abonnement Unibet Coolblue
pi_72987077
  dinsdag 22 september 2009 @ 01:10:12 #228
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72989300
quote:
Gevaarlijke situatie na afloop thuiswedstrijden VVV

Na afloop van de thuiswedstrijden van VVV-Venlo stromen de toeschouwers massaal het stadion uit. Vanuit het afgezette parkeervak van de tegenstander komen kort na de wedstrijd meteen de uit supporters in auto’s en bussen het parkeervak uit. De politie in samenwerking met de stewards van VVV zetten naast een stuk van de Kaldenkerkerweg ook het stuk van het parkeervak van de tegenstander naar de Kaldenkerkerweg af, waardoor alle VVV-supporters moeten wachten tot iedereen van de tegenstander het terrein heeft verlaten.

Het wachten maakt in principe niet zoveel uit, maar het levert werkelijk gevaarlijke situaties op. Ik vind het ongelofelijk dat de uit supporters/hooligans de hele wedstrijd worden opgesloten in een vak en na de wedstrijd binnen een meter van me vandaan wegrijden. Er staan geen hekken of niks tussen ik kan zonder probleem iedere auto aanraken.

Na de thuiswedstrijd op 9 augustus jongsleden tegen ADO den Haag, waarvan iedereen weet dat het niet bepaald lieverdjes zijn, stond ik aan de Kaldenkerkerweg te wachten om de weg over te mogen steken met zo’n slordige 1500 andere VVV-supporters (waaronder veel kinderen). Tot mijn grote verbazing was het afzetten van de weg bedoeld om de supporters van de tegenstanders uit hun vak te laten. Ze kwamen op een meter van ons VVV-supporters voorbij gereden, sommige met zeker 50km p/u. Naast dat er enorm veel werd gescholden, werd er ook met spullen gegooit. Ik heb volle blikken bier uit auto’s zien vliegen die zeker 50km p/u reden en tussen de VVV-supporters terecht kwamen, het is een wonder dat er niemand gewond is geraakt. Verder heb ik o.a. talloze brandende sigaretten en cd’s zien vliegen.

Vandaag na de wedstrijd VVV-Heracles kon ik wederom niet oversteken en moest ik wachten op de vertrekkende uit-supporters. Er stonden weer zeker zo’n 1000 VVV-fans te wachten. Een groepje jongens van begin twintig stond naast me te wachten om over te steken nadat twee auto’s van Heracles deze jongens de volle laag hadden gegeven, kregen deze jongens van te politie te horen zich te gedragen terwijl ze werkelijk niks deden. Twee man van Heracles stonden op het punt uit te stappen en wat er dan gebeurt is duidelijk. Ik heb toen meteen tegen de politie-agente in beschaafd Nederlands gezegt dat dit een ongelofelijke situatie is en dat dit problemen uitlokt, ik moest mijn mond houden en mocht mijn mening niet geven. Nadat ik toch mijn bezwaar nogmaals probeerde duidelijk te maken werd er door de vrouwelijke agente meteen twee andere agenten op me af gestuurd om me mee te nemen. Gelukkig begrepen deze heren wat het probleem was. Maar mijn mond houden terwijl er zich gevaarlijke situaties voordoen doe ik natuurlijk niet. Ook niet voor deze vrouwelijk agente die zelf de stress niet meester leek te zijn.

Het kan toch niet zo zijn dat in een land waar zoveel hooliganisme is tijdens eredivisie voetbalwedstrijden, de tegenstander een meter naast de VVV-supporters rijden, waarom sluiten we ze dan op in een uitvak. Precies omdat het anders gevaarlijke situaties oplevert.

Ik heb al verschillende van deze situaties gezien in deze twee wedstrijden en ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat dit dit seizoen nog uit de hand gaat lopen. De reden voor deze brief is dat ik in ieder geval mijn onvrede rondom deze situatie wil laten blijken en aan wil geven dat hier door de politie bij het stadion veel te licht over gedacht wordt. In de grote steden is het iedere week raak en deze jongens komen ook naar De Koel.

Oplossing: laat de uitsupporters wachten totdat de VVV-fans weg zijn en laat ze er dan uit, het is niet voor niets dat het bij alle andere clubs in Nederland ook zo gaat.
Venlonaren.nl

Wat een geleuter, er was helemaal niets aan de hand.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72990573
In Venlo zijn ze ook niets gewend.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 22 september 2009 @ 07:28:05 #230
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_72990588
Ongelooflijk zeg, wat een stel huilie's daar in Venlo.
  dinsdag 22 september 2009 @ 07:50:54 #231
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72990723
Vooral dit stukje:
quote:
Het kan toch niet zo zijn dat in een land waar zoveel hooliganisme is tijdens eredivisie voetbalwedstrijden, de tegenstander een meter naast de VVV-supporters rijden, waarom sluiten we ze dan op in een uitvak. Precies omdat het anders gevaarlijke situaties oplevert.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 22 september 2009 @ 08:08:36 #232
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_72990856
Typisch Venlo...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 23 september 2009 @ 16:02:25 #233
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_73040647
vak410
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
pi_73043143
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:02 schreef Schatgraver het volgende:
vak410
je maak je naam van ''stoere boy'' op fok wel weer waar he..
pi_73043242
quote:
Spoorwegpolitie trekt wapen


DRIEBERGEN - Twee leden van de spoorwegpolitie hebben in de nacht van dinsdag op woensdag in Alkmaar hun dienstwapen moeten trekken om zich een tiental jongeren van het lijf te houden.
Dat gebeurde in het NS-station van de stad na afloop van de voetbalwedstrijd AZ-Jong Ajax. Het Korps Landelijke Politiediensten KLPD maakte dat woensdag bekend.

Supporters van thuisclub AZ en Jong Ajax zochten elkaar na de wedstrijd op bij het station. Tientallen jongeren keerden zich tegen de politie, die met vijf mensen aanwezig was.

De agenten wisten de groep jongeren het station uit te dirigeren. Op dat moment escaleerde de situatie. De jongeren gooiden bloembakken en fietsen naar de agenten.

Bedreigd

Die voelden zich zo bedreigd dat ze hun dienstwapen trokken en assistentie inriepen. De politiemensen hebben niet geschoten.

De opgetrommelde mobiele eenheid en de politie arresteerden zes raddraaiers in de leeftijd van 16 tot en met 23 jaar. Ze komen uit Alkmaar en St. Pancras.

© ANP
  woensdag 23 september 2009 @ 19:59:40 #236
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_73048083
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:20 schreef cameleon020 het volgende:

[..]

je maak je naam van ''stoere boy'' op fok wel weer waar he..
ja boy
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
  maandag 28 september 2009 @ 09:03:53 #237
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_73172508
quote:
Dode bij rellen tussen voetbalsupporters in Colombia
Bij rellen tussen voetbalsupporters zijn gisteren in Colombia een dode en twee gewonden gevallen, meldt de politie.

De incidenten vonden plaats in de marge van de wedstrijd tussen Atlético Nacional en Independiente Medellin. Volgens een woordvoerder van de politie vielen hooligans van Medelllin de supporters van Nacional aan en werd daarbij een jongen gedood. Twee anderen raakten gewond en moesten voor verzorging naar het ziekenhuis. (afp/ka)
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 28 september 2009 @ 09:28:16 #238
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_73172900
Triest
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 28 september 2009 @ 18:03:53 #239
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_73186114
quote:
'Twee spelers NAC Breda afgevoerd door politie'
Omroep Brabant meldt dat twee spelers van NAC Breda zondagnacht door de politie zijn afgevoerd voor hun eigen veiligheid uit de binnenstad van Breda.

De spelers Robbert Schilder en Edinho Pattinama kregen volgens eerdergenoemd medium rond middernacht ruzie en raakten betrokken bij ongeregeldheden. Bij het opstootje waren tientallen mensen betrokken.

Pattinama liep bij de ongeregeldheden enkele klappen op. De politie zette de groep vervolgens de binnenstad uit. De spelers van NAC werden thuisgebracht door diezelfde politie. Er vonden geen arrestaties plaats.

NAC verloor zondag de thuiswedstrijd tegen Feyenoord met 0-2.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:11:17 #240
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_73206587
quote:
Toulouse-fan overleden na 12 dagen in Servisch ziekenhuis
Er vielen nog andere lichtgewonden bij de vechtpartij.
De supporter van de Franse voetbalclub Toulouse die op 17 september ernstig gewond raakte bij rellen in Belgrado, is vandaag overleden. Dat verklaarde een woordvoerder van het Servische ziekenhuis waar de 28-jarige man was opgenomen.

Het slachtoffer, Brice Taton, liep bij de supportersrellen voor aanvang van de Europa League-wedstrijd tussen Partizan Belgrado en Toulouse hoofd- en borstletsels op. Hij moest toen op straat worden gereanimeerd. Nadien verslechterde zijn toestand in het ziekenhuis steeds meer.

Bar vol fans
De vechtpartij ontstond toen een 30-tal Partizanfans een bar binnengingen waar de supporters van Toulouse, dat later op de avond de wedstrijd met 2-3 won, zich voor de wedstrijd hadden verzameld. Een barman en twee andere Franse voetbalfans raakten eveneens lichtgewond.

Partizan en Toulouse zitten in dezelfde groep als Club Brugge. Donderdagavond zijn de Fransen gastheer voor blauw-zwart op de tweede speeldag in groep J. (belga/adv)
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:53:07 #241
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_73207614
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef RD4 het volgende:

[..]

Wat hij zegt...Politie Amsterdam treedt consequent te hard op. Knuppel in het gezicht of op knieen is normaal blijkbaar. Heb er alleen een blauw oog en pijnlijke wang aan overgehouden. ACAB!
Te hard?! Te zacht!
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 18:35 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dan weet jij denk niet waar je over praat en wie er nou eigenlijk allemaal in dat vak staan.


Ene gedeelte ging bij 424 eruit en andere bij 425. Kwam net de trap af toen er politie en alles voorbij kwam en beveiligers zodat de groep gesplitst bleef. Daarna brak een gedeelte door naar ons en nog 15 man waren ingesloten op vak 423 of zo..
Stokslagen, slaan alles en dat voor een lullig fakkeltje..

[ afbeelding ]
De voetbalfans zijn de bastards en retards!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_73260532
nee
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 14:59:48 #244
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_73306534
quote:
160 arrestaties in de rand van Timisoara - Dinamo Zagreb
Supporters van FC Timisoara en Dinamo Zagreb hebben gisteravond hevig slag geleverd in de marge van het Europa League-duel tussen beide teams. Zowel rond het stadion als in de stad kwam het tot felle vechtpartijen. In totaal arresteerde de Roemeense politie 160 voetbalfans. Er vielen ook verschillende gewonden. Timisoara en Dinamo Zagreb zijn in poule A tegenstanders van Anderlecht. (belga/lpb)
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:15:40 #245
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_73332810
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 01:10 schreef Silenus het volgende:

[..]

Venlonaren.nl

Wat een geleuter, er was helemaal niets aan de hand.
Venlonaren.nl is sowieso al jaren de grootste huilsite in de supportersscene!
Forza Roda
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:36:11 #246
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_73336205
http://www.brice-taton.com/lagression/index-en.html

Verhaal over de tijdens rellen overleden Toulouse fan
pi_73337174
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:36 schreef Apfel. het volgende:
http://www.brice-taton.com/lagression/index-en.html

Verhaal over de tijdens rellen overleden Toulouse fan
wat een kankerkneuzen daar bij partizan..
als je zo tekeer gaat met knuppels tegen fans die niet eens hooligans zijn
Nothing to see here, carry on
  zondag 4 oktober 2009 @ 12:50:41 #248
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_73354544
Triest
pi_73371668
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:53 schreef Barca het volgende:
De voetbalfans zijn de bastards en retards!
Jij dus ook?
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:51:26 #250
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_73373655
quote:
Sarajevo-fan sterft na rellen
Na een confrontatie tussen Bosnische en Kroatische voetbalsupporters in het zuiden van Bosnië is vandaag een slachtoffer bezweken aan zijn verwondingen. Dat meldt de plaatselijke politie.

De vijandelijkheden speelden zich in de stad Siroki Brijeg af aan het begin van de ontmoeting tussen de lokale ploeg, Siroki, en de ploeg uit Sarajevo. Het ging om een wedstrijd van het nationale voetbalkampioenschap.

Auto's in brand
De nationale radio BH Radio 1 meldde dat een supporter van Sarajevo in het ziekenhuis bezweken is aan zware verwondingen. De supporters van Siroki zijn Kroaten en die van Sarajevo zijn Bosnische moslims.

Verschillende personen raakten gewond en meerdere winkels werden vernield. Ook drie auto's werden in brand gestoken, aldus dezelfde bron.

Sfeer blijft vijandig
Veertien jaar na de Bosnische burgeroorlog (1992-1995), blijft de sfeer vijandig tussen de verschillende etnische groepen (Serviërs, Kroaten en Moslims). Hoewel de Kroaten en de Bosnische moslims samen hebben gevochten tegen de Servische Bosniërs, hebben beide groepen elkaar ook bestreden in 1993 en 1994.
Altijd gezellig in het oostblok.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')