Thanks! Binnenkort weer een nachtje door posten?quote:
Bon, toestel is terug naar Nokia Support. Terug kwijt voor drie wekenquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:50 schreef Jump het volgende:
[..]
"Wij mogen Nokia toestellen niet direct omruilen meneer". Zo klonk het begin deze week aan de telefoon toen ik wou weten hoelang het nog wou duren. Ik heb hem ondertussen dichter bij huis net iets goedkoper gevonden. Dus als ze geld teruggeven ga ik gelijk ergens anders andere halen, en wel controleren in de winkel daar
Het knopje werkt wel, maar als je aan het bellen bent moet je echt zoeken waar en hoe je moet drukken op het knopje om het volume luider te zetten. En dat knopje gebruik ik nogal regelmatig, aangezien ik enkele mensen heb die roepen aan de telefoon, en andere die beter een megafoon zouden gebruiken voor hun gefluister iets luider te maken
slechts 43 DIG SC delenquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:44 schreef SHERMAN het volgende:
En FoK! had even wat minder aandacht.. al is even wat langer geworden
Zal wel JortK geweest zijnquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:02 schreef Jump het volgende:
Zolang je maar geen 44 posts achter elkaar maakt Of wie was dat nu weer
Tsja... Ik heb wat in te halen dus?quote:
enige wat veranderd is, zijn de namen van sommige users.quote:
Baby boom over 9 maanden . (En waarom zit jij nog met je iphone te kutten moet je niet ergens anders mee kutten? )quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:51 schreef Cothen het volgende:
Fijn. Halve centrum van Gouda zit zonder spanning. Zakte eerst terug naar 180V en kort daarna was alles echt uit. Gelukkig hebben we kaarsen en een iPhone in huis.
Halve centrum? Dergelijke storingen zitten in de 10kV en zijn meestal binnen anderhalf uur opgelostquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:51 schreef Cothen het volgende:
Fijn. Halve centrum van Gouda zit zonder spanning. Zakte eerst terug naar 180V en kort daarna was alles echt uit. Gelukkig hebben we kaarsen en een iPhone in huis.
quote:
Ze hebben er 3 uur over gedaan. Volgdes de website van Stedin is het een spontane storing in een kabelquote:Op zondag 6 september 2009 09:33 schreef Bart het volgende:
Halve centrum? Dergelijke storingen zitten in de 10kV en zijn meestal binnen anderhalf uur opgelost
Thanks .quote:Op zondag 6 september 2009 09:11 schreef phluphy het volgende:
Fijne reis en vakantie alvast, Sir Harry!
3 uur? Das wel lang... Maar spontane kabelstoringen gebeuren wel hoor, kan een zwakke plek zijn of een slechte mof...quote:Op zondag 6 september 2009 10:22 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ze hebben er 3 uur over gedaan. Volgdes de website van Stedin is het een spontane storing in een kabel
We na 1½ uur heen en weer lopen zijn we maar naar bed gegaan, en we hadden er niet aan gedacht om alle lampen uit te zetten... Dus werden we 1½ uur later gewekt door een oase van licht.
Overigens lijkt alle apparatuur het probleempje overleefd te hebben
Kan theoretisch inderdaad, maar die computersystemen zijn waarschijnlijk niet gekoppeld... Elk bedrijf heeft ook weer zijn eigen systeem om storingen te registreren. Alliander gebruikt KLAK, een zelfgemaakt programma dat in eigen beheer is. Joulz en Enexis gebruiken (denk ik) weer compleet andere programma's, in ieder geval geen KLAK. Zal misschien dus nog wel lastig zijn om alles te koppelen... En over een paar jaar gaan we KLAK ook weer verlaten, waarschijnlijk stappen we dan over op SAP (gebruiken we al voor de financiėn, en volgend jaar ook voor de planning, maar nog niet voor de storingen).quote:Op zondag 6 september 2009 11:23 schreef Cothen het volgende:
Moet trouwens wel zeggen dat het landelijke storingsnummer wel wat verbeteringen mag hebben.
Zodra je belt moet je je postcode intikken om verbonden te worden met je lokale netbeheerder, die vervolgens weer om je postcode gaat vragen
Om daarna te vertellen dat het een bekende storing is... Dat kan toch niet zo goed gelijk aan het begin, zeker als het vaker voor komt en het doorgaans in dezelfde tijd opgelost is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |