abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 februari 2000 @ 16:38:00 #1
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_248279
Geachte forumleden,

Het is voor mij de eerste maal dat ik binnen dit forum een stuk persoonlijke gedachten verspreid

Na een aantal dagen observeren en het grondig verzamelen van achtergrondinformatie ben ik tot de volgende conclusie gekomen:

Er is hier bewust geselecteerd op labiliteit! Ik heb nog nooit zoveel labiele imbecielen in 1 bus bij elkaar gezien en geloof mij ik woon in Utrecht en daar kom je wat tegen!

Esmee en Willeke zijn in ieder geval de twee Mona's van de bus. Het is gewoon wachten op zaterdag wie er tijdens het verplichte sportuurtje als eerste op haar "schaambeen" klapt.

Zeki is helemaal een geval apart. Zeki is ontkomen aan de ontruimingen in de betuwe via een zelfgegraafde tunnel vanuit 1 van de kraakpanden zo onder de rijn door. Zeki is ook erg gefrusteerd en dringt ook graag zijn mening op aan andere. Bijvoorbeeld over Paul de Leeuw, ik denk ook dat Zeki een undercover homo is die ooit is afgewezen door Paul de Leeuw in de sauna. Zeki heeft ook heel doordringende ogen en haat Willeke omdat deze de moederkloek speelt. Zeki denkt ook dat het een eer is dat kinderen op de ijsbaan zijn naam scanderen. Het is dat de leraar van de kinderen erbij is anders hadden ze waarschijnlijk iets minder leuks geroepen voor Zeki. Ik vindt ook dat de makers van de bus apart 5 minuten later op de avond met Zeki moeten uitzenden. Waarom??????? Dan schikken de kinderen niet zo! De moeder van Zeki is waarschijnlijk dan ook betonvlechter op een booreiland. Zeki wil ook niet betalen vooro sex ook al heeft hij zo zijn behoeftes. Nou Utrechtenaren, Hier is je serieverkrachter. Welke gleuf gaat er nou vrijwillig naar bed met Zeki.

Okay misschien de vrouw van Ruud uit BB Hiltrude.

Aziz de wat gezette allochtoon uit de bus, trouwens wel de sympathiekste van de twee zal waarschijnlijk blijken illegaal te verblijven in de bus en anders zullen zijn medepassagiers dit arrangeren. Waarom?????

Nou hij houdt iedereen wakker met zijn gesnurk, hij moet gebruiken maken van het toilet met de deur open met zijn postuur. Wat onzin????????? Wel eens een busreis naar spanje gemaakt en van het chemisch toilet gebruik gemaakt??????? Nou lul dan niet zo stom. Al met al is dit natuurlijk niet bevorderlijk voor een goede band met je mede passagiers. Ook het geleuter over dat hij gevoelens heeft en bang is zichzelf af te sluiten voor misschien wel de mooie dingen op de wereld passen niet bij hem. Aziz kan met je praten en dan in éénmaal het gevoel krijgen van: Shit ik begin wat voor je te voelen, weet je wel. Dit probeerde hij al bij Willeke en Zeki. Nou Willeke voelde zich apetrots dat 1 van haar buskinderen zo'n geheim met haar deelde dat zij van blijdschap s'nachts heeft gevingerd op het ritme van het snurken van Aziz.

Willeke, 1 tip was altijd je handen na het vingeren dan raken zij niet ontstoken!!!!!!!!!

Zeki valt niet op Aziz en liet ook duidelijk blijken dat Aziz niet zijn type is en had dan ook geen commentaar op de gevoelens van Aziz.

Zeki is wel populair onder de mannen van de bus. Job ons nationale leeghoofd bekende aan Zeki dat hij het meest miste dat hij in zijn lul geknepen werd na een stukje fietsen. Terwijl hij dit vertelde keek hij Zeki met een glimlach aan. Ronnie Tober viel in het niets hierbij. Ons geblondeerde hazelipje vroeg nog wel aan Zeki hoe het met zijn liefdesleven gaat, nogmaals geen commentaar!

Voor Aziz voorspel ik nog wel een goede carriëre als hij maandag uit de bus wordt geflikkerd. Hij kan dan in zijn pikante pyama gastheer worden bij dikke maatjes, de groep voor homofiele teddyberen. Nou niet gelijk gaan gillen dat ik discrimeer want dat is gelul. Welke imbeciel gaat er nou met een veel te strak glimmend pyamapakje voor de camera staan. Sorry hoor maar meestal zijn dit homo's!!!!!!!

Voor Bart moeten wij allemaal veel respect hebben, tenminste dat straalt hij uit. Waarom????? Hij een grondige teringhekel aan iedereen uit de Bus. Ja dat klopt behalve aan Esmeralda. Maar iedere gezonde man zal daar geen hekel aan hebben. Esmerald is knapper dan Sabine uit BB en zal dan ook naar verwachting niet pas na 8 weken een stijve snikkel haar schede in laten glijden maar waarschijnlijk nog voor het weekend.

Trouwens Bart doet het voor het geld, dat straalt hij duidelijk uit. Hij doet ook gemaakt en neemt nu al een beetje de rol van Willem uit BB op zich.

Trouwens Zeki vindt ik de Martin van de bus. Trouwens wel schattig, ben je dyslectisch ga je toch de brieven van de buschauffeur voorlezen voor de gehele groep. Toch schattig dat hij leiding geven aspireert. Misschien dat hij als hij de bus is uitgeflikker een item op call tv zou kunnen doen.

Dat wil Bart trouwens ook wel. Hoezo, hij verzameld al niet voor niks de recepten van alle pasagiers! Hij is doordacht hoor ons Bartje. Als hij maar wel bidt voor bruine bonen!!!!!!!

Wat vinden jullie van de stem van Esmee???????????? Wat een XXXXXXX stem!!!!

Ik heb nog nooit zo spontaan last gehad van openspringen aambeien als toen ik haar stem hoorde. Jezus Christus, SBS 6 wat doen jullie mij aan!!!!!!! Esmee is een geval apart. Zij heeft net een negatieve periode in haar leven afgesloten vandaar dat zij haar naam veranderde in Esmee. Over die negatieve periode het volgende: Esmee is stewardes en herinnert U zich nog de ramp bij Faro???????? ja toen was zij nog piloot!!!!!!!

Dit waren mijn voorlopige gedachten, op of aanmerking kunnen jullie natuurlijk kwijt op mijn emailadres.

Later,

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


pi_248280
haha
Weet je niks leukers?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_248281
Wij hebben vast ander soort humor, dolphin.
Maar laat je inbrengen maar horen, hoor, dan lees ik ze gewoon niet meer.
pi_248282
WAY TO GO DOLPHIN!!!!!!!!!!!!!!

Toppertje!!

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
pi_248283
Dolphin, GO !
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 18 februari 2000 @ 02:32:00 #6
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_248284
wie zegt dat dit humor was??
was , volgens mij, gewoon het ventileren van .....

meer niet

  vrijdag 18 februari 2000 @ 02:37:00 #7
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_248285
heeej hij is weer open????

mooi

* speedcore heeft best wel gelachen om het stukje van dophin.

------------------
real music has at least 240+ bpm
het resultaat van speedcore`s gerommel met html

[Dit bericht is gewijzigd door speedcore (Datum 18 Februari 2000).]

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_248286
Ja, ik vond het op bepaalde punten ook wel een geinig stukje, maar let de volgende keer iets op je woorden. Hier en daar iets minder grof, want dat haalt het juist naar beneden en is helemaal niet nodig.

en vind ik....is natuurlijk zonder T (Trouwens Zeki vindt ik de Martin van de bus)

Quote: ** op of aanmerking kunnen jullie natuurlijk kwijt op mijn emailadres **

Waarom ??? Je schrijft hier in een Forum dus dan reageer ik ook hier


Rob


[Dit bericht is gewijzigd door R@b (Datum 18 Februari 2000).]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_248287
Oké, ik geef het toe ... ik moest ook wel lachen om dit stukje, al is het hier en daar wel érg grof ! Maar goed, iedereen heeft het recht om zijn eigen mening te geven toch ?
  vrijdag 18 februari 2000 @ 11:43:00 #10
1315 Pooh
Think, think, think
pi_248288
Ik kon er ook best wel om lachen. Sommige stukjes waren namelijk wel heel herkenbaar.
pi_248289
Heel goed stukkie hoor!

Inderdaad, de passagiers lijken geselecteerd op basis van zwakzinnigheid; zelden zo'n verzameling randfiguren gezien. Vind het persoonlijk meer iets voor een VPRO-docudrama, dan voor het commerciele
SBS-6; maar ja, die wachten uiteraard op de eerste zelfdoding en zo weer een flinke dosis gratis publiciteit. Want waar bij BigBrother heel psychologisch Nederland hoog en laag stond te springen vanwege de eventuele schadelijke gevolgen voor de bewoners, blijft het nu akelig stil! Dit, terwijl deze mensen zo labiel zijn dat dit hele gebeuren nogal een behoorlijke negatieve impact op ze zal hebben...

Kijk alleen maar naar de homoseksueel in ontkenningsfase Bullent; doet zijn uiterste best om niet door de mand te vallen door Esmeralda te versieren. Of de alcoholiste en bijstandsmoeder Willeke? Die is nu al een inzinking nabij (mede door het geforceerde inhouden om geen lasterpraat over anderen rond te bazuinen om zo te vermijden als een roddelaarster afgebeeld te worden).

En zo kunnen we nog wel even doorgaan...


Mazzel

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_248290
whoeaahahahahaha...........sorry!
Ik ben online
  vrijdag 18 februari 2000 @ 14:03:00 #13
2029 Prole
dicere est facere
pi_248291
Huh? Hoezo te grof? Waren de stukjes van Doordevil niet grof(fer) dan?

Leuk stukje wel

Prole

pi_248292
quote:
op 02-18-2000 om 02:03 PM schreef Prole het volgende:
Huh? Hoezo te grof? Waren de stukjes van Doordevil niet grof(fer) dan?

Leuk stukje wel

Prole


grof>< grover

Ik ben online
  vrijdag 18 februari 2000 @ 15:21:00 #15
272 R@b
No-nonsens
pi_248293
quote:
op 02-18-2000 om 03:18 PM schreef Hawkwind het volgende:
grof>< grover

SUPER GROVER

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_248294
Vooruit dan, hier wat commentaar:

De kwaliteit van dit stukje tekst past goed bij het niveau van het programma "DE BUS".

Ik snap eigenlijk niet eens dat ik hierop reageer....
Begin ik qua smaak dan ook langzaam af te zakken naar een dieptepunt?

HELP ME!
Een vriend in nood....

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_248295
Weer even bovenaan dit prachtstuk...
Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_248296
Geweldig stukje dit van Dolphin. Deed mij weer lekker denken aan BB tijden. Tja, tis misschien hier en daar grof, maar daar moet je gewoon lekker doorheen kijken. Heerlijk cynisch
Is Dolphin toevallig niet Doordevil?
Ga door, ga door en analyseer maar lekker. Ik kan er wel om lachen
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  vrijdag 18 februari 2000 @ 20:59:00 #19
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_248297
Nee ik ben niet Doordevil. de volgende keer als ik de passagiers beter heb leren kennen dan zal ik mijn mening iets genuanceerder ventileren

Later,

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  zondag 27 februari 2000 @ 12:47:00 #20
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_248298
Gewoon effe weer naar boven plaatsen
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  zondag 27 februari 2000 @ 12:51:00 #21
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_248299
quote:
op 02-18-2000 om 04:17 AM schreef R@b het volgende:

(Trouwens Zeki vindt ik de Martin van de bus)


Rob

* Quenda vind Iwan de Martin van de Bus.

* Quenda krijgt kippevel als ze Iwan's enge gemaakte lachje hoort.



pi_248300
geinig stukje, best wel grof maar dat maakt niet uit als het maar niet tè grof wordt

Ga door met stukjes schrijven op dit forum, er wordt toch al zo weinig gepost op het fok!forum sinds BB is afgelopen...


٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 7 maart 2000 @ 01:14:00 #23
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_248301
hoef je niet te zoeken, later

[Dit bericht is gewijzigd door dolphin (Datum 07 Maart 2000).]

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')