Ik herinner me spannende westerns in het Duits... of films met Elvis in het Duitsquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:30 schreef themauster het volgende:
Dit doet me denken aan de tijd dat we elke zondag naar de duitse tv kekendat was nog in de tijd dat we 3 netten hadden en de duitsers op de antenne
gister op blu-ray uitgekomen...zat er al n tijdje op te wachten...gister kwam ook op blu-ray uit: Perfume, American history X, Jackie Brown en Blade. Ik kon niet kiezen en heb ze allemaal meegenomenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh? die is toch niet op de tv?? Laatst trouwens nog gezien op DVD, maar wat een geweldige film is dat.
Ja, vind het ook jammer met de kabel. De tijd van @home had @home ook Cartoon Network weggehaald, dat vond ik toen balen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede oude tijdtegenwoordig heeft het rottige Ziggo ook de Duitse RTL eraf gehaald
.
En heel veel James Bond en Bud Spencer en Terrence Hill films in het Duits. Bij Bud Spencer en Terrence Hill is het zelfs zo dat ik ze liever in het Duits hoor. Maar dat maakt bij die films dan ook weer niets uit, want volgens mij werd de originele Engelse versie ook al nagesynchroniseerd, want de heren zijn Italiaans.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:32 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik herinner me spannende westerns in het Duits... of films met Elvis in het Duits
mijn vader keek vroeger altijd die Heidi films op RTL + dat vertelt hij nog vaak naast zijn vele verhalen over de zeezenders en Veronicaquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:32 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik herinner me spannende westerns in het Duits... of films met Elvis in het Duits
Had ik maar een tijdmachine![]()
Moeders heb ik sinds kort over gehaaldquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:33 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, vind het ook jammer met de kabel. De tijd van @home had @home ook Cartoon Network weggehaald, dat vond ik toen balen.moet perzee nu naar digitale tv, zitten ze me naar over te halen bij Ziggo om naar digitale tv te gaan, ouders willen niet, maar ik wil wel hoor
Inderdaad Bud Spencer en Terrence Hillquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En heel veel James Bond en Bud Spencer en Terrence Hill films in het Duits. Bij Bud Spencer en Terrence Hill is het zelfs zo dat ik ze liever in het Duits hoor. Maar dat maakt bij die films dan ook weer niets uit, want volgens mij werd de originele Engelse versie ook al nagesynchroniseerd, want de heren zijn Italiaans.
weet het, wat moet ik zeggen.. Ik heb echt gezegd, leuke zenders enzovoort. Maar ze blijven maar niet willen. Ik moet wel bovendien m'n tv kaart vervangen, voor digitale tv, welke moet ik daar voor kopen, en wat moet ervoor gebruiken? (ja wil digitale tv in m'n PC doenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Moeders heb ik sinds kort over gehaald. Digitale TV
Henri is bij Ekdom en Veenstra. in Amsterdamquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:37 schreef derrudy_kevin het volgende:
weet iemand waar Henri is? ik heb hem nodig...
Haha, prachtigquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gister op blu-ray uitgekomen...zat er al n tijdje op te wachten...gister kwam ook op blu-ray uit: Perfume, American history X, Jackie Brown en Blade. Ik kon niet kiezen en heb ze allemaal meegenomen
Erg irritant inderdaad dat ze dat doen want bij het std. Ziggo pakket zit wel MTV maar dat is niet het muziekgedeelte van MTV. De hele f*cking dag door is er Sweet 16 of Cribs te zienquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:33 schreef gerbenp het volgende:
[..
Ja, vind het ook jammer met de kabel. De tijd van @home had @home ook Cartoon Network weggehaald, dat vond ik toen balen.moet perzee nu naar digitale tv, zitten ze me naar over te halen bij Ziggo om naar digitale tv te gaan, ouders willen niet, maar ik wil wel hoor
Ik kan zelf digitale tv nemen maar dat kost me klauwen met geld omdat Ziggo weer een ingenieus (*kuch*) systeem heeft bedacht.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:36 schreef gerbenp het volgende:
[..]
weet het, wat moet ik zeggen.. Ik heb echt gezegd, leuke zenders enzovoort. Maar ze blijven maar niet willen. Ik moet wel bovendien m'n tv kaart vervangen, voor digitale tv, welke moet ik daar voor kopen, en wat moet ervoor gebruiken? (ja wil digitale tv in m'n PC doen)
Ik gok onder een poncho in Amsterdam zuid.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:37 schreef derrudy_kevin het volgende:
weet iemand waar Henri is? ik heb hem nodig...
Ruimte voor Modest Mouse of The Girl and the Robotquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:40 schreef derrudy_kevin het volgende:
ff de site spammen: http://www.3fm.nl/derrudy
oh, de playlist staat er ook, maar halen we toch wel overhoop nu ziggi niet komt...
Je had ook PreviewTV, nu helemaal gemold, met dank aan Ziggo, met samenvoegen van InfoTV en PreviewTV, om de 10 minuten info tv, en dan krijg je nog zo'n gozer die je troep aansmeert (interactieve tv)quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, prachtig. Maar Blade is ook wel erg tof, maar Se7en is echt magnifiek te noemen. Eind van de film.. Pffff
[..]
Erg irritant inderdaad dat ze dat doen want bij het std. Ziggo pakket zit wel MTV maar dat is niet het muziekgedeelte van MTV. De hele f*cking dag door is er Sweet 16 of Cribs te zien. En ik vertik het echt om meer te gaan betalen voor dat soort zenders.. 't hoort 'gewoon' in het standaard pakket te zitten, vind ik
Pfff zeer irritant inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:42 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Je had ook PreviewTV, nu helemaal gemold, met dank aan Ziggo, met samenvoegen van InfoTV en PreviewTV, om de 10 minuten info tv, en dan krijg je nog zo'n gozer die je troep aansmeert (interactieve tv)
Digitenne is drie keer niks.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan zelf digitale tv nemen maar dat kost me klauwen met geld omdat Ziggo weer een ingenieus (*kuch*) systeem heeft bedacht.
Mn vader heeft al wel rondgekeken naar opties voor digitale tv, maar bij mn ouders kun je geen fatsoenlijk pakket krijgen. UPC biedt bijna niets aan en voor Digitenne hebben ze geen goede ontvangst. Dan heb je nog interactieve tv, maar dat voegt volgens mij ook bijna niets toe.
Ik geloof dat dit Calvin Harris
Volgens mij waren de recensies van zn laatste album niet erg positief.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff zeer irritant inderdaad![]()
Even wennen aan deze van Calvin Harris.. Wel lekker up-tempo, maar verder niet heel bijzonder.
Gelukkig hebben ze wel Decibel op de kabel. Af en toe een alternatief (vooral in de mute momenten)quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff zeer irritant inderdaad![]()
Even wennen aan deze van Calvin Harris.. Wel lekker up-tempo, maar verder niet heel bijzonder.
Ik heb nu het hele pakket echt geweldig ik blijf vaak hangen bij politiek24 en van die andere shows vanaf 10 september hebben op ze elk weekend nostalgische kinderprogrammas op familie24quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, prachtig. Maar Blade is ook wel erg tof, maar Se7en is echt magnifiek te noemen.
Eind van de film.. Pffff
[..]
Erg irritant inderdaad dat ze dat doen want bij het std. Ziggo pakket zit wel MTV maar dat is niet het muziekgedeelte van MTV. De hele f*cking dag door is er Sweet 16 of Cribs te zien. En ik vertik het echt om meer te gaan betalen voor dat soort zenders.. 't hoort 'gewoon' in het standaard pakket te zitten, vind ik
Hij blijft een beetje hangen in dezelfde discosound.. Zo verfrissend als Acceptable in the 80's is hetquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij waren de recensies van zn laatste album niet erg positief.
Decibel is alleen goed met Diergaardequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze wel Decibel op de kabel. Af en toe een alternatief (vooral in de mute momenten)
Poltiek24 is ook mijn zender voor overdag vooral als er debatten worden uitgezonden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb nu het hele pakket echt geweldig ik blijf vaak hangen bij politiek24 en van die andere shows vanaf 10 september hebben op ze elk weekend nostalgische kinderprogrammas op familie24![]()
ik heb een tijdje de combi schotel antenne/digitenne geprobeert maar met regen had ik geen signaal
Wil zoiezo wel 101tv kijken via de digitale tv, vind die meer digitale tv zenders leuk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb nu het hele pakket echt geweldig ik blijf vaak hangen bij politiek24 en van die andere shows vanaf 10 september hebben op ze elk weekend nostalgische kinderprogrammas op familie24![]()
ik heb een tijdje de combi schotel antenne/digitenne geprobeert maar met regen had ik geen signaal
Die ken ik geloof ik nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef gerbenp het volgende:
Gelukkig hebben ze wel Decibel op de kabel. Af en toe een alternatief (vooral in de mute momenten)
Die eerste keer niks maakt al niets uit, want de ontvangst in Aalten is alleen goed als je 20 jaar geleden je antenne op het dak had laten staan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Digitenne is drie keer niks.
1x niks omdat als er een auto langs tuft je een enorme storing hebt.
2x niks je hebt geen bbc 1 en 2
3x niks Aantal zenders is een beetje matig.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
THE WEEK IS DEAD, LONG LIVE THE
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, en PROOST!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:05 schreef 3FMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Proost!
Waar is Timo met z'n Warsteiner?
Daar zit tjibbe (zondag vanaf 4 uur) en edwin diergaardequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die ken ik geloof ik niet.
Die jingle![]()
.
Ik heb 1x Decibel geluisterd en toen was toevallig Tjibbe aan het draaien. Vond het erg prettig klinken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Decibel is alleen goed met Diergaarde
Bij regen geen signaal? vaagquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:45 schreef themauster het volgende:
[..]
En Tjibbe, daar luister ik alleen voorquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Decibel is alleen goed met Diergaarde
Oeh, Diergaardequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:47 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Daar zit tjibbe (zondag vanaf 4 uur) en edwin diergaarde(dat tijdstip weet ik niet)
BREDAAAAAA!
Timooooooo !quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
THE WEEK IS DEAD, LONG LIVE THE
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, en PROOST!
Je kunt hem nog wel horen op Radio2.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, Diergaarde. Die mis ik wel op 3FM
.
Doei GerbenP
Idd, maar wel jammer dat de verhoudingen een beetje scheef liggen, want K's Choice heeft heel veel moois gemaakt:quote:
Luister nooit naar 2quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt hem nog wel horen op Radio2.
En ik vind Annemieke helemaal niet vervelend als zijn vervanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |