen?
Kweej, heb je goed opgelet laatst toen Ll dat kaartje postte van waar hij woont? Ergens ten tijde van dat treinongeluk was dat
Dan hou ik mijn nieuwsgierigheid nog wel even in bedwang.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je nou óf niet zo nieuwsgierig bent óf m'n PM beantwoord dan kan ik het uitleggen. Incl niet vervelende context of situatie die op iets lijkt
Dat geeft niet hoor, maar dan moet je niet zo vissen als je toch wel weet dat ik het niet zo hier over het hele forum ga smijtenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hou ik mijn nieuwsgierigheid nog wel even in bedwang.
(Ik doe liever écht niet aan PM op het werk)
Hoezo, het waren vrij algemene vragen dacht ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor, maar dan moet je niet zo vissen als je toch wel weet dat ik het niet zo hier over het hele forum ga smijten![]()
Dan zie ik spokenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, het waren vrij algemene vragen dacht ik
Maar is goed hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |