abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3897443
Kan dat?

Kan je bevriend zijn met iemand van het andere geslacht zonder dat beide, of 1 van beide, in werkelijkheid misschien toch 'wat voelt' voor de ander?

I think I love beer.
  zaterdag 20 april 2002 @ 01:55:08 #2
23495 TheFluGuy
Live Fast, Die Young
pi_3897450
tuurlijk , zou niet weten waarom niet ?
[b]"Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive."[/b][br]Elbert Hubbard
pi_3897455
Bij een echt goede vriendschap heb ik dat nog nooit meegemaakt
Are you pondering what I'm pondering?
pi_3897482
Ja. Dat kan. Ik ben het levende bewijs, samen met een vriendin van mij.
Return of the massive legend.
pi_3897495
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 01:55 schreef TheFluGuy het volgende:
tuurlijk , zou niet weten waarom niet ?
Ja, ok, maar ik bedoel dus niet een oppervlakkige vriendschap maar eentje waar je alles met elkaar deelt en alles van elkaar weet.
I think I love beer.
pi_3897496
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:00 schreef Murphy het volgende:

[..]

Ja, ok, maar ik bedoel dus niet een oppervlakkige vriendschap maar eentje waar je alles met elkaar deelt en alles van elkaar weet.

Zie mijn vorige post. .
pi_3897516
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 01:59 schreef Dikke het volgende:
Ja. Dat kan. Ik ben het levende bewijs, samen met een vriendin van mij.
En jij bent op relatie- of sexueel gebied niet interessant voor haar of andersom?
I think I love beer.
  zaterdag 20 april 2002 @ 02:04:43 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_3897519
ik heb een vriendin dat zeker de beste vriend is van een vrienden groep. En we hebben zeker niks met elkaar. En ook geen gevoelens. Maar wel een MEGA goeie vriendschap. Ik man zij vrouw en onwijs goed bevriend

Het kan dus wel

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 20 april 2002 @ 02:04:58 #9
3767 Herald
Come get some
pi_3897520
Nee tuurlijk lukt dat niet. De jongen wordt immer verliefd op het meisje. Hoewel dat de 'verkeerde jongen' vast niet overkomt, want die heeft allang met het meisje in kwestie gedopt voordat ze zulke goede vrienden werden.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_3897531
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:04 schreef Murphy het volgende:

[..]

En jij bent op relatie- of sexueel gebied niet interessant voor haar of andersom?

Relatiegebied wel, maar geen -relatie als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik kan supergoed met haar opschieten, en zij met mij, we kunnen over alles ouwehoeren, enz., enz.

Het is een supergoede vriendin, maar als het echt iets zou worden zou dat nog geen maand stand houden ben ik bang (eigenlijk niet ).

In relaties enzo eist ze teveel van mannen. Daar heb ik nu geen last van. .

pi_3897534
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:04 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een vriendin dat zeker de beste vriend is van een vrienden groep. En we hebben zeker niks met elkaar. En ook geen gevoelens. Maar wel een MEGA goeie vriendschap. Ik man zij vrouw en onwijs goed bevriend

Het kan dus wel

Dat hoopte ik.
I think I love beer.
pi_3897538
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:04 schreef Herald het volgende:
Nee tuurlijk lukt dat niet. De jongen wordt immer verliefd op het meisje. Hoewel dat de 'verkeerde jongen' vast niet overkomt, want die heeft allang met het meisje in kwestie gedopt voordat ze zulke goede vrienden werden.
...en dat denk ik.
I think I love beer.
pi_3897543
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:06 schreef Dikke het volgende:

[..]

Relatiegebied wel, maar geen -relatie als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik kan supergoed met haar opschieten, en zij met mij, we kunnen over alles ouwehoeren, enz., enz.

Het is een supergoede vriendin, maar als het echt iets zou worden zou dat nog geen maand stand houden ben ik bang (eigenlijk niet ).

In relaties enzo eist ze teveel van mannen. Daar heb ik nu geen last van. .

Klinkt in ieder geval alsof je weet wat je aan haar hebt!
I think I love beer.
pi_3897545
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:09 schreef Murphy het volgende:

[..]

Klinkt in ieder geval alsof je weet wat je aan haar hebt!

En dat is ook zo. .
pi_3897548
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:04 schreef Herald het volgende:
En andersom?
I think I love beer.
pi_3897553
Het lijkt erop dat dat bij jou nu een punt van twijfel is? .
pi_3897557
quote:

[..]

jah, ik heb 2 hele goede vrienden, met 1 ga ik trouwen..maar dan niet omdat we zo verliefd zijn, maar omdat we heel veel van elkaar houden en zulke goede vrienden zijn (nee dit is niet mijn vriendje, we trouwen ook niet om de sex oid, maar egt om de band )
en natuurlijk mag ik wel met anderen uit nee even serieus, ik vind dat dat heel goed kan...ik vind ook dat dat gewoon moet kunnen...ik deel lief en leed met die 2 (tot de laatste aambei toe..bij wijze van spreken dan heh ) ik ben op de 1 een paar weken verliefd geweest (hij ook op mij.. in de brugklas schattig..toen gingen we nog niet zo goed en close met elkaar om) en op de ander 1 dag (toen had ik m nog niet eens gezien..hoe ik het doe? geen idee..) maar iig, mijn punt is: het kan, en het kan goed.

Kusje, BTL aka Lotje

ja..? dus..? en..?
  zaterdag 20 april 2002 @ 02:16:02 #18
19597 Skull
Stay hungry!
pi_3897566
Jah dat kan bij uitzondering alleen wanneer de dame in kwestie bevriend is met een oerlelijke homo.
I don't even know what I'm doing here.
pi_3897569
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:16 schreef Skull het volgende:
Jah dat kan bij uitzondering alleen wanneer de dame in kwestie bevriend is met een oerlelijke homo.
Dank je.

Rot op als je niks toe te voegen hebt

zaterdag 20 april 2002 @ 02:16:47 #20
3767 Herald
Come get some
pi_3897570
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:10 schreef Murphy het volgende:
En andersom?
Andersom niet, of zelden. Vrouwen kennen een 'friendszone' en als je daar in zit kun je het shaken. Dan ben je zo'n beetje voor immer hun broertje en de meeste dames zijn niet zo dol op incest.
Terwijl jongens vrouwen altijd als vrouwen zullen zien. Dat ze een vriendin is is dan mooi meegenomen, kun je vaker naar d'r boezem loeren.
pi_3897571
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:13 schreef Dikke het volgende:
Het lijkt erop dat dat bij jou nu een punt van twijfel is? .
Dat nou niet eigenlijk. Tis alleen dat ik vanuit me omgeving hoor dat dat nooit goed kan gaan. En ik schijn de we enige te zijn die zegt dat het wel kan! Oh, wacht..en zij ook natuurlijk.
I think I love beer.
pi_3897574
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:17 schreef Murphy het volgende:

[..]

Dat nou niet eigenlijk. Tis alleen dat ik vanuit me omgeving hoor dat dat nooit goed kan gaan. En ik schijn de we enige te zijn die zegt dat het wel kan! Oh, wacht..en zij ook natuurlijk.

Ik (buiten je omgeven, maar ja ) zeg, en wéét, dat dat goed kan gaan. .
pi_3897585
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:13 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

jah, ik heb 2 hele goede vrienden, met 1 ga ik trouwen..maar dan niet omdat we zo verliefd zijn, maar omdat we heel veel van elkaar houden en zulke goede vrienden zijn (nee dit is niet mijn vriendje, we trouwen ook niet om de sex oid, maar egt om de band )
en natuurlijk mag ik wel met anderen uit nee even serieus, ik vind dat dat heel goed kan...ik vind ook dat dat gewoon moet kunnen...ik deel lief en leed met die 2 (tot de laatste aambei toe..bij wijze van spreken dan heh ) ik ben op de 1 een paar weken verliefd geweest (hij ook op mij.. in de brugklas schattig..toen gingen we nog niet zo goed en close met elkaar om) en op de ander 1 dag (toen had ik m nog niet eens gezien..hoe ik het doe? geen idee..) maar iig, mijn punt is: het kan, en het kan goed.

Kusje, BTL aka Lotje

*kusje* terug...maar uit jouw verhaal maak ik eigenlijk op dat het dus niet gaat. Dat er wel 'iets sexueels' speelt.
I think I love beer.
pi_3897592
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:16 schreef Skull het volgende:
Die situatie bedoel ik dus niet. Beide zijn hetero!
I think I love beer.
  zaterdag 20 april 2002 @ 02:26:59 #25
19597 Skull
Stay hungry!
pi_3897594

Mijn ongenuanceerde mening wil alleen zeggen dat onder de juiste omstandigheden die zeker een keer zullen voorkomen een bevriende man en vrouw zich altijd tot elkaar aangetrokken zullen voelen (of in ieder geval 1 van hun tot de ander) tenzij er sprake is van een hoge uitzondering. Aangezien de dame in kwestie wel heel erg lelijk moet zijn wil een hetero man haar niet meer willen (plus dat daarbij haar seksuele geaardheid niets uitmaakt) zou het in deze uitzonderingsgeval dus moeten gaan om een oerlelijke homo. Voor een goeduitziende homo zal een vrouw n.l. nog steeds gevoelens krijgen.

ober, 1 korreltje zout aub

zaterdag 20 april 2002 @ 02:27:23 #26
8372 Bastard
Persona non grata
pi_3897595
Ik heb bijna met al mn exen een vriendschappelijke relatie.
The truth was in here.
  zaterdag 20 april 2002 @ 02:29:25 #27
19597 Skull
Stay hungry!
pi_3897601
Hoho vriendschap na sex telt niet mee.
pi_3897609
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:16 schreef Herald het volgende:

[..]

Andersom niet, of zelden. Vrouwen kennen een 'friendszone' en als je daar in zit kun je het shaken. Dan ben je zo'n beetje voor immer hun broertje en de meeste dames zijn niet zo dol op incest.
Terwijl jongens vrouwen altijd als vrouwen zullen zien. Dat ze een vriendin is is dan mooi meegenomen, kun je vaker naar d'r boezem loeren.

Ik weet niet...maar denk wel dat mannen zo'n vriendschap anders benaderen dan vrouwen.
I think I love beer.
pi_3897615
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:26 schreef Skull het volgende:

Mijn ongenuanceerde mening wil alleen zeggen dat onder de juiste omstandigheden die zeker een keer zullen voorkomen een bevriende man en vrouw zich altijd tot elkaar aangetrokken zullen voelen (of in ieder geval 1 van hun tot de ander) tenzij er sprake is van een hoge uitzondering. Aangezien de dame in kwestie wel heel erg lelijk moet zijn wil een hetero man haar niet meer willen (plus dat daarbij haar seksuele geaardheid niets uitmaakt) zou het in deze uitzonderingsgeval dus moeten gaan om een oerlelijke homo. Voor een goeduitziende homo zal een vrouw n.l. nog steeds gevoelens krijgen.

ober, 1 korreltje zout aub

Onder de juiste omstandigheden? In een hetero situatie?
I think I love beer.
pi_3897622
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:27 schreef Bastard het volgende:
Ik heb bijna met al mn exen een vriendschappelijke relatie.
Ik, toevallig, met geen 1.
I think I love beer.
  zaterdag 20 april 2002 @ 02:37:10 #31
19597 Skull
Stay hungry!
pi_3897625
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:13 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

Kusje, BTL aka Lotje

JE BENT NET 15
  zaterdag 20 april 2002 @ 02:42:21 #32
19597 Skull
Stay hungry!
pi_3897648
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:34 schreef Murphy het volgende:

[..]

Onder de juiste omstandigheden? In een hetero situatie?

Ja ok zonder nu enigerlei onzin te verklaren. In een hetero situatie zal er altijd een moment komen waarin in ieder geval één van beiden een gevoel van verliefdheid zal ontwikkelen. Normaal gesproken de man. Dat is mijn mening en het is enkel gebaseerd op dat je de natuur niet tegen kan houden.
pi_3897661
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:42 schreef Skull het volgende:

[..]

Ja ok zonder nu enigerlei onzin te verklaren. In een hetero situatie zal er altijd een moment komen waarin in ieder geval één van beiden een gevoel van verliefdheid zal ontwikkelen. Normaal gesproken de man. Dat is mijn mening en het is enkel gebaseerd op dat je de natuur niet tegen kan houden.

Ik denk ook dat het eerder de man is...

Maar dan ga ik me afvragen waarom de man?

Zie het in me omgeving vaker dat het de man is waarvan je het duidelijk ziet terwijl de vrouw in kwestie 'net doet'? alsof ze van nix weet.

I think I love beer.
  zaterdag 20 april 2002 @ 02:54:30 #34
19597 Skull
Stay hungry!
pi_3897679
Mannen willen van nature met zo veel mogelijk vrouwen naar bed zodat er veel van zijn nageslacht kan ontstaan. Ik zeg dus nadrukkelijk van nature omdat de sociale omgang van de mens zo gegroeid is dat dit niet meer normaal is wanneer dit ook daadwerkelijk in de praktijk wordt uitgeoefend.

Vrouwen daarintegen zijn op zoek naar het mannetje wat het sterkste nageslacht kan produceren. Een vrouw zal dus minder snel bepaalde gevoelens voor een man krijgen dan andersom. Maar ik geloof wel dat als het lang genoeg duurt dat de "drempel" bij vrouwen ook omlaag gaat.

Wat komen we als man zijnde er weer goed vanaf

zaterdag 20 april 2002 @ 02:56:42 #35
8372 Bastard
Persona non grata
pi_3897682
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:29 schreef Skull het volgende:
Hoho vriendschap na sex telt niet mee.
ow

Dan heb ik er nog wel een paar .. maar die dames willen graag sex met me.

The truth was in here.
  zaterdag 20 april 2002 @ 02:58:07 #36
8372 Bastard
Persona non grata
pi_3897686
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:42 schreef Skull het volgende:

[..]

Dus een vriendschap tussen man en vrouw kan niet opgaan zonder sexuele gevoelens te ontwikkelen?

ja zit wel wat in geloof ik... diep.

The truth was in here.
pi_3897703
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:21 schreef Murphy het volgende:

[..]

*kusje* terug...maar uit jouw verhaal maak ik eigenlijk op dat het dus niet gaat. Dat er wel 'iets sexueels' speelt.

d8 t niet, ik heb een heel liev vriendje, en die 2e die ik noemde een vriendin (allebei vaste relaties..) en nielz (die waarmee ik ga 'trouwen') dat trouwen, dat is meer een grapje..en iets waar..euhm..sja hoe leg ik dit uit..het betekent voor andere mensen niet veel maar als er 1 iets vervelends heeft meegemaakt considering love dan zegt de ander: what the heck we gaan toch trouwen... (dat vrolijkt de ander op)
het is bed8 als grapje...alleen doen we er serieus over
iets sexueels..kmoet er niet aan denken (dat verpest meteen de hele band...vind ik hoor )
quote:
JE BENT NET 15
so?!
alsof ik dat kan helpen? beoordeel jij mensen altijd op hun leeftijd?

met mijn 15 jaar nog wel volwassener als sommigen hier..neej hiermee bedoel ik niet jou skull...

ja..? dus..? en..?
  zaterdag 20 april 2002 @ 03:10:30 #38
3767 Herald
Come get some
pi_3897709
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:54 schreef Skull het volgende:
Mannen willen van nature met zo veel mogelijk vrouwen naar bed zodat er veel van zijn nageslacht kan ontstaan.
ik vind die 'van nature' theorieen altijd nonsens. De meeste gozers willen niet zoveel mogelijk vrouwen bezwangeren. Van nature heeft de man iets meer hormonen waardoor ie iets vaker met zijn geslacht denkt dan vrouwen, maar de rest 'van nature' theorieen vind ik grote onzin.
En het komt altijd neer dat het van nature is dat mensen perfect nageslacht willen. Ja, 10.000 jaar geleden toen niemand zich druk maakte over carrieres, vrij zijn, reizen maken, losbandig leven etc. Grote dooddoener die 'van nature' complotten.
pi_3897711
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 02:54 schreef Skull het volgende:
Vrouwen daarintegen zijn op zoek naar het mannetje wat het sterkste nageslacht kan produceren. Een vrouw zal dus minder snel bepaalde gevoelens voor een man krijgen dan andersom. Maar ik geloof wel dat als het lang genoeg duurt dat de "drempel" bij vrouwen ook omlaag gaat.

Wat komen we als man zijnde er weer goed vanaf

Hmm... maar als het puur om de geslachtsdrang gaat heeft volgens mij de vrouw die net zo als de man. Alleen zal bij de vrouw de drang eerder gericht zijn op kids (en dus het zoeken naar de juiste man) en bij de man eerder op zoveel mogelijk?
I think I love beer.
  zaterdag 20 april 2002 @ 03:12:52 #40
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3897714
absoluut zekersteweten!
ik spreek uit ervaring
-
  zaterdag 20 april 2002 @ 03:25:42 #41
19597 Skull
Stay hungry!
pi_3897734
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 03:09 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

dat trouwen, dat is meer een grapje... ETC

Gelukkig maar weer.
quote:
so?!
alsof ik dat kan helpen? beoordeel jij mensen altijd op hun leeftijd?
Ja. Zo dicht ik mijn opa veel wijsheid toe en hoop ik dat een meisje van 15 nog veel mag meemaken en daarvan leert.
quote:
met mijn 15 jaar nog wel volwassener als sommigen hier..neej hiermee bedoel ik niet jou skull...
Dat geloof ik ook

zelfs als je mij er wel mee bedoelde

zaterdag 20 april 2002 @ 03:32:29 #42
19597 Skull
Stay hungry!
pi_3897745
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 03:10 schreef Herald het volgende:

[..]

ik vind die 'van nature' theorieen altijd nonsens. De meeste gozers willen niet zoveel mogelijk vrouwen bezwangeren. Van nature heeft de man iets meer hormonen waardoor ie iets vaker met zijn geslacht denkt dan vrouwen, maar de rest 'van nature' theorieen vind ik grote onzin.
En het komt altijd neer dat het van nature is dat mensen perfect nageslacht willen. Ja, 10.000 jaar geleden toen niemand zich druk maakte over carrieres, vrij zijn, reizen maken, losbandig leven etc. Grote dooddoener die 'van nature' complotten.

Neen geloof ik niet. De sociale omgang van de mens is zeker wat beschaafder geworden zodat gevoelens wat sneller onderdrukt worden. Genetisch zijn we echter niet veel verder dan een paar duizend jaar geleden (tenminste als ik het goed heb). Het zit dus nog steeds in ons om achter de vrouwen aan te gaan.

<edit>

Wat ik hier dus loop te verkondigen is dat wanneer de juiste omstandigheden er zijn (die naar mijn idee altijd wel eens zal voorkomen) dan komen de oergevoelens weer bovendrijven. Wat zich dan uit in verliefdheid of minder extreem een keer een geile bui of zo.

[Dit bericht is gewijzigd door Skull op 20-04-2002 03:39]

zaterdag 20 april 2002 @ 03:33:43 #43
19597 Skull
Stay hungry!
pi_3897748
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 03:11 schreef Murphy het volgende:

[..]

Hmm... maar als het puur om de geslachtsdrang gaat heeft volgens mij de vrouw die net zo als de man. Alleen zal bij de vrouw de drang eerder gericht zijn op kids (en dus het zoeken naar de juiste man) en bij de man eerder op zoveel mogelijk?

Dat zeg ik
  zaterdag 20 april 2002 @ 03:34:51 #44
3767 Herald
Come get some
pi_3897751
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 03:32 schreef Skull het volgende:
Het zit dus nog steeds in ons om achter de vrouwen aan te gaan.
dat wel, maar met elke vrouw koters maken doen we toch maar niet. Hoeveel halfbroertjes en zusjes heb jij?
pi_3897753
quote:

[..]

niet helemaal 100% fair..
maar ik heb zo'n band met m'n ex.. misschien vreemd maar het is wel positief. (beter dan met ruzie uit elkaar niet? ) ..anyway.. hoe hard ik het ook probeer.. soms blijven mijn gevoelens voor haar de kop opduiken.

verder heb ik nooit een echte vriendschappelijke relatie met een meisje gehad dus in mijn geval zou ik nee moeten antwoorden op je vraag

zaterdag 20 april 2002 @ 03:43:05 #46
19597 Skull
Stay hungry!
pi_3897760
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 03:34 schreef Herald het volgende:

[..]

dat wel, maar met elke vrouw koters maken doen we toch maar niet. Hoeveel halfbroertjes en zusjes heb jij?

Dat is dus de sociale omgang die door de eeuwen heen beschaafder is geworden.
  zaterdag 20 april 2002 @ 03:46:59 #47
3767 Herald
Come get some
pi_3897763
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 03:43 schreef Skull het volgende:
Dat is dus de sociale omgang die door de eeuwen heen beschaafder is geworden.
dat zeg ik. Die drang om bij iedereen van het andere geslacht een kind te verwekken is er niet meer. Dus ook niet bij je beste vriendin. Je denkt niet 'goh wat zou ik graag met haar een kind maken' hoogstens 'goh haar zou ik toch wel een keer willen neuken' en dan omdat seks leuk is (heb ik me laten vertellen) en niet omdat het noodzakelijk is om de soort voort te zetten.
  zaterdag 20 april 2002 @ 03:56:35 #48
19597 Skull
Stay hungry!
pi_3897770
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 03:46 schreef Herald het volgende:

[..]

dat zeg ik. Die drang om bij iedereen van het andere geslacht een kind te verwekken is er niet meer. Dus ook niet bij je beste vriendin. Je denkt niet 'goh wat zou ik graag met haar een kind maken' hoogstens 'goh haar zou ik toch wel een keer willen neuken' en dan omdat seks leuk is (heb ik me laten vertellen) en niet omdat het noodzakelijk is om de soort voort te zetten.

D'oh. Alhoewel het wel zo bedoeld is vanuit de natuur, bedoelde ik natuurlijk niet letterlijk te zeggen dat alle mannen er op uit zijn om veel kinderen te krijgen maar dat dit bij ons vertaald als veel sex willen hebben.
We bedoelen hetzelfde.
  zaterdag 20 april 2002 @ 04:00:43 #49
3767 Herald
Come get some
pi_3897772
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 03:56 schreef Skull het volgende:
We bedoelen hetzelfde.
en toch zie ik 'veel kinderen willen' niet hetzelfde als 'veel seks willen'
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 april 2002 @ 04:05:36 #50
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3897777
*inmiddels al meer dan 2 jaar kan ik een niet nader te noemen FOK!dame mijn beste vriendin noemen*
Zoals hierboven omschreven is, we weten veels te veel van elkaar (alles is ook weer zo'n groot woord), slapen in hetzelfde bed, staan onder de douche samen (OK, dat is een verhaal apart) en ondertussen kletsen we vrolijk over haar relaties en verliefdheden en de mijne (alsmede onze problemen etc etc). Relationele en seksuele liefde is er niet. Ik hoef niets van haar en hoefde ook nooit wat van haar (op dat gebied dan)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')