nu zonder nutteloze spoilerquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:40 schreef Gokkie het volgende:
Kastje naar de muur verhaal:
TS wou afgelopen week zijn ov-chipkaart gebruiken in de GVU busjes. Kaart tegen de lezer, niks helemaal niks. Na een op een andere scanner te hebben geprobeerd nog niks :s.
Dus de TS is naar de GVU Inlichtingen kantoor gegaan, waar de mevrouw achter de balie wist te vertellen dat de ov-chipkaart nog niet verplicht is in de Provincie Utrecht. Na haar vriendelijk te hebben verteld dat ik toch wel graag een werkende kaart wil hebben heeft zij mijn kaart getest. Conclusie: Kaart onleesbaar. Ik moest maar even naar het kantoor van de IB-Groep, daar aangekomen en 20 minuten te hebben gewachtkreeg ik te horen dat ik helemaal niet bij de IB-Groep moest zijn, waar ik wel moest zijn was niet bekend.
Maar ja nog steeds geen nieuwe kaart dus de TS met volle moed bellen naar het ov-chipkaart informatie nummer (0900 0980) (telefoonnummer 1). Ik kreeg daar te horen dat ik naar de speciale ov-chipkaart en moest aandringen als hunnie mij terug stuurde dat zij het op moesten lossen, want dit was hun taak.
Dus TS bellen naar het andere nummer (telefoonnummer 2), kreeg daar exact het zelfde verhaal (andere verwoording maar kwam op het zelfde neer) en dat ik het andere nummer (telefoonnummer 1) maar weer moest bellen.
Daar konden ze mij echter echt niet helpen en moest ik maar even de NS bellen (telefoonnummer 3) want die maakt de kaarten. Toen ik de NS bellen werd mij verteld dat ik maar weer effe TLS (telefoonnummer 1) moest bellen want die moesten de kaart blokkeren.
Ik dus weer telefoonnummer 1 bellen waar ik weer vrolijk werd doorgestuurd naar Telefoonnummer 2 die me weer terug stuurde maar dit keer (was al wel de 2de keer dat ik telefoonnummer 2 aan de telefoon had) met de mededeling dat ik gewoon om een groen formulier of duplicaat formulier moest vragen.
Ik bellen naar telefoonnummer 1 en verteld dat ik een groen formulier wou krijgen. En ineens zomaar uit het niets, gewoon zonder tegen spraak zegt de meneer aan de andere kant van de lijn: "Oke, ik begrijp dat het gaat om een studenten ov-chipkaart, ik stuur het formulier op!"![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ik dacht WTF waarom kon de rest dat niet, antwoord op een de vraag die ook die kern had: "Ik heb begrepen dat de procedure nog niet helemaal goed wordt gevolgd" :S
Klacht 1: GVU mevrouw die me naar de IB-Groep stuurt
Klacht 2: IB-Groep die niet weet waar ik heen moet
Klacht 3: Kastje naar de muur verhaal (spoiler)
Klacht 4: NS Mevrouw die 'geirriteerd' reageerde
Anti-klacht: Mijn eerste Topic op FOK!
en als je niet oppast, meteen je laatstequote:Op vrijdag 4 september 2009 09:40 schreef Gokkie het volgende:
Anti-klacht: Mijn eerste Topic op FOK!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:44 schreef Rijpie het volgende:
[..]
en als je niet oppast, meteen je laatste
M.a.w. "als ik direct gezegd had dat het om een studenten ov-chipkaart gaat, had ik direct dat formulier gekregen zonder 50 andere telefoonnummers te hebben hoeven bellen".quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:40 schreef Gokkie het volgende:
Kastje naar de muur verhaal:
TS wou afgelopen week zijn ov-chipkaart gebruiken in de GVU busjes. Kaart tegen de lezer, niks helemaal niks. Na een op een andere scanner te hebben geprobeerd nog niks :s.
Dus de TS is naar de GVU Inlichtingen kantoor gegaan, waar de mevrouw achter de balie wist te vertellen dat de ov-chipkaart nog niet verplicht is in de Provincie Utrecht. Na haar vriendelijk te hebben verteld dat ik toch wel graag een werkende kaart wil hebben heeft zij mijn kaart getest. Conclusie: Kaart onleesbaar. Ik moest maar even naar het kantoor van de IB-Groep, daar aangekomen en 20 minuten te hebben gewachtkreeg ik te horen dat ik helemaal niet bij de IB-Groep moest zijn, waar ik wel moest zijn was niet bekend.
Maar ja nog steeds geen nieuwe kaart dus de TS met volle moed bellen naar het ov-chipkaart informatie nummer (0900 0980) (telefoonnummer 1). Ik kreeg daar te horen dat ik naar de speciale ov-chipkaart en moest aandringen als hunnie mij terug stuurde dat zij het op moesten lossen, want dit was hun taak.
Dus TS bellen naar het andere nummer (telefoonnummer 2), kreeg daar exact het zelfde verhaal (andere verwoording maar kwam op het zelfde neer) en dat ik het andere nummer (telefoonnummer 1) maar weer moest bellen.
Daar konden ze mij echter echt niet helpen en moest ik maar even de NS bellen (telefoonnummer 3) want die maakt de kaarten. Toen ik de NS bellen werd mij verteld dat ik maar weer effe TLS (telefoonnummer 1) moest bellen want die moesten de kaart blokkeren.
Ik dus weer telefoonnummer 1 bellen waar ik weer vrolijk werd doorgestuurd naar Telefoonnummer 2 die me weer terug stuurde maar dit keer (was al wel de 2de keer dat ik telefoonnummer 2 aan de telefoon had) met de mededeling dat ik gewoon om een groen formulier of duplicaat formulier moest vragen.
Ik bellen naar telefoonnummer 1 en verteld dat ik een groen formulier wou krijgen. En ineens zomaar uit het niets, gewoon zonder tegen spraak zegt de meneer aan de andere kant van de lijn: "Oke, ik begrijp dat het gaat om een studenten ov-chipkaart, ik stuur het formulier op!"![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ik dacht WTF waarom kon de rest dat niet, antwoord op een de vraag die ook die kern had: "Ik heb begrepen dat de procedure nog niet helemaal goed wordt gevolgd" :S
Klacht 1: GVU mevrouw die me naar de IB-Groep stuurt
Klacht 2: IB-Groep die niet weet waar ik heen moet
Klacht 3: Kastje naar de muur verhaal (spoiler)
Klacht 4: NS Mevrouw die 'geirriteerd' reageerde
Klacht 5: Vodafone die niet toe laat om 0900 nummers te bellen
Klacht 6: Veel te dure T-mobile waardoor beltegoed snel op was
Klacht 7: HI met kut bereik.
Anti-klacht: Mijn eerste Topic op FOK!
Gedaan, dat was juist de reden dat ik door gestuurd was. Je moet het dus juist niet direct zeggenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
M.a.w. "als ik direct gezegd had dat het om een studenten ov-chipkaart gaat, had ik direct dat formulier gekregen zonder 50 andere telefoonnummers te hebben hoeven bellen".
Eigenlijke klacht: TS kan niet goed uitleggen wat het probleem is
Maar ook in utrecht, wist ik zelf ook niet, maar hij is er welquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:53 schreef Irritatie100 het volgende:
IBG-kantoor zit toch in Groningen?
Ook in Amsterdamquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:53 schreef Irritatie100 het volgende:
IBG-kantoor zit toch in Groningen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |