Had avonddienstquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
[[ afbeelding ]
Proost!
Waar is Timo met z'n Warsteiner?]
Haaaaaaaanssssssssieeeeeeeeeeequote:
Ik vond er ook wel een tikkeltje Justice in zitten. Maar te weinig om te durven zeggen dat ie ook daadwerkelijk van Justice was.quote:
Yo ho !quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Had avonddienst
De Warsteiner is op,zit nu aan de
[ afbeelding ]
[..]
Haaaaaaaanssssssssieeeeeeeeeee![]()
![]()
Hoe was de Ekstra Weekend midgetgolf? lekker nat, van wat ik heb meegekregen?
Ik kreeg net een fax waarin stond dat Bridget 4 flessen wijn achterover heeft geslagen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo ho !uitzending vond ik erg geslaagd! was idd wel een natte bedoeling en die Bridget was dronken joh
Eigenlijk meer Justice dan Soulwaxquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vond er ook wel een tikkeltje Justice in zitten. Maar te weinig om te durven zeggen dat ie ook daadwerkelijk van Justice was.
Neuh, geweldig!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kreeg net een fax waarin stond dat Bridget 4 flessen wijn achterover heeft geslagen.
quote:Live Request
Welke plaat wil je uit ons live archief horen?
SMS A, B of C naar 3333 of twitter A,B of C en gebruik #derrudy
A. Arctic Monkeys - Crying Lightning (Lowlands 2009)
B. Dizzee Rascal - Bonkers (Lowlands 2009)
C. Moke - Switch (Lowlands 2009)
Mooie periode inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:59 schreef themauster het volgende:
Even nog ingaand over Diergaarde op 3fm
ik mis sowieso de ''oude'' 3fm met Ruud de Wild en Cobus Bosscha dat was pas een heerlijke tijd
Wakker worden eerst met Evers nog op 3 en later Stenders en Top of the pops op zondagmiddag nog als radioversie
quote:23-00-00.00
Bodyrox - Yeah Yeah
Alberta Cross - ATX
Coldplay - Lovers In Japan
Ziggi - Live in de studio (2)
Placebo - Special K
La Roux - Bulletproof
MSTRKRFT ft John Legend - Heartbreaker
Emiliana Torrini - Jungle Drum
De Staat - Habibi
Police - Can't Stand Losing You
Jack Penate - Be The One
magic friendsquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooie periode inderdaad. RdW was ook altijd genieten geblazen. Vond de tijd dat Giel nog in de middag zat ook wel erg geslaagd. Die stond toen nog aan het begin van zijn radio loopbaan
.
[..]
Die is leukquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:02 schreef muisje-eliza het volgende:
Tee Vau Pee![]()
nieuwe ava voor Kevin btw![]()
[ afbeelding ]
Dat is nog langer geledenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
magic friends![]()
of is dat nog langer geleden
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
magic friends![]()
cool, 'k ga hem gebruiken! Moet hem wel nog ff iets kleiner maken, want nu slikt de Icon manager het niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:02 schreef muisje-eliza het volgende:
Tee Vau Pee![]()
nieuwe ava voor Kevin btw![]()
[ afbeelding ]
Elke dag na school op mn zolderkamertje met huiswerk en een kussen op de grond huiswerk maken (lukte niet echt met dat duo en de muziek maargoed)quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]!!! dát was pas geniale radio!
![]()
![]()
"we are the magic friends"
is dat niet in de tijd van Curry/Stenders en Van Inkel?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
magic friends![]()
Die periode heb ik gemist, omdat mn eerste radio een nogal slechte antenne-ontvangst had en al helemaal geen kabelaansluiting. Kocht mn eerste stereo toen Evers al naar 538 was. Om die reden had ik toen regelmatig 538 opstaan, maar luisterde eigenlijk alleen maar naar Evers in de ochtend en Van Inkel in de middag.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:59 schreef themauster het volgende:
Even nog ingaand over Diergaarde op 3fm
ik mis sowieso de ''oude'' 3fm met Ruud de Wild en Cobus Bosscha dat was pas een heerlijke tijd
Wakker worden eerst met Evers nog op 3 en later Stenders en Top of the pops op zondagmiddag nog als radioversie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |