Tijd geleden dat we hier een troll hadden!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef TheZapster het volgende:
Whehehe, de topics worden weer leuk om te volgen
Het is hier net voorbij.Poeh wat een weer zeg, mijn ramen trilden gewoon van de donderklappen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier nog geen regen en/of onweer.
Vanmiddag ook al een leuke discussie.Ik mis altijd de leuke relletjes hierquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tijd geleden dat we hier een troll hadden!
Die zijn te druk met zichzelf aftrekken op de hoeveelheid aandacht die ze hier krijgen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
waar zijn de relnichten gebleven ?
Welke relnichten?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
moet ik SCH even roepen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hier zal zo nog wel wat komenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is hier net voorbij.Poeh wat een weer zeg, mijn ramen trilden gewoon van de donderklappen.
Weet niet waarom, maar luister dit graag als ik op mijn vliegtuig zit te wachtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |