Briljant was datquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zat toen in Frankrijk, heb het later teruggezien, volgens mij was Ekstra Weekend tijdens Nederland-Frankrijk op het laatste EK. En ja, als je toch al weet dat niemand de radio aan zet vanwege het voetbal, dan maak je er maar het beste van
Wij moesten een laptop kopen dit schooljaar voor school. Dus ik een laptop kopen, en ik vraag aan mijn klasgenoten wat zij voor laptop hebben. Heeft er 1 1300 euro neergelegd voor een Macbook, met slechtere prestaties vergeleken met de mijne, die 450 euro goedkoper was. Nu komt het: Ze heeft er Windows op laten zetten...quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:26 schreef gerbenp het volgende:
Ik begin spijt te krijgen dat ik een PC heb gekocht in April, ik wil m'n geld terug en een Mac kopen. Maar dit kan niet zomaar ben ik bang.
Eindelijk nog eens!quote:
Da's wel een heel grote FAIL.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wij moesten een laptop kopen dit schooljaar voor school. Dus ik een laptop kopen, en ik vraag aan mijn klasgenoten wat zij voor laptop hebben. Heeft er 1 1300 euro neergelegd voor een Macbook, met slechtere prestaties vergeleken met de mijne, die 450 euro goedkoper was. Nu komt het: Ze heeft er Windows op laten zetten...
Proost! Het is idd wel een film/docu waar je voor in de stemming moet zijn, maar als je het bent dan is dit toch wel een verdomd boeiende film. Straks Der Rudy!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Normaal ben ik wel in voor dat soort films/docu's, maar probeer wat vrolijks te kijken vanavond. Veel verder dan Met het mes op tafel ben ik nog niet gekomen. Nu maar even kaas maken en een nieuwe fles wijn open trekken....
Helemaal niet! Zometeen Der RUDY!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Proost! Het is idd wel een film/docu waar je voor in de stemming moet zijn, maar als je het bent dan is dit toch wel een verdomd boeiende film. Straks Mya!
Shit! net te laat met aanpassenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helemaal niet! Zometeen Der RUDY!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |