abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72424823
Kastje naar de muur verhaal:
TS wou afgelopen week zijn ov-chipkaart gebruiken in de GVU busjes. Kaart tegen de lezer, niks helemaal niks. Na een op een andere scanner te hebben geprobeerd nog niks :s.
Dus de TS is naar de GVU Inlichtingen kantoor gegaan, waar de mevrouw achter de balie wist te vertellen dat de ov-chipkaart nog niet verplicht is in de Provincie Utrecht. Na haar vriendelijk te hebben verteld dat ik toch wel graag een werkende kaart wil hebben heeft zij mijn kaart getest. Conclusie: Kaart onleesbaar. Ik moest maar even naar het kantoor van de IB-Groep, daar aangekomen en 20 minuten te hebben gewacht kreeg ik te horen dat ik helemaal niet bij de IB-Groep moest zijn, waar ik wel moest zijn was niet bekend.

Maar ja nog steeds geen nieuwe kaart dus de TS met volle moed bellen naar het ov-chipkaart informatie nummer (0900 0980) (telefoonnummer 1). Ik kreeg daar te horen dat ik naar de speciale ov-chipkaart en moest aandringen als hunnie mij terug stuurde dat zij het op moesten lossen, want dit was hun taak.

Dus TS bellen naar het andere nummer (telefoonnummer 2), kreeg daar exact het zelfde verhaal (andere verwoording maar kwam op het zelfde neer) en dat ik het andere nummer (telefoonnummer 1) maar weer moest bellen.

Daar konden ze mij echter echt niet helpen en moest ik maar even de NS bellen (telefoonnummer 3) want die maakt de kaarten. Toen ik de NS bellen werd mij verteld dat ik maar weer effe TLS (telefoonnummer 1) moest bellen want die moesten de kaart blokkeren.

Ik dus weer telefoonnummer 1 bellen waar ik weer vrolijk werd doorgestuurd naar Telefoonnummer 2 die me weer terug stuurde maar dit keer (was al wel de 2de keer dat ik telefoonnummer 2 aan de telefoon had) met de mededeling dat ik gewoon om een groen formulier of duplicaat formulier moest vragen.

Ik bellen naar telefoonnummer 1 en verteld dat ik een groen formulier wou krijgen. En ineens zomaar uit het niets, gewoon zonder tegen spraak zegt de meneer aan de andere kant van de lijn: "Oke, ik begrijp dat het gaat om een studenten ov-chipkaart, ik stuur het formulier op!"
Dus ik dacht WTF waarom kon de rest dat niet, antwoord op een de vraag die ook die kern had: "Ik heb begrepen dat de procedure nog niet helemaal goed wordt gevolgd" :S

Klacht 1: GVU mevrouw die me naar de IB-Groep stuurt
Klacht 2: IB-Groep die niet weet waar ik heen moet
Klacht 3: Kastje naar de muur verhaal (spoiler)
Klacht 4: NS Mevrouw die 'geirriteerd' reageerde
Klacht 5: Vodafone die niet toe laat om 0900 nummers te bellen
Klacht 6: Veel te dure T-mobile waardoor beltegoed snel op was
Klacht 7: HI met kut bereik.
Anti-klacht: Mijn eerste Topic op FOK!

[ Bericht 3% gewijzigd door Gokkie op 04-09-2009 09:58:05 ]
  ▲
▲ ▲
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:42:31 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72424872
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:40 schreef Gokkie het volgende:
Kastje naar de muur verhaal:
TS wou afgelopen week zijn ov-chipkaart gebruiken in de GVU busjes. Kaart tegen de lezer, niks helemaal niks. Na een op een andere scanner te hebben geprobeerd nog niks :s.
Dus de TS is naar de GVU Inlichtingen kantoor gegaan, waar de mevrouw achter de balie wist te vertellen dat de ov-chipkaart nog niet verplicht is in de Provincie Utrecht. Na haar vriendelijk te hebben verteld dat ik toch wel graag een werkende kaart wil hebben heeft zij mijn kaart getest. Conclusie: Kaart onleesbaar. Ik moest maar even naar het kantoor van de IB-Groep, daar aangekomen en 20 minuten te hebben gewacht kreeg ik te horen dat ik helemaal niet bij de IB-Groep moest zijn, waar ik wel moest zijn was niet bekend.

Maar ja nog steeds geen nieuwe kaart dus de TS met volle moed bellen naar het ov-chipkaart informatie nummer (0900 0980) (telefoonnummer 1). Ik kreeg daar te horen dat ik naar de speciale ov-chipkaart en moest aandringen als hunnie mij terug stuurde dat zij het op moesten lossen, want dit was hun taak.

Dus TS bellen naar het andere nummer (telefoonnummer 2), kreeg daar exact het zelfde verhaal (andere verwoording maar kwam op het zelfde neer) en dat ik het andere nummer (telefoonnummer 1) maar weer moest bellen.

Daar konden ze mij echter echt niet helpen en moest ik maar even de NS bellen (telefoonnummer 3) want die maakt de kaarten. Toen ik de NS bellen werd mij verteld dat ik maar weer effe TLS (telefoonnummer 1) moest bellen want die moesten de kaart blokkeren.

Ik dus weer telefoonnummer 1 bellen waar ik weer vrolijk werd doorgestuurd naar Telefoonnummer 2 die me weer terug stuurde maar dit keer (was al wel de 2de keer dat ik telefoonnummer 2 aan de telefoon had) met de mededeling dat ik gewoon om een groen formulier of duplicaat formulier moest vragen.


Ik bellen naar telefoonnummer 1 en verteld dat ik een groen formulier wou krijgen. En ineens zomaar uit het niets, gewoon zonder tegen spraak zegt de meneer aan de andere kant van de lijn: "Oke, ik begrijp dat het gaat om een studenten ov-chipkaart, ik stuur het formulier op!"
Dus ik dacht WTF waarom kon de rest dat niet, antwoord op een de vraag die ook die kern had: "Ik heb begrepen dat de procedure nog niet helemaal goed wordt gevolgd" :S

Klacht 1: GVU mevrouw die me naar de IB-Groep stuurt
Klacht 2: IB-Groep die niet weet waar ik heen moet
Klacht 3: Kastje naar de muur verhaal (spoiler)
Klacht 4: NS Mevrouw die 'geirriteerd' reageerde
Anti-klacht: Mijn eerste Topic op FOK!
nu zonder nutteloze spoiler

Sowieso IB-Groep . Gezeik om daar door heen te komen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_72424912
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:40 schreef Gokkie het volgende:
Anti-klacht: Mijn eerste Topic op FOK!
en als je niet oppast, meteen je laatste
pi_72426390
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:44 schreef Rijpie het volgende:

[..]

en als je niet oppast, meteen je laatste
nou niet wegjagen he!
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_72426402
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:40 schreef Gokkie het volgende:
Kastje naar de muur verhaal:
TS wou afgelopen week zijn ov-chipkaart gebruiken in de GVU busjes. Kaart tegen de lezer, niks helemaal niks. Na een op een andere scanner te hebben geprobeerd nog niks :s.
Dus de TS is naar de GVU Inlichtingen kantoor gegaan, waar de mevrouw achter de balie wist te vertellen dat de ov-chipkaart nog niet verplicht is in de Provincie Utrecht. Na haar vriendelijk te hebben verteld dat ik toch wel graag een werkende kaart wil hebben heeft zij mijn kaart getest. Conclusie: Kaart onleesbaar. Ik moest maar even naar het kantoor van de IB-Groep, daar aangekomen en 20 minuten te hebben gewacht kreeg ik te horen dat ik helemaal niet bij de IB-Groep moest zijn, waar ik wel moest zijn was niet bekend.

Maar ja nog steeds geen nieuwe kaart dus de TS met volle moed bellen naar het ov-chipkaart informatie nummer (0900 0980) (telefoonnummer 1). Ik kreeg daar te horen dat ik naar de speciale ov-chipkaart en moest aandringen als hunnie mij terug stuurde dat zij het op moesten lossen, want dit was hun taak.

Dus TS bellen naar het andere nummer (telefoonnummer 2), kreeg daar exact het zelfde verhaal (andere verwoording maar kwam op het zelfde neer) en dat ik het andere nummer (telefoonnummer 1) maar weer moest bellen.

Daar konden ze mij echter echt niet helpen en moest ik maar even de NS bellen (telefoonnummer 3) want die maakt de kaarten. Toen ik de NS bellen werd mij verteld dat ik maar weer effe TLS (telefoonnummer 1) moest bellen want die moesten de kaart blokkeren.

Ik dus weer telefoonnummer 1 bellen waar ik weer vrolijk werd doorgestuurd naar Telefoonnummer 2 die me weer terug stuurde maar dit keer (was al wel de 2de keer dat ik telefoonnummer 2 aan de telefoon had) met de mededeling dat ik gewoon om een groen formulier of duplicaat formulier moest vragen.

Ik bellen naar telefoonnummer 1 en verteld dat ik een groen formulier wou krijgen. En ineens zomaar uit het niets, gewoon zonder tegen spraak zegt de meneer aan de andere kant van de lijn: "Oke, ik begrijp dat het gaat om een studenten ov-chipkaart, ik stuur het formulier op!"
Dus ik dacht WTF waarom kon de rest dat niet, antwoord op een de vraag die ook die kern had: "Ik heb begrepen dat de procedure nog niet helemaal goed wordt gevolgd" :S

Klacht 1: GVU mevrouw die me naar de IB-Groep stuurt
Klacht 2: IB-Groep die niet weet waar ik heen moet
Klacht 3: Kastje naar de muur verhaal (spoiler)
Klacht 4: NS Mevrouw die 'geirriteerd' reageerde
Klacht 5: Vodafone die niet toe laat om 0900 nummers te bellen
Klacht 6: Veel te dure T-mobile waardoor beltegoed snel op was
Klacht 7: HI met kut bereik.
Anti-klacht: Mijn eerste Topic op FOK!
M.a.w. "als ik direct gezegd had dat het om een studenten ov-chipkaart gaat, had ik direct dat formulier gekregen zonder 50 andere telefoonnummers te hebben hoeven bellen".
Eigenlijke klacht: TS kan niet goed uitleggen wat het probleem is
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72426565
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:51 schreef 3keernix het volgende:

[..]

nou niet wegjagen he!
Als hij al in zijn eerste topic over antiklachten gaat beginnen mag hij van mij wegblijven
pi_72427318
Ja, heel leuk, maar dit is echt de verkeerde site voor klachten over je chipkaart. Probeer het eens op ns.nl en anders op ibgroep.nl
pi_72427961
IBG-kantoor zit toch in Groningen?
pi_72429988
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

M.a.w. "als ik direct gezegd had dat het om een studenten ov-chipkaart gaat, had ik direct dat formulier gekregen zonder 50 andere telefoonnummers te hebben hoeven bellen".
Eigenlijke klacht: TS kan niet goed uitleggen wat het probleem is
Gedaan, dat was juist de reden dat ik door gestuurd was. Je moet het dus juist niet direct zeggen
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:53 schreef Irritatie100 het volgende:
IBG-kantoor zit toch in Groningen?
Maar ook in utrecht, wist ik zelf ook niet, maar hij is er wel

[ Bericht 23% gewijzigd door Gokkie op 04-09-2009 13:16:52 ]
  ▲
▲ ▲
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:22:18 #10
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_72430339
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:53 schreef Irritatie100 het volgende:
IBG-kantoor zit toch in Groningen?
Ook in Amsterdam
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:26:57 #11
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_72430448
samenvatting?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:30:15 #12
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_72430524
tl;dr
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')