Kan je bevriend zijn met iemand van het andere geslacht zonder dat beide, of 1 van beide, in werkelijkheid misschien toch 'wat voelt' voor de ander?
quote:Ja, ok, maar ik bedoel dus niet een oppervlakkige vriendschap maar eentje waar je alles met elkaar deelt en alles van elkaar weet.
Op zaterdag 20 april 2002 01:55 schreef TheFluGuy het volgende:
tuurlijk , zou niet weten waarom niet ?
quote:Zie mijn vorige post.
Op zaterdag 20 april 2002 02:00 schreef Murphy het volgende:[..]
Ja, ok, maar ik bedoel dus niet een oppervlakkige vriendschap maar eentje waar je alles met elkaar deelt en alles van elkaar weet.
quote:En jij bent op relatie- of sexueel gebied niet interessant voor haar of andersom?
Op zaterdag 20 april 2002 01:59 schreef Dikke het volgende:
Ja. Dat kan. Ik ben het levende bewijs, samen met een vriendin van mij.
Het kan dus wel
quote:Relatiegebied wel, maar geen
Op zaterdag 20 april 2002 02:04 schreef Murphy het volgende:[..]
En jij bent op relatie- of sexueel gebied niet interessant voor haar of andersom?
Het is een supergoede vriendin, maar als het echt iets zou worden zou dat nog geen maand stand houden ben ik bang (eigenlijk niet ).
In relaties enzo eist ze teveel van mannen. Daar heb ik nu geen last van. .
quote:Dat hoopte ik.
Op zaterdag 20 april 2002 02:04 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een vriendin dat zeker de beste vriend is van een vrienden groep. En we hebben zeker niks met elkaar. En ook geen gevoelens. Maar wel een MEGA goeie vriendschap. Ik man zij vrouw en onwijs goed bevriendHet kan dus wel
quote:...en dat denk ik.
Op zaterdag 20 april 2002 02:04 schreef Herald het volgende:
Nee tuurlijk lukt dat niet. De jongen wordt immer verliefd op het meisje. Hoewel dat de 'verkeerde jongen' vast niet overkomt, want die heeft allang met het meisje in kwestie gedopt voordat ze zulke goede vrienden werden.
quote:Klinkt in ieder geval alsof je weet wat je aan haar hebt!
Op zaterdag 20 april 2002 02:06 schreef Dikke het volgende:[..]
Relatiegebied wel, maar geen
-relatie als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik kan supergoed met haar opschieten, en zij met mij, we kunnen over alles ouwehoeren, enz., enz.Het is een supergoede vriendin, maar als het echt iets zou worden zou dat nog geen maand stand houden ben ik bang (eigenlijk niet
).
In relaties enzo eist ze teveel van mannen. Daar heb ik nu geen last van.
.
quote:En dat is ook zo.
Op zaterdag 20 april 2002 02:09 schreef Murphy het volgende:[..]
Klinkt in ieder geval alsof je weet wat je aan haar hebt!
quote:En andersom?
Op zaterdag 20 april 2002 02:04 schreef Herald het volgende:
Nee tuurlijk lukt dat niet. De jongen wordt immer verliefd op het meisje. Hoewel dat de 'verkeerde jongen' vast niet overkomt, want die heeft allang met het meisje in kwestie gedopt voordat ze zulke goede vrienden werden.
quote:jah, ik heb 2 hele goede vrienden, met 1 ga ik trouwen..maar dan niet omdat we zo verliefd zijn, maar omdat we heel veel van elkaar houden en zulke goede vrienden zijn (nee dit is niet mijn vriendje, we trouwen ook niet om de sex oid, maar egt om de band
Ja, ok, maar ik bedoel dus niet een oppervlakkige vriendschap maar eentje waar je alles met elkaar deelt en alles van elkaar weet.
Kusje, BTL aka Lotje
quote:Dank je.
Op zaterdag 20 april 2002 02:16 schreef Skull het volgende:
Jah dat kan bij uitzondering alleen wanneer de dame in kwestie bevriend is met een oerlelijke homo.
Rot op als je niks toe te voegen hebt
quote:Andersom niet, of zelden. Vrouwen kennen een 'friendszone' en als je daar in zit kun je het shaken. Dan ben je zo'n beetje voor immer hun broertje en de meeste dames zijn niet zo dol op incest.
Op zaterdag 20 april 2002 02:10 schreef Murphy het volgende:
En andersom?
quote:Dat nou niet eigenlijk. Tis alleen dat ik vanuit me omgeving hoor dat dat nooit goed kan gaan. En ik schijn de we enige te zijn die zegt dat het wel kan! Oh, wacht..en zij ook natuurlijk.
Op zaterdag 20 april 2002 02:13 schreef Dikke het volgende:
Het lijkt erop dat dat bij jou nu een punt van twijfel is?.
quote:Ik (buiten je omgeven, maar ja
Op zaterdag 20 april 2002 02:17 schreef Murphy het volgende:[..]
Dat nou niet eigenlijk. Tis alleen dat ik vanuit me omgeving hoor dat dat nooit goed kan gaan. En ik schijn de we enige te zijn die zegt dat het wel kan! Oh, wacht..en zij ook natuurlijk.
quote:*kusje* terug...maar uit jouw verhaal maak ik eigenlijk op dat het dus niet gaat. Dat er wel 'iets sexueels' speelt.
Op zaterdag 20 april 2002 02:13 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:[..]
jah, ik heb 2 hele goede vrienden, met 1 ga ik trouwen..maar dan niet omdat we zo verliefd zijn, maar omdat we heel veel van elkaar houden en zulke goede vrienden zijn (nee dit is niet mijn vriendje, we trouwen ook niet om de sex oid, maar egt om de band
![]()
)
en natuurlijk mag ik wel met anderen uitnee even serieus, ik vind dat dat heel goed kan...ik vind ook dat dat gewoon moet kunnen...ik deel lief en leed met die 2 (tot de laatste aambei toe..bij wijze van spreken dan heh
) ik ben op de 1 een paar weken verliefd geweest (hij ook op mij.. in de brugklas
schattig..toen gingen we nog niet zo goed en close met elkaar om) en op de ander 1 dag (toen had ik m nog niet eens gezien..hoe ik het doe? geen idee..) maar iig, mijn punt is: het kan, en het kan goed.
Kusje, BTL aka Lotje
quote:Die situatie bedoel ik dus niet. Beide zijn hetero!
Op zaterdag 20 april 2002 02:16 schreef Skull het volgende:
Jah dat kan bij uitzondering alleen wanneer de dame in kwestie bevriend is met een oerlelijke homo.
Mijn ongenuanceerde mening wil alleen zeggen dat onder de juiste omstandigheden die zeker een keer zullen voorkomen een bevriende man en vrouw zich altijd tot elkaar aangetrokken zullen voelen (of in ieder geval 1 van hun tot de ander) tenzij er sprake is van een hoge uitzondering. Aangezien de dame in kwestie wel heel erg lelijk moet zijn wil een hetero man haar niet meer willen (plus dat daarbij haar seksuele geaardheid niets uitmaakt) zou het in deze uitzonderingsgeval dus moeten gaan om een oerlelijke homo. Voor een goeduitziende homo zal een vrouw n.l. nog steeds gevoelens krijgen.
ober, 1 korreltje zout aub
quote:Ik weet niet...maar denk wel dat mannen zo'n vriendschap anders benaderen dan vrouwen.
Op zaterdag 20 april 2002 02:16 schreef Herald het volgende:[..]
Andersom niet, of zelden. Vrouwen kennen een 'friendszone' en als je daar in zit kun je het shaken. Dan ben je zo'n beetje voor immer hun broertje en de meeste dames zijn niet zo dol op incest.
Terwijl jongens vrouwen altijd als vrouwen zullen zien. Dat ze een vriendin is is dan mooi meegenomen, kun je vaker naar d'r boezem loeren.
quote:Onder de juiste omstandigheden? In een hetero situatie?
Op zaterdag 20 april 2002 02:26 schreef Skull het volgende:Mijn ongenuanceerde mening wil alleen zeggen dat onder de juiste omstandigheden die zeker een keer zullen voorkomen een bevriende man en vrouw zich altijd tot elkaar aangetrokken zullen voelen (of in ieder geval 1 van hun tot de ander) tenzij er sprake is van een hoge uitzondering. Aangezien de dame in kwestie wel heel erg lelijk moet zijn wil een hetero man haar niet meer willen (plus dat daarbij haar seksuele geaardheid niets uitmaakt) zou het in deze uitzonderingsgeval dus moeten gaan om een oerlelijke homo. Voor een goeduitziende homo zal een vrouw n.l. nog steeds gevoelens krijgen.
ober, 1 korreltje zout aub
quote:Ik, toevallig, met geen 1.
Op zaterdag 20 april 2002 02:27 schreef Bastard het volgende:
Ik heb bijna met al mn exen een vriendschappelijke relatie.
quote:JE BENT NET 15
Op zaterdag 20 april 2002 02:13 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:[..]
jah, ik heb 2 hele goede vrienden, met 1 ga ik trouwen..maar dan niet omdat we zo verliefd zijn, maar omdat we heel veel van elkaar houden en zulke goede vrienden zijn (nee dit is niet mijn vriendje, we trouwen ook niet om de sex oid, maar egt om de band
![]()
)
en natuurlijk mag ik wel met anderen uitnee even serieus, ik vind dat dat heel goed kan...ik vind ook dat dat gewoon moet kunnen...ik deel lief en leed met die 2 (tot de laatste aambei toe..bij wijze van spreken dan heh
) ik ben op de 1 een paar weken verliefd geweest (hij ook op mij.. in de brugklas
schattig..toen gingen we nog niet zo goed en close met elkaar om) en op de ander 1 dag (toen had ik m nog niet eens gezien..hoe ik het doe? geen idee..) maar iig, mijn punt is: het kan, en het kan goed.
Kusje, BTL aka Lotje
quote:Ja ok zonder nu enigerlei onzin te verklaren. In een hetero situatie zal er altijd een moment komen waarin in ieder geval één van beiden een gevoel van verliefdheid zal ontwikkelen. Normaal gesproken de man. Dat is mijn mening en het is enkel gebaseerd op dat je de natuur niet tegen kan houden.
Op zaterdag 20 april 2002 02:34 schreef Murphy het volgende:[..]
Onder de juiste omstandigheden? In een hetero situatie?
quote:Ik denk ook dat het eerder de man is...
Op zaterdag 20 april 2002 02:42 schreef Skull het volgende:[..]
Ja ok zonder nu enigerlei onzin te verklaren. In een hetero situatie zal er altijd een moment komen waarin in ieder geval één van beiden een gevoel van verliefdheid zal ontwikkelen. Normaal gesproken de man. Dat is mijn mening en het is enkel gebaseerd op dat je de natuur niet tegen kan houden.
Maar dan ga ik me afvragen waarom de man?
Zie het in me omgeving vaker dat het de man is waarvan je het duidelijk ziet terwijl de vrouw in kwestie 'net doet'? alsof ze van nix weet.
Vrouwen daarintegen zijn op zoek naar het mannetje wat het sterkste nageslacht kan produceren. Een vrouw zal dus minder snel bepaalde gevoelens voor een man krijgen dan andersom. Maar ik geloof wel dat als het lang genoeg duurt dat de "drempel" bij vrouwen ook omlaag gaat.
Wat komen we als man zijnde er weer goed vanaf
quote:ow
Op zaterdag 20 april 2002 02:29 schreef Skull het volgende:
Hoho vriendschap na sex telt niet mee.
Dan heb ik er nog wel een paar .. maar die dames willen graag sex met me.
quote:Dus een vriendschap tussen man en vrouw kan niet opgaan zonder sexuele gevoelens te ontwikkelen?
Op zaterdag 20 april 2002 02:42 schreef Skull het volgende:[..]
Ja ok zonder nu enigerlei onzin te verklaren. In een hetero situatie zal er altijd een moment komen waarin in ieder geval één van beiden een gevoel van verliefdheid zal ontwikkelen. Normaal gesproken de man. Dat is mijn mening en het is enkel gebaseerd op dat je de natuur niet tegen kan houden.
ja zit wel wat in geloof ik... diep.
quote:d8 t niet, ik heb een heel liev vriendje, en die 2e die ik noemde een vriendin (allebei vaste relaties..) en nielz (die waarmee ik ga 'trouwen') dat trouwen, dat is meer een grapje..en iets waar..euhm..sja hoe leg ik dit uit..het betekent voor andere mensen niet veel maar als er 1 iets vervelends heeft meegemaakt considering love dan zegt de ander: what the heck we gaan toch trouwen... (dat vrolijkt de ander op)
Op zaterdag 20 april 2002 02:21 schreef Murphy het volgende:[..]
*kusje* terug...maar uit jouw verhaal maak ik eigenlijk op dat het dus niet gaat. Dat er wel 'iets sexueels' speelt.
quote:so?!
JE BENT NET 15
met mijn 15 jaar nog wel volwassener als sommigen hier..neej hiermee bedoel ik niet jou skull...
quote:ik vind die 'van nature' theorieen altijd nonsens. De meeste gozers willen niet zoveel mogelijk vrouwen bezwangeren. Van nature heeft de man iets meer hormonen waardoor ie iets vaker met zijn geslacht denkt dan vrouwen, maar de rest 'van nature' theorieen vind ik grote onzin.
Op zaterdag 20 april 2002 02:54 schreef Skull het volgende:
Mannen willen van nature met zo veel mogelijk vrouwen naar bed zodat er veel van zijn nageslacht kan ontstaan.
quote:Hmm... maar als het puur om de geslachtsdrang gaat heeft volgens mij de vrouw die net zo als de man. Alleen zal bij de vrouw de drang eerder gericht zijn op kids (en dus het zoeken naar de juiste man) en bij de man eerder op zoveel mogelijk?
Op zaterdag 20 april 2002 02:54 schreef Skull het volgende:
Vrouwen daarintegen zijn op zoek naar het mannetje wat het sterkste nageslacht kan produceren. Een vrouw zal dus minder snel bepaalde gevoelens voor een man krijgen dan andersom. Maar ik geloof wel dat als het lang genoeg duurt dat de "drempel" bij vrouwen ook omlaag gaat.Wat komen we als man zijnde er weer goed vanaf
quote:Gelukkig maar weer.
Op zaterdag 20 april 2002 03:09 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:[..]
dat trouwen, dat is meer een grapje... ETC
quote:Ja. Zo dicht ik mijn opa veel wijsheid toe en hoop ik dat een meisje van 15 nog veel mag meemaken en daarvan leert.
so?!
alsof ik dat kan helpen? beoordeel jij mensen altijd op hun leeftijd?
quote:Dat geloof ik ook
met mijn 15 jaar nog wel volwassener als sommigen hier..neej hiermee bedoel ik niet jou skull...
zelfs als je mij er wel mee bedoelde
quote:Neen geloof ik niet. De sociale omgang van de mens is zeker wat beschaafder geworden zodat gevoelens wat sneller onderdrukt worden. Genetisch zijn we echter niet veel verder dan een paar duizend jaar geleden (tenminste als ik het goed heb). Het zit dus nog steeds in ons om achter de vrouwen aan te gaan.
Op zaterdag 20 april 2002 03:10 schreef Herald het volgende:[..]
ik vind die 'van nature' theorieen altijd nonsens. De meeste gozers willen niet zoveel mogelijk vrouwen bezwangeren. Van nature heeft de man iets meer hormonen waardoor ie iets vaker met zijn geslacht denkt dan vrouwen, maar de rest 'van nature' theorieen vind ik grote onzin.
En het komt altijd neer dat het van nature is dat mensen perfect nageslacht willen. Ja, 10.000 jaar geleden toen niemand zich druk maakte over carrieres, vrij zijn, reizen maken, losbandig leven etc. Grote dooddoener die 'van nature' complotten.
<edit>
Wat ik hier dus loop te verkondigen is dat wanneer de juiste omstandigheden er zijn (die naar mijn idee altijd wel eens zal voorkomen) dan komen de oergevoelens weer bovendrijven. Wat zich dan uit in verliefdheid of minder extreem een keer een geile bui of zo.
[Dit bericht is gewijzigd door Skull op 20-04-2002 03:39]
quote:Dat zeg ik
Op zaterdag 20 april 2002 03:11 schreef Murphy het volgende:[..]
Hmm... maar als het puur om de geslachtsdrang gaat heeft volgens mij de vrouw die net zo als de man. Alleen zal bij de vrouw de drang eerder gericht zijn op kids (en dus het zoeken naar de juiste man) en bij de man eerder op zoveel mogelijk?
quote:dat wel, maar met elke vrouw koters maken doen we toch maar niet. Hoeveel halfbroertjes en zusjes heb jij?
Op zaterdag 20 april 2002 03:32 schreef Skull het volgende:
Het zit dus nog steeds in ons om achter de vrouwen aan te gaan.
quote:niet helemaal 100% fair..
verder heb ik nooit een echte vriendschappelijke relatie met een meisje gehad dus in mijn geval zou ik nee moeten antwoorden op je vraag
quote:Dat is dus de sociale omgang die door de eeuwen heen beschaafder is geworden.
Op zaterdag 20 april 2002 03:34 schreef Herald het volgende:[..]
dat wel, maar met elke vrouw koters maken doen we toch maar niet. Hoeveel halfbroertjes en zusjes heb jij?
quote:dat zeg ik. Die drang om bij iedereen van het andere geslacht een kind te verwekken is er niet meer. Dus ook niet bij je beste vriendin. Je denkt niet 'goh wat zou ik graag met haar een kind maken' hoogstens 'goh haar zou ik toch wel een keer willen neuken' en dan omdat seks leuk is (heb ik me laten vertellen) en niet omdat het noodzakelijk is om de soort voort te zetten.
Op zaterdag 20 april 2002 03:43 schreef Skull het volgende:
Dat is dus de sociale omgang die door de eeuwen heen beschaafder is geworden.
quote:D'oh. Alhoewel het wel zo bedoeld is vanuit de natuur, bedoelde ik natuurlijk niet letterlijk te zeggen dat alle mannen er op uit zijn om veel kinderen te krijgen maar dat dit bij ons vertaald als veel sex willen hebben.
Op zaterdag 20 april 2002 03:46 schreef Herald het volgende:[..]
dat zeg ik. Die drang om bij iedereen van het andere geslacht een kind te verwekken is er niet meer. Dus ook niet bij je beste vriendin. Je denkt niet 'goh wat zou ik graag met haar een kind maken' hoogstens 'goh haar zou ik toch wel een keer willen neuken' en dan omdat seks leuk is (heb ik me laten vertellen) en niet omdat het noodzakelijk is om de soort voort te zetten.
quote:en toch zie ik 'veel kinderen willen' niet hetzelfde als 'veel seks willen'
Op zaterdag 20 april 2002 03:56 schreef Skull het volgende:
We bedoelen hetzelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |