abonnement Unibet Coolblue
pi_72595396
quote:
"20 zeges zal lukken voor Telenet-Fidea-team"
In de hoofdzetel van telecombedrijf Telenet in Mechelen is dinsdag het Telenet Fidea Cyclingteam van manager Hans van Kasteren voorgesteld. Bart Wellens blijft de blikvanger van het team dat met een groter budget "het sterkste team is en wil blijven", volgens de manager.
Het budget van de veldritploeg is door de komst van nieuwe sponsor Telenet tot 2 miljoen euro opgetrokken. De nieuwe sponsor heeft ook invloed op het traditionele blauw-witte tenue van Fidea, dat een vleugje geel heeft gekregen.



Manager Hans van Kasteren heeft in vergelijking met vorig jaar de lat van 30 naar 20 zeges verlaagd in zijn ambities. "Maar we zijn en blijven het sterkste team."

"Het is moeilijker geworden omdat er nu meer ploegen zijn dan vroeger, maar die 20 zeges zullen we wel halen."

"Als we geen trui pakken, mogen we ons wel schamen", zegt Van Kasteren aan Sporza. Zondag start het seizoen in Erpe Mere. "Het is maar Erpe Mere, maar als je er wint, valt al wat stress weg."

"We zullen Albert en Nys dit seizoen af en toe wel kloppen. Ze zijn niet het hele seizoen top. Dat is goed voor de spanning."

Bart Wellens blijft de meest in het oog springende naam bij het team. Hij krijgt het gezelschap van Tom Meeusen, Kevin Pauwels en de Tsjechen Zdenek Stybar en Petr Dlask. Vanaf 2010 komt ook Rob Peeters.
quote:
Wellens: "Beste zomer achter de rug"
Bart Wellens staat al een paar jaar een beetje in de schaduw van Niels Albert en Sven Nys. "De concurrentie is zwaar, maar als je zelf goed getraind hebt, heb je jezelf niets te verwijten."
PhotoNews
"Enkele jaren geleden behaalde ik 20 zeges, maar had ik veel ups en downs. Vorig jaar was ik veel constanter, maar ik won wel maar drie keer. Nu probeer ik die twee te combineren", zegt Wellens.

"Ik heb mijn beste zomer achter de rug sinds de ploeg bestaat. Ik werk samen met Tom Steels. Hij geeft me veel advies. Nu weet ik na elke training wat ik gedaan heb en wat ik nog moet doen."

"Ik zal zeker meer dan drie keer op het hoogste schavotje staan dit seizoen", zegt Wellens aan Sporza. "Ik wil 7 เ 8 koersen winnen. Welke speelt geen rol."

"Het is niet gemakkelijk om elk seizoen opnieuw te bevestigen, zeker niet als je ooit beter hebt gedaan. Maar het is een uitdaging om als oude duivel tegen de jeugd te rijden."

Het plan om net als Sven Nys een zijstap te maken naar het mountainbike heeft Wellens opgeborgen. "Ik heb deze zomer een paar keer met de moutainbike gereden en dat ligt mij echt niet."
Bron: Sporza
pi_72595836
Nys rijdt trouwens net zoveel koersen als vorig jaar.
sig verwijderd door FA
pi_72598047
Veldrijden

Paul Herijgers
pi_72598088
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:00 schreef wimderon het volgende:


Paul Herijgers
Dat klopje op de rug van Groenendaal toen.

Maar ja, Groenendaal won jaren later alsnog zijn regenboogtrui.
pi_72598215
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:01 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dat klopje op de rug van Groenendaal toen.

Maar ja, Groenendaal won jaren later alsnog zijn regenboogtrui.
Mja, dat was de renner Herijgers h่

Had op zich ook wel wat, maar het gaat me toch vooral om zijn kwaliteiten als commentator.
pi_72598290
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:04 schreef wimderon het volgende:

[..]

Mja, dat was de renner Herijgers h่

Had op zich ook wel wat, maar het gaat me toch vooral om zijn kwaliteiten als commentator.
Okay.

Maar wat was ook alweer de aanleiding van die actie? Groenendaal die in de media blufte?
pi_72599018
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:06 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Okay.

Maar wat was ook alweer de aanleiding van die actie? Groenendaal die in de media blufte?
Even duidelijk maken wie er de grote meneer was en wie er ging winnen, even intimideren dus.
pi_72712116
Bij de juniores vocht een drietal het uit voor de zege. David van der Poel wist in de finale zijn medevluchters weg te slaan en pakte zijn eerste veldritwinst van het seizoen. Jens Adams was tweede, de snel gestarte Gianni Vermeersch derde. Ook bij de nieuwelingen een buitenlandse winst: Fransman Quentin Jauregui won voor Mathieu van der Poel en Jens Couckuyt.

is dat familie van?

http://www.sport.be/nl/wi(...)ml?Article_ID=388872
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_72712601
Ver-re-weg de tofste wintersport.
Jammer dat er van Nederlands front dit jaar minder te verwachten valt.

Nys
pi_72712998
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ver-re-weg de tofste wintersport.
Jammer dat er van Nederlands front dit jaar minder te verwachten valt.

Nys
Verwacht dit jaar ook erg weinig. Hoop dat Stybar flink wat buitenlands tegengas kan geven.
  maandag 14 september 2009 @ 00:22:20 #11
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_72719139
Benieuwd hoe Walsleben het gaat doen in z'n eerste ้chte seizoen bij de grote jongens
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  maandag 14 september 2009 @ 04:04:44 #12
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72721167
Niels Albert heeft laten weten zijn zinnen te hebben gezet om minstens 1 klassement en dan noemt ie de Gazet van Antwerpen trofee.
Dan mag ie in ieder geval aan de bak, Nys won het klassement vorig jaar voor de 5e keer op rij en 6e in totaal.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 14 september 2009 @ 04:13:26 #13
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72721182
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:26 schreef franklop het volgende:
Bij de juniores vocht een drietal het uit voor de zege. David van der Poel wist in de finale zijn medevluchters weg te slaan en pakte zijn eerste veldritwinst van het seizoen. Jens Adams was tweede, de snel gestarte Gianni Vermeersch derde. Ook bij de nieuwelingen een buitenlandse winst: Fransman Quentin Jauregui won voor Mathieu van der Poel en Jens Couckuyt.

is dat familie van?

http://www.sport.be/nl/wi(...)ml?Article_ID=388872
David en Mathieu zijn beide zoons van
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_72844634
Wellens al op de sukkel:
quote:
Wellens: "De komende weken word ik fulltime papa"
do 17/09/2009 - 07:19 Bart Wellens moet een opdoffer van formaat verwerken. Woensdag kreeg de veldrijder te horen dat hij het cytomegalovirus opliep. Op doktersadvies staat hij een aantal weken aan de kant. "Ik voelde mij gewoon een wrak, mijn lichaam vond gewoon geen rust meer."

Gazet van Antwerpen slaagde erin om Bart Wellens aan de lijn te krijgen na het zware verdict. "Ik ben al weken op de sukkel", klaagt Wellens. "Elk uur trainen was een uur afzien. Ik kon nog met moeite een brug over. Elke keer voelde ik mij zo slap als een vod."

Vorige zondag reed Wellens anoniem rond in Erpe-Mere, de seizoensopener. "Mijn dokter en begeleider maakten zich niet te veel zorgen, maar ik wel. Ik voelde mij een wrak, mijn lichaam vond gewoon nooit rust."

"Woensdagvoormiddag werkte ik toch nog een training met de ploegmakkers af. Na een tocht in het bos was ik morsdood. Zo doorgaan had absoluut geen enkele zin."

"Even later kwam het slechte nieuws wel hard aan. Drie tot zes weken geen fiets. Dat ziet er niet zo goed uit natuurlijk. Ik moet nu hopen dat ik van de tweede seizoenshelft nog iets kan maken."

"En zeggen dat ik zelden zo'n goeie en probleemloze voorbereiding kende. Ik zal de komende weken fulltime papa spelen voor de kleine Lily. Zo heb ik toch nog iets aan deze pechperiode. Maar plezant is anders."
  donderdag 17 september 2009 @ 18:30:19 #15
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72847602
Terwijl ie onlangs nog liet weten dat afgelopen zomer zijn beste ooit was.
Leek me dus heel wat van plan maar dat valt nou in het water.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_72848422
quote:
"VELDRIJDEN KAN AANSLAAN IN WALLONIE"
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Woensdag is de eerste veldrit van de
GvA-trofee voorgesteld. De wedstrijd is
op 10 oktober op de Citadel van Namen.

Waarom een veldrit in Walloni๋, organi-
sator Christophe Impens? "In dit lands-
deel is nood aan zo'n evenement. Er is
geen enkele reden waarom deze schitte-
rende sport hier niet zou aanslaan, ook
al vergt dat dan misschien wat tijd."

Roland Liboton heeft het parcours op en
rond de Citadel uitgetekend. Liboton:
"Een omloop van zo'n 3 km die visueel
in orde is voor publiek en tv ้n genoeg
afwisseling biedt. Er is weinig tijd
voor recuperatie, het wordt zwaar."
pi_72851221
De Citadel kan een mooi parcours opleveren.
pi_72871973
Jammer voor Wellens.
pi_72923799
Neerpelt rechtstreeks in Sporza op Canvas vandaag.
pi_72927594
quote:
Op zondag 20 september 2009 03:20 schreef wimderon het volgende:
Neerpelt rechtstreeks in Sporza op Canvas vandaag.
Hoe laat? Half drie?
pi_72927859
quote:
Op zondag 20 september 2009 11:48 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Hoe laat? Half drie?
14:45 (pagina 222 op teletekst voor meer info ivm sporza)
pi_72930387
Welke Nederlanders staan er aan de start?
  zondag 20 september 2009 @ 14:08:55 #23
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72932004
Hm, ik kan niet zeggen dat ik echt zat te wachten op het komende seizoen, ik verwacht er niet veel van.

Laat ik dit jaar maar eens supporteren voor de charismatische Kevin Pauwels.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_72932424
quote:
Op zondag 20 september 2009 14:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hm, ik kan niet zeggen dat ik echt zat te wachten op het komende seizoen, ik verwacht er niet veel van.
Inderdaad
quote:
Op zondag 20 september 2009 14:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Laat ik dit jaar maar eens supporteren voor de charismatische Kevin Pauwels.
Ben niet echt fan van Wellens of Albert en Nys hebben we onderhand ook al genoeg aan kop gezien dus doe voor mij ook maar Pauwels.
pi_72934553
Ik verwacht dat Albert de dominante figuur gaat worden, wat hij vorig jaar eigenlijk al was voor zijn val.

Vandaag is het in ieder geval al indrukwekkend.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')