Hier ook...geweldig toch he? Hoe het leven je steeds nieuwe verrassingen brengtquote:Op zondag 20 september 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Srsly, er ging een wereld voor me open!
Voulez-vous coucher avec moi?quote:Op zondag 20 september 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg nog eens iets in het Frans?
Sekseh!
Ik heb ze inderdaad allemaal op 1 pagina staan, die PM's, dat scheelt al (wat raar dat dat bij jou niet gaatquote:Op zondag 20 september 2009 15:51 schreef Ynske het volgende:
volgens mij niet, je kunt wel alles wat je niet wilt bewaren aanvinken en dan weggooien
dr word gezegd dat je in de instellingen t aantal per pagina kunt veranderen, maar dat gaat bij mij iig niet, blijft altijd op 15 staan, ook na wijzigen
quote:Op zondag 20 september 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar moet je zwoel bij kijken, niet met zo'n pretbek!
Always room for morequote:Op zondag 20 september 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
Ow ja, stukken beter
Maar jouw bed ligt al vol met poesjes zag ik
Ja die had daar beter gepast dan dat elandquote:
F&F meet bij jou thuis dus binnenkort?quote:
Uhuh, ik heb ook een bad, ik koop wel zo'n setje dat er ook bubbels uit komenquote:Op zondag 20 september 2009 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die had daar beter gepast dan dat eland
[..]
F&F meet bij jou thuis dus binnenkort?
Incl. pyamaparty?![]()
Yeah right! Wedden dat jij in je broek schijt als wij met 12 dames in pyjama op de stoep staanquote:Op zondag 20 september 2009 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
Uhuh, ik heb ook een bad, ik koop wel zo'n setje dat er ook bubbels uit komen
We maken je niet belachelijk, ik vond het juist de uitspraak van het jaar!quote:Op zondag 20 september 2009 16:17 schreef ElisaB het volgende:
Jullie maken mij belachelijk met mijn lege rechthoek, maar ik heb wel gelijk
Ja ook niet alle 12 tegelijk, 1 voor 1 natuurlijk!quote:Op zondag 20 september 2009 16:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeah right! Wedden dat jij in je broek schijt als wij met 12 dames in pyjama op de stoep staan
Ik zoek zo'n setje. Kan het nergens vindenquote:Op zondag 20 september 2009 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb ook een bad, ik koop wel zo'n setje dat er ook bubbels uit komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |