abonnement Unibet Coolblue
pi_72673668
Van de week een reclameblaadje van blokker gezien met de reclame stunt voor dierendag 4 october

Maten zijn 32,5x26,5x23,5cm net iets groter als een a4 blaadje,er zit een mini klein radje aan en een buizenstelsel naar een slaaphokje, de hamster die er in zit is een goud/syrische hamster, helaas is deze hamster gephotoshopt en kleiner gemaakt zodat de kooi wat groter lijkt.
Deze kooi is dus totaal ongeschikt voor ieder soort hamster omdat deze veel te klein is en zekers niet gezondmakend.Hierop hebben dus diverse mensen een klacht geschreven dat dit in principe niet kan en dat de kooi veel te klein is, hierop is dus helaas een standaardmail terug gekomen:

In uw e-mail geeft u aan dat u een klacht heeft betreffende het “hamsterhotel” dat wij in onze Blokkerwinkels verkopen.



Wij kunnen u meedelen dat wij naar aanleiding van uw e-mail contact hebben opgenomen met de verantwoordelijke inkoper c.q. leverancier. Zij geven aan dat de hamsters die worden afgebeeld op de verpakking inderdaad gefotoshopt zijn. Onze excuses voor deze verkeerde informatie.



Uiteraard vinden wij het welzijn van de dieren zeer belangrijk. Wij vinden het vervelend dat dit zo bij u overkomt, dit is niet onze bedoeling. Het “hamsterhotel” voldoet volgens onze gegevens aan de normen die eraan gesteld worden. En zijn zeker geschikt voor hamsters.



(Naar aanleiding van bovengenoemde constatering zien wij geen reden om het “hamsterhotel” uit onze winkels te halen.)



Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Dhr. XXXXXXXXX
Blokker Klantenservice

Dit hier is een foto van een echte goud/syrische hamster in deze kooi


Wat is nu het gevolg van deze actie van blokker, dat een hamster een impulskoop word en in een veel te klein kooitje word gestopt, het gevolg hiervan is weer dat op marktplaats al de 1e kooien te koop staan inc hamster omdat het toch een verkeerde koop was.

We spreken hier dan ook niet van een hamsterhotel maar van een hamsterhel voor de hamster.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 12 september 2009 @ 15:54:11 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_72674609
tvp, alleen dwerghammies kunnen daarin ja
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  PR/Manusje van alles zaterdag 12 september 2009 @ 16:01:26 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72674789
lekker kooitje
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_72674854
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:54 schreef Paul het volgende:
tvp, alleen dwerghammies kunnen daarin ja
Zelfs voor dwerghamsters te klein...
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72674900
Maakt de benaming 'hotel' wel waar; op de foto's in reisgidsen lijkt je kamer megagroot en bij aankomst blijk je in een bezemkast te slapen.
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_72675193
tering.
ijs_beer fan!
pi_72676024
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:54 schreef Paul het volgende:
tvp, alleen dwerghammies kunnen daarin ja
'Kunnen' wel ja. Maar ook voor dwergjes is het veel en veel te klein.
Dit kooitje doet me denken aan een ander kooitje dat ik een keer in de folder van Pet's Place zag:


Daar werd ik ook al zo beroerd van.
Tap tap tap
pi_72677371
Dit kooitje is triest, een nieuwsbericht is nog veel triester
You dream it, I live it.
pi_72677431
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:34 schreef Meddo het volgende:
Dit kooitje is triest, een nieuwsbericht is nog veel triester
Want?
ijs_beer fan!
pi_72677500
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:37 schreef NanKing het volgende:

[..]

Want?
You dream it, I live it.
  PR/Manusje van alles zaterdag 12 september 2009 @ 17:41:31 #11
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72677552
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_72677601
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:40 schreef Meddo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je zou ook gewoon kunnen vertellen natuurlijk wat er zo'n onzin is aan 't bericht.
ijs_beer fan!
pi_72677677
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:34 schreef Meddo het volgende:
Dit kooitje is triest, een nieuwsbericht is nog veel triester
Amen. Ik bedoel. Dat de donsveren van IKEA-dekbedden en kussen van levende kippen geplukt zijn, dat is dierenleed. Maar iedereen die zich over zoiets druk gaat lopen maken? Ik bedoel, wees verstandig en koop het dan niet, om met z'n allen nu om zoiets de Blokker te gaan boycotten tot ze het uit hun assortiment nemen...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_72677725
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:43 schreef NanKing het volgende:

[..]

Je zou ook gewoon kunnen vertellen natuurlijk wat er zo'n onzin is aan 't bericht.
Fok probeert met dit kooitje, in de hoop dat andere media dit overnemen, weer een beetje in de aandacht de komen. Met het kooitje zelf is natuurlijk niks mis. Hij is wel klein maar blokker geeft aan dat hij aan de eisen voldoet. Bovendien zullen deze kooien het hele jaar door wel verkocht worden, ook in andere winkels.
You dream it, I live it.
pi_72677744
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:46 schreef Meddo het volgende:

[..]

Fok probeert door dit kooitje, in de hoop dat andere media dit overnemen, weer een beetje in de aandacht de komen. Met een kooitje zelf is natuurlijk niks mis. Hij is wel klein maar blokker geeft aan dat hij aan de eisen voldoet. Bovendien zullen deze kooien het hele jaar door wel verkocht worden, ook in andere winkels.
Google eens op hamster hotel blokker.
ijs_beer fan!
pi_72677755
Het jammere is dat veel mensen denken dat het een geschikt kooitje is, omdat het in de winkel te koop is. Anders zou het immers vast niet verkocht mogen worden.. Helaas mag dat dus wel. En het dan ook nog hotel noemen, veel speelplezier? Right...

En ja tuurlijk zijn er ergere dingen op de wereld. Maar dan nog mag dit ook best wat aandacht, vind ik.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_72677766
Als je zoiets koopt dan zie je toch dat het te klein is.
Je bent wel heel sneu als je het dan toch koopt alleen omdat het goedkoop is.
pi_72677781
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:47 schreef NanKing het volgende:

[..]

Google eens op hamster hotel blokker.
Beetje gehuil op diverse fora en fok maakt er een mediageil berichtje van.
You dream it, I live it.
  zaterdag 12 september 2009 @ 17:49:10 #19
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_72677803
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:46 schreef Meddo het volgende:

[..]

Hij is wel klein maar blokker geeft aan dat hij aan de eisen voldoet.
Wij van wc-eend adviseren wc-eend...
pi_72677806
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

'Kunnen' wel ja. Maar ook voor dwergjes is het veel en veel te klein.
Dit kooitje doet me denken aan een ander kooitje dat ik een keer in de folder van Pet's Place zag:
[ afbeelding ]

Daar werd ik ook al zo beroerd van.
Wat een bullshit
pi_72677834
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:48 schreef Myraela het volgende:
Als je zoiets koopt dan zie je toch dat het te klein is.
Je bent wel heel sneu als je het dan toch koopt alleen omdat het goedkoop is.
Nou, sommige mensen begrijpen dat dus serieus niet he? Die denken, klein beestje, kan in een klein hokje. Ik kan er ook niet bij, maar soms zijn mensen echt zo onwetend
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_72677874
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:48 schreef Meddo het volgende:

[..]

Beetje gehuil op diverse fora en fok maakt er een mediageil berichtje van.
Ten eerste denk ik dat je google stuk is en ten tweede is er niets mediageils aan, het is gewoon zo dat dit kooitje nergens op slaat . Het is veel te klein en de pics in het blokkerkrantje zijn gesoept.
ijs_beer fan!
pi_72677941
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:50 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Nou, sommige mensen begrijpen dat dus serieus niet he? Die denken, klein beestje, kan in een klein hokje. Ik kan er ook niet bij, maar soms zijn mensen echt zo onwetend
Gaan we de viskommen sier bokalen erbij halen
pi_72678140
Dit is inderdaad een ongeschikt hok voor welk dier dan ook.
Ik ben een van de mensen geweest die verschillende instanties heeft ingelicht hierover.

Het wordt tijd dat er wettelijke standaarden komen voor huisdieren om dit soort praktijken te voorkomen.

Mijn hamster zit goed, in een groot hok met vrije uitloop naar een ren van 1x1,5 meter en een loopwiel van 27cm doorsnee.

Reacties met: het is maar een hamster

Je wilt een huisdier, kies er dan ook bewust voor.... dan moet je er ook goed voor zorgen. Ongeacht welk dier het is.
‎"Do I get a bonus if I act like I care?"
pi_72678342
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:46 schreef Meddo het volgende:

[..]

Fok probeert met dit kooitje, in de hoop dat andere media dit overnemen, weer een beetje in de aandacht de komen. Met het kooitje zelf is natuurlijk niks mis. Hij is wel klein maar blokker geeft aan dat hij aan de eisen voldoet. Bovendien zullen deze kooien het hele jaar door wel verkocht worden, ook in andere winkels.
Ja, Blokker mag dat wel aangeven, maar hoe komen zij aan de info dat hij aan de eisen voldoet? Welke eisen hanteren zij dan in godsnaam? Als je een kat op een studentenhok houdt, breekt de pleuris los op Fok, maar een hamster van 15 cm in een hokje van het formaat stoeptegel moet dan ineens wel kunnen .

Het nieuwsbericht is op zich wel een beetje overdreven. Blokker is verder geen kutwinkel of zo hoor, zulke kooitjes verkopen ze ook in dierenzaken, maar het blijft sneu.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')