Tis trouwens andersomquote:
quote:
Wat voor stokje?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben zielig.
In al mijn aardigheid ging ik wat hooi fixen voor knien, dus ik graai in de zak en toen! AAAAAAAAAAAAAARRRGGGGGGHHHHH stond er een stokje rechtop in mijn vinger
.
Kut, ik had het eerst andersom.quote:
Eliesje, hou eens op met dat posten door slotjesquote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Straks hebben jullie een nieuw lotgenotencontactgroepje (3*woordwaarde); the weird F&F'ers
Jij post aaaaaaaltijd door het slotje heen!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Straks hebben jullie een nieuw lotgenotencontactgroepje (3*woordwaarde); the weird F&F'ers
Anders rijmt het toch niet?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut, ik had het eerst andersom.
Maar toen dacht ik dat het andersom moest
[..]
Eliesje, hou eens op met dat posten door slotjes
Hoort hier niet iets van all that I am achter?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
BARGAINS, IMPRISONING ME, ALL THAT I SEE, ABSOLUTE SAVINGS
WHAT A GREAT DEALquote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
BARGAINS, IMPRISONING ME, ALL THAT I SEE, ABSOLUTE SAVINGS
Omdat Muis die in het vorige topic posttequote:Op donderdag 17 september 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoort hier niet iets van all that I am achter?
En zo ja, waarom weet ik dat?
In de SLOWCHAT VAN FLORA EN FAUNAquote:Op donderdag 17 september 2009 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeww, wat doe jij hier
Maar helemaal normaal ben je nietquote:Op donderdag 17 september 2009 22:27 schreef ElisaB het volgende:
Het is echt een talent heIk zal eens niet door een slotje posten
Maar verder ben ik vrij onschuldig hoor. Ende ook best liev
Wat zou ik hier niet moeten doen?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In de SLOWCHAT VAN FLORA EN FAUNA
Ik weet niet waarom, maar met je nieuwe ava denk ik steeds dat je Fraubitch bentquote:Op donderdag 17 september 2009 22:27 schreef ElisaB het volgende:
Het is echt een talent heIk zal eens niet door een slotje posten
Maar verder ben ik vrij onschuldig hoor. Ende ook best liev
Dat gaan we vandaag of morgen afspreken.quote:
Ach meid, en nu ga je dood?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben zielig.
In al mijn aardigheid ging ik wat hooi fixen voor knien, dus ik graai in de zak en toen! AAAAAAAAAAAAAARRRGGGGGGHHHHH stond er een stokje rechtop in mijn vinger
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |