Ja, Nokwanda, laat ons niet langer in spanning.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:01 schreef Cat22 het volgende:
En nu ben ik erg benieuwd naar de side effects van een joint bij Nokwanda.
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het in mijn hele leven nog nooit gerookt![]()
Ik vind het stinken...ik ga toch liever voor een lekker wijntje wodka'tje.
Die zijn niet grappig. Onrust, hartkloppingen, zo snel dat ik het gevoel heb dat mijn hart eruit bonst. Beelden die voorbij komen van dingen die gaan gebeuren. En dat al na een paar trekjes. De keren dat ik geblowd heb kun je wel tellen op een hand en het is ook wel gebeurd dat ik een lachkick kreeg na twee trekjes (dan ben ik dus zo stoned als een ander na een hele joint), maar ik weet nooit vantevoren hoe het zal vallen. Dus ik blow gewoon niet en neem heel af en toe een neut omdat ik de smaak van sommige neuten lekker vind. Zoals die van een goeie whiskey dusquote:Op woensdag 30 september 2009 17:01 schreef Cat22 het volgende:
Voor wie het nog niet wist:
DIENSTMEDEDELING!
De meet van 4 oktober gaat niet door.![]()
En nu ben ik erg benieuwd naar de side effects van een joint bij Nokwanda.
Had niet meer gelezen. Ben bezig aan het schilderij van Piscesquote:Op woensdag 30 september 2009 17:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, Nokwanda, laat ons niet langer in spanning.
Ik heb whiskey bij een vriend gedronken laatst. Verschillende soorten. Echt duur spul wat hij hadquote:Op woensdag 30 september 2009 17:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die zijn niet grappig. Onrust, hartkloppingen, zo snel dat ik het gevoel heb dat mijn hart eruit bonst. Beelden die voorbij komen van dingen die gaan gebeuren. En dat al na een paar trekjes. De keren dat ik geblowd heb kun je wel tellen op een hand en het is ook wel gebeurd dat ik een lachkick kreeg na twee trekjes (dan ben ik dus zo stoned als een ander na een hele joint), maar ik weet nooit vantevoren hoe het zal vallen. Dus ik blow gewoon niet en neem heel af en toe een neut omdat ik de smaak van sommige neuten lekker vind. Zoals die van een goeie whiskey dus
Ieuw, dat is niet leuk. Dan moet je het idd laten staan. Het voordeel van de herfst is dan wel weer dat het een goede tijd is voor een mooi glas.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die zijn niet grappig. Onrust, hartkloppingen, zo snel dat ik het gevoel heb dat mijn hart eruit bonst. Beelden die voorbij komen van dingen die gaan gebeuren. En dat al na een paar trekjes. De keren dat ik geblowd heb kun je wel tellen op een hand en het is ook wel gebeurd dat ik een lachkick kreeg na twee trekjes (dan ben ik dus zo stoned als een ander na een hele joint), maar ik weet nooit vantevoren hoe het zal vallen. Dus ik blow gewoon niet en neem heel af en toe een neut omdat ik de smaak van sommige neuten lekker vind. Zoals die van een goeie whiskey dus
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had niet meer gelezen. Ben bezig aan het schilderij van Pisces
Die wil ik deze week af hebben (als dat lukt) en dan ga ik beginnen aan die van Ronja van Draculettetje. Die laatste mag ik wel spammen.
Dat klinkt inderdaad niet prettig.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist die houtige en turfachtige smaken vind ikquote:Op woensdag 30 september 2009 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb whiskey bij een vriend gedronken laatst. Verschillende soorten. Echt duur spul wat hij had
Ik vond het 3x niks. 1 smaakte naar hout
Ik vond het echt afschuwelijk. Ik denk dat je het moet leren drinken, ofnie?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist die houtige en turfachtige smaken vind ik![]()
![]()
roken doe ik dan weer wel, maar dat doet niks met mijn bewustzijn. Het zal er wel aan liggen dat ik een controlfreak ben en daarom niet tegen het effect van een joint kan. Of het is iets met de stofjes in mijn kop. Geef mij ook geen morfine-achtige stoffen, want dan ga ik rare drukke junkie-achtige trekjes vertonen. Kennen jullie dat? Die fysieke onrust waaraan je een junk kunt herkennen. Trekkerige nerveuze bewegingen en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |