abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72263956
En hier weer verder.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72263983
Lapo:
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:55 schreef Pagan het volgende:
Tashi heeft in de keuken geholpen met pancakes bakken en is nu witbespikkeld.

quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72264047
Lalala Skydiven was gaaaaaaf
pi_72264429
Skydiven = gaaf!

Heb jij ook net zo gegild als ik toen ik naar beneden stortte? Ik was net een keukenmeid.
pi_72264553
ik heb geen kick gegeven
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:32:23 #6
163650 Greys
pi_72264596
Ik ga NU in bad met Lush Mabar (zo heet ie toch, met dat suikerklontje?)

*plons*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72264728
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
Ik ga NU in bad met Lush Mabar (zo heet ie toch, met dat suikerklontje?)

*plons*
Enjoy! Als je het suikerklontje goed afspoelt kun je het opeten.

MM: stoerrrr!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:40:24 #8
163650 Greys
pi_72264791
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:38 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Enjoy! Als je het suikerklontje goed afspoelt kun je het opeten.

MM: stoerrrr!
Dat smolt ook meteen onder de kraan
Ik heb een hele bar onder de kraan verkruimeld

Oh en Tasi!

Nu echt badderen, tot zo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72265043
Ik zag op de foto's dat Tashi wel vaker helpt in de keuken. Ook bij het opeten van de goodies
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:50:38 #10
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_72266486
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:51 schreef nokwanda het volgende:
Ik zag op de foto's dat Tashi wel vaker helpt in de keuken. Ook bij het opeten van de goodies
Daar heb je helemaal gelijk in!
(Heerlijk trouwens die Lush, verslavend)
Strega(geen zin opnieuw in te loggen)
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_72274438
goede morgen iedereen.
Gisteren 2 verjaardagen en een house warming party gehad.
oh-oh je hebt het best gedaan voor Frits maar het verdriet zal nog lang blijven. Geniet van de mooie momenten samen en op een gegeven moment kun je op de plaatsen waar je met hem veel geweest bent terug denken aan de mooie momenten daar.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 augustus 2009 @ 15:50:38 #12
163650 Greys
pi_72281946
Ik heb het gisteravond niet gekeken (Let's Dance) maar dit MOETEN jullie even zien, dit fragmentje.
Ik vond John Williams altijd al een leuke kerel, maar nu vind ik het een held!

http://rtl.nl/components/(...)s_john.avi_plain.xml
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72282098
Mogguh

Weet één van de dames (of heren) hier een effectieve oplossing tegen het kattenhaar in de wasmachine. Mijn eigen beest laat gelukkig niet zoveel haar achter, maar pas ff een paar maanden op een andere kat, en dat beest is non stop in de rui. Nog witte haren ook, dus je ziet het echt overal op. En het is momenteel zo dat als ik iets was het er met meer kattenhaar uitkomt dan het erin gaat

Iets wat je mee kan wassen oid? Of een effectieve manier om mijn wasmachine van het kattenhaar te ontdoen. Ik droog het nu gelukkig buiten, dan raak ik nog wel wat kwijt, maar alles voor ik het aandoe met zo'n kledingborstel afnemen is ook niet ideaal
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 augustus 2009 @ 15:58:09 #14
163650 Greys
pi_72282157
Gezellig dat je hier ook komt Loveless!
Ik ben niet zo'n Stepford Wife, dus ik weet niet hoe dat moet met die kattenharen.
Maar er zijn hier vast slimmerds die het wel weten!

Er zit een bloemknop in mijn waterlelie in mijn mini vijverttt!
En het pompje op zonne-energie werkt ook nog prima. Wat een geweldige uitvinding
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72282195
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb het gisteravond niet gekeken (Let's Dance) maar dit MOETEN jullie even zien, dit fragmentje.
Ik vond John Williams altijd al een leuke kerel, maar nu vind ik het een held!

http://rtl.nl/components/(...)s_john.avi_plain.xml
pi_72282243
Loveless: volgens mij zijn er doekjes die je in je masjien kunt doen waar de katteharen aan blijven plakken. Maar ik moet bekennen dat ik gewoon harig door het leven ga.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 augustus 2009 @ 16:02:01 #17
163650 Greys
pi_72282275
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het was bij dat sterrenschaatsprogramma al zo'n vreselijk sympathiek type, maar als je dit durft, jezelf zo voor schut durft te zetten op nationale televisie en dan toch nog respect afdwingt omdat het gewoon écht knap is wat je doet, dan kan je voor mij echt niet meer stuk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72282291
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:00 schreef Cat22 het volgende:
Loveless: volgens mij zijn er doekjes die je in je masjien kunt doen waar de katteharen aan blijven plakken. Maar ik moet bekennen dat ik gewoon harig door het leven ga.
Ja dat dacht ik ook. Van die statische shit. FF zoeken.

Hij staat nu leeg zonder wasmiddel op 90 graden het langste programma te draaien. Schijnt ook wel iets te helpen, maar is weer wat minder voor m'n energierekening
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 augustus 2009 @ 16:06:02 #19
163650 Greys
pi_72282371
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook. Van die statische shit. FF zoeken.

Hij staat nu leeg zonder wasmiddel op 90 graden het langste programma te draaien. Schijnt ook wel iets te helpen, maar is weer wat minder voor m'n energierekening
Bij mij blijven die paar haren die Boris verliest meestal na het wassen in mijn kleding hangen, maar bij het drogen in de droger zitten ze daarna zo goed als allemaal in het filter dat ik dan leeg kan gooien. Bedenk ik me net!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 augustus 2009 @ 16:08:22 #20
163650 Greys
pi_72282451
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:00 schreef Cat22 het volgende:

Overigens ben ik er nog niet helemaal uit wat ik van die Breeze dingen vindt. Die paarse randjes met scheerspul zijn wel uberfijn met het scheren, maar als je je mesje per ongeluk op een nattig badrandje laat liggen, zijn die randjes helemaal slijmerig en druiperig daarna En op kleinere plekjes kan je dus ook helemaal niets met dat mesje, want door die paarse scheergelranden is het totaal veel te groot
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72282460
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Bij mij blijven die paar haren die Boris verliest meestal na het wassen in mijn kleding hangen, maar bij het drogen in de droger zitten ze daarna zo goed als allemaal in het filter dat ik dan leeg kan gooien. Bedenk ik me net!
Ik heb een was/droogcombi. Dus niet zo'n aparte filter wat je vaak wel in 'losse' drogers in de deur oid hebt zitten

En wel zo'n filter als in alle wasmachines, wat aan de voorkant achter zo'n klepje en schroefdop zit, maar als ik die opendoe stroomt m'n halve douche vol ben ik bang
pi_72282488
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:08 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Overigens ben ik er nog niet helemaal uit wat ik van die Breeze dingen vindt. Die paarse randjes met scheerspul zijn wel uberfijn met het scheren, maar als je je mesje per ongeluk op een nattig badrandje laat liggen, zijn die randjes helemaal slijmerig en druiperig daarna En op kleinere plekjes kan je dus ook helemaal niets met dat mesje, want door die paarse scheergelranden is het totaal veel te groot

Ik ga niet m'n poes scheren, das wel heel radicaal
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 augustus 2009 @ 16:10:23 #23
163650 Greys
pi_72282511
Ja inderdaad, zo'n filter in de deur bedoel ik. Klote dat je dat niet hebt, want dat is vaak wel de truc. Ook om mijn eigen lange haren uit de dekbedhoes te krijgen om maar eens wat te noemen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72282567
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:08 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

quote:
Ik heb van die cheap-ass mesjes. En scheer met Lush Smoothies. Mezelf dan, mijn katten blijven harig.
pi_72282890
Dat filter van je wasmachine kun je best een keer schoonmaken. je hebt wel kans dat er wat water uitkomt maar hij staat toch in de douche? Succes ermee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')