Owwww, wat triestquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:41 schreef oh-oh het volgende:
En door dan maar. Muis, ik hoop dat de ibrufen helpt!
Ik heb vanavond toch maar bij een andere da een afspraak gemaakt, Frits is zo benauwd dat ik t echt niet meer aan kan zien![]()
Oh Greys, hoest met de Bink eigenlijk?
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop ook dat er nog iets is dat we kunnen proberen, ik heb er echt buikpijn van nu hoor.
Hijs in een maand een halve kilo afgevallen, eet amper nog wat en hijs zo vreselijk benauwd mn mannetje
Ik ga voor je duimenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben om half 6 klaar met werken, dan ben ik om 18.00 thuis, gelijk hondjes ophalen en weer naar de bushalte , spreekuur is van 18.30 tot 19.30.
Je hebt Frits toch nooit mee naar je werk?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben om half 6 klaar met werken, dan ben ik om 18.00 thuis, gelijk hondjes ophalen en weer naar de bushalte , spreekuur is van 18.30 tot 19.30.
Gaan we met zn allen naar Nieuw-Amsterdam!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:02 schreef Qwea het volgende:
ha! tvp. En Greys.. als ze je gaat afsnauwen zou ik toch echt een andere DA nemen
Nou, eiiiigenlijk zeiden ze dat Bink op het randje zit van wel/geen medicijnen nodig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:58 schreef Muis006 het volgende:
Veel succes straks oh-oh!
Greysel, je was toch eigenlijk van plan om in het weekend te beginnen met de plaspillen voor Bink? Watskeburt?
Ik hou altijd als regel aan ; De dierenarts heeft meestal gelijk, maar ik ben dag in dag uit, uur in uur uit bij mijn hond, dus als ik iets niet vertrouw of niet nodig acht.. doe ik heel eigenwijs.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond het een beetje overdreven om er meteen twee soorten medicatie in te gooien. Of ben ik dom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |