Hoe oud ben jij eigenlijk danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:51 schreef Ynske het volgende:
tsss die ging snel dicht
*afklopt* ooit alleen een ongeluk/ontsporing meegemaakt met een stoomtrein, waar ik conductrice was.
en dr zat een engeltje op mn schouder
heb daar als vrijwilliger gewerkt vanaf mn 15e tot mn 26e ongeveerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk dan![]()
Als je conductrice op een stoomtrein bent geweest
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit al jaren in de trein, en bij mij heeft nog nooit iemand de behoefte gehad om ervoor te stappen. Gelukkig..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met de trein naar Amsterdam ging (naar Conleche, samen met Maes) sprong er eentje van de Schipholtunnel voor/op onze trein. Stonden we alsnog drie uur vast
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iets met zwarte letters, zonder glitters en deathmetal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer gaat het weer dusdanig ok met je dat ik met de OP mag kutten?
Ik gok dat dat nog een jaar of 7,5 gaat duren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer gaat het weer dusdanig ok met je dat ik met de OP mag kutten?
quote:
geen idee nooit geprobeerd haha!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boh das lekker, soep met van die eireepjes
Vertel, wat brengt je hier!quote:
Ben jij gewoon een echte authentieke boerin?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:01 schreef Eisoep het volgende:
om het toch nog maar ff over F&F te hebben....
mijn varken moest gisteren voor het eerst gekapt worden!!! een ramp
Nee, Greys, het waren niet je glittersquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel, wat brengt je hier!
Of was het gewoon de enorme gezelligheid die er altijd van ons af straalt?
ja jullie zijn zoooo gezelligquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel, wat brengt je hier!
Of was het gewoon de enorme gezelligheid die er altijd van ons af straalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |