Dat Nav4all kende ik nog niet... Het ziet er inderdaad niet zo mooi uit als de TomTom, maar het lijkt in ieder geval wel stukken beter te werken dan AndNav2 (ook gratis, voor de Android).quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:11 schreef -J-D- het volgende:
GPS doet het vloeiend hier.
Net een gratis navigatie-programma geinstalleerd en dat loopt goed.
Nav4all. Het ziet er niet zo mooi uit als TomTom maar werkt perfect.
Tis ff wennen, want het is alleen een kale pijl en wat getallen in beeld. TomTom ziet er gelikter uit.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:32 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat Nav4all kende ik nog niet... Het ziet er inderdaad niet zo mooi uit als de TomTom, maar het lijkt in ieder geval wel stukken beter te werken dan AndNav2 (ook gratis, voor de Android).
Copilot Live erop knallen.......quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:32 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat Nav4all kende ik nog niet... Het ziet er inderdaad niet zo mooi uit als de TomTom, maar het lijkt in ieder geval wel stukken beter te werken dan AndNav2 (ook gratis, voor de Android).
Voor die 3 keer per jaar dat ik navigatie nodig heb ga ik geen cent neertellen...quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:06 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Copilot Live erop knallen.......
Die vraag is al een paar keer beantwoord in deze reeks volgens mij.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:01 schreef whoops het volgende:
- De Hero neemt al mijn Google contacten over in de lijst, niet de users in My Contacts, zoals de G1 dat doet. Weet iemand hoe dit aan te passen is? Dit is namelijk echt onwerkbaar (alle mailadressen waar ik ooit mee gemaild heb in m'n gmail staan nu in m'n telefoon)
Oke, dus Menu -> People, dan naar Groups, Menu -> Sync Groups. Daar zorg ik dan dat alleen My Contacts aangevinkt staatquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die vraag is al een paar keer beantwoord in deze reeks volgens mij.
Kwestie van een vinkje uitzetten bij 'Sync groepen'.
sync groups krijg ik helemaal niet bij mijn Heroquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef whoops het volgende:
[..]
Oke, dus Menu -> People, dan naar Groups, Menu -> Sync Groups. Daar zorg ik dan dat alleen My Contacts aangevinkt staat
Maar nu, wachten op een sync of kan ik dit handmatig pushen?
As we speak heeft hij de lijst geupdate
Welles.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:23 schreef Incolumis het volgende:
sync groups krijg ik helemaal niet bij mijn Hero
wtf?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:31 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb jij rechtsonder staan dan? Geen icoon oid?
Je hebt de SDK ontdekt zo te zien?quote:
Heb ik inderdaad ook, dat er geen icoon staat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:31 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb jij rechtsonder staan dan? Geen icoon oid?
Ik heb na een hard-reset nu wel die sync groepen optie. Helaas bij individuele contacten nog steeds geen '...meer' opties.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:32 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wtf?
nee ze staan beiden naast elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |