abonnement Unibet Coolblue
pi_73110092
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:40 schreef alors het volgende:
Net even langs geweest, maillot en vest gekocht. De maillot is niet zo'n succes, ik had maat S/M gekocht, maar hij is veel te kort. Ik moet hem echt heel hard optrekken om het kruis ook daadwerkelijk bij mijn kruis te krijgen Pak volgende keer de L/XL wel.
Het vestje is heel grappig en maar 5 euro
wat voor vestje? pics?
pi_73110163


hij staat mij leuker tho
know'm sayin?
×
word? word.
pi_73111139
ow die kaarten die zijn echt leuk.
Zondag zijn ze hier open dan maar even kijken. Heb laatst een geurverspreider voor het stopcontact gekocht. Ik ruik er niks van.
pi_73111209
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:35 schreef Mirjam het volgende:
sloffen
ik met m'n maat 42
Een compagnon. lastig he dat de leuke betaalbare sloffen enzo maar tot maat 41gaan en de mannen versies altijd te breed zijn. Hoe is het met je rug btw?
pi_73112608
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 21:15 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Een compagnon. lastig he dat de leuke betaalbare sloffen enzo maar tot maat 41gaan en de mannen versies altijd te breed zijn. Hoe is het met je rug btw?
ja, heel lastig.
en m'n rug, sja, gebed zonder eind
nu wachten op een oproep voor de revalidatie arts
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73113072
Weet je zeker dat je de 41 niet past? Die vulling gaat wel plat en dan komt er nogal eens wat ruimte vrij. Ik heb met mijn maat 39 ook zulke soort vullingsloffen in maat 36/37.
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 25 september 2009 @ 23:23:37 #182
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_73115065
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hmm, ik heb 41, maar dan zal ik het met de maat 41 niet redden
Zijn ze stevig ingepakt in de winkel, of kan je ze nog even passen?
Ik heb ook maat 41 en heb ze vanmiddag gekocht. Ze passen mij prima En wat zijn ze lekker warm! Kom maar op met de winter
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_73115096
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 22:17 schreef alors het volgende:
Weet je zeker dat je de 41 niet past? Die vulling gaat wel plat en dan komt er nogal eens wat ruimte vrij. Ik heb met mijn maat 39 ook zulke soort vullingsloffen in maat 36/37.
ik heb een vrij grote 42, en heel brede voeten, dus ja, daar kan ik wel van uit gaan
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73115232
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:41 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]

hij staat mij leuker tho

Ik geloof het gelijk...
pi_73115685
Godverdomme wat een deprimerende winkels zijn die Actions toch. Maakt niet uit in welke ik ben, het is er gewoon ontzettend Sovjet. Ik kan er niet langer dan een paar minuten rondlopen.
pi_73115792
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 23:43 schreef emokid het volgende:
Godverdomme wat een deprimerende winkels zijn die Actions toch. Maakt niet uit in welke ik ben, het is er gewoon ontzettend Sovjet. Ik kan er niet langer dan een paar minuten rondlopen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_73115855
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik heb ook maat 41 en heb ze vanmiddag gekocht. Ze passen mij prima En wat zijn ze lekker warm! Kom maar op met de winter

Ik hoop dat ze mij ook passen! Heb je ook die zwart-witte? Ik dacht nog even om ook de wit-bruin te nemen, als ik niet kan kiezen (en als ze uiteraard ook passen) Maar ik mag er maar 1.
*houdt hand op knip*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_73115919
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 23:43 schreef emokid het volgende:
Godverdomme wat een deprimerende winkels zijn die Actions toch. Maakt niet uit in welke ik ben, het is er gewoon ontzettend Sovjet. Ik kan er niet langer dan een paar minuten rondlopen.
Ik vind de drukte en soms de chaos van spullen niet prettig. Maar voor de prijzen heb ik het er wel voor over
Veel van dat soort winkels zijn zo... kruidvat is helemaal een kippenhok van vrouwen op bepaalde dagen
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 26 september 2009 @ 00:01:38 #189
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_73116155
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 23:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind de drukte en soms de chaos van spullen niet prettig. Maar voor de prijzen heb ik het er wel voor over
Veel van dat soort winkels zijn zo... kruidvat is helemaal een kippenhok van vrouwen op bepaalde dagen

Je moet ook weten wanneer je er heen gaat
Er zijn hier volgens mij vrij weinig mensen die weten dat de Action op maandag gewoon vanaf 9 uur geopend is Lekker rustig dat het dan is.
Chaos stoor ik me soms ook aan, zeker als je bijvoorbeeld een hemdje zoekt ofzo en die halve bak is dan omgespit door mensen die niet normaal kunnen zoeken.
Maar ik koop er bijvoorbeeld heel vaak de Natusan baby olie, want daar kan mijn huid tegen. Die is bij de Action nog niet eens de helft van de prijs van de Kruidvat.
En waarom? Omdat er geen Nederlands op de fles staat.
pi_73116316
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 00:01 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Je moet ook weten wanneer je er heen gaat
Ja uiteraard, maar niet iedereen kan om die tijden dat het rustig is. Ik zou ook het liefst om 9 uur gaan, maar ja...
Woensdagmiddag doe ik iig echt niet meer
Maar als je achteraf goeie dingen hebt kunnen kopen valt er ook eigenlijk niks te klagen.
En chaos...ik kan soms iets niet netjes (genoeg) terugleggen omdat er dan iemand ongeduldig achter je staat en er bij wilt
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_73119254
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 23:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]


Ik hoop dat ze mij ook passen! Heb je ook die zwart-witte? Ik dacht nog even om ook de wit-bruin te nemen, als ik niet kan kiezen (en als ze uiteraard ook passen) Maar ik mag er maar 1.
*houdt hand op knip*
Ik heb idd de zwart-witte, want de bruin-witte waren hier niet meer in maat 41 te krijgen. Dus dat was makkelijk kiezen Wanneer ga je ze halen? Ik ben zo benieuwd!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_73119490
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 08:31 schreef Marijkezwolle het volgende:

Wanneer ga je ze halen? Ik ben zo benieuwd!
Donderdag ben ik geweest en waren ze er nog niet. Toen ik er naar vroeg zei de vrouw dat er momenteel slecht aangeleverd wordt qua spullen, dus ik denk dat voor midden volgende week langsgaan geen nut heeft. Ze komen wel zei ze en het vak heeft ze ook laten zien waar ze komen te liggen. Ik hoop dat ze volgende week binnen komen
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_73126805
Moest alsnog in de stad zijn, dus toch even gekeken, ondanks de Zaterdag-gekte. De sloffen waren er, 2 paar in 36. Hopelijk volgende week meer maten... De wit met bruin zijn geen bruin maar kaki kleur. Hema heeft hele mooie witte gebreide, alleen 15 euro. Dan hou ik het wel bij de Eksion Dat Noorse motief is veel leuker
Net maar kousen gekocht, kon door de drukte toch niet de winkel fatsoenlijk uit dus moest toch lang in een rij dan maar meteen wat meenemen. Alle kaartendozen waren trouwens op
Volgens mij is heel Fok aan de sloffen en kaartendozen geslagen
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_73127420
Zo, eindelijk mijn takken met lichtjes kunnen kopen + 4 pakjes decovlinders, een contactdoos, drop, minikerstballetjes en een lijmpistool (jammer dat ze geen verlengsnoeren hadden). Zag die gouden kistjes staan, maar wist zou gauw niet waarvoor te gebruiken, heb ze dus maar laten staan (ze waren wel leuk though). Verder was het retedruk dus toch maar liever niet meer op zaterdagmiddag.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_73127796
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:33 schreef Charmian het volgende:
dus toch maar liever niet meer op zaterdagmiddag.


Hmm, die takjes lijken mij ook erg leuk. Zijn dat van die verlichte takjes die je ook bv in een vaas kunt doen? Of hoe zet jij ze neer?

Ik zag vandaag deze foto's in lijst:



voor 5,29...ook zwart-wit foto's, met lijst.
50x 50cm met een kleine passepartout. Ben er nog even over na aan het denken, zag ook een zwart-wit bospad die ik wel mooi vond En deze hier in kleur vond ik ook wel leuk.


Ook kleine voor 2,89 (39x 39cm)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_73128386
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]



Hmm, die takjes lijken mij ook erg leuk. Zijn dat van die verlichte takjes die je ook bv in een vaas kunt doen? Of hoe zet jij ze neer?

Ik zag vandaag deze foto's in lijst:

[ afbeelding ]

voor 5,29...ook zwart-wit foto's, met lijst.
50x 50cm met een kleine passepartout. Ben er nog even over na aan het denken, zag ook een zwart-wit bospad die ik wel mooi vond En deze hier in kleur vond ik ook wel leuk.

[ afbeelding ]
Ook kleine voor 2,89 (39x 39cm)
Yep, voor in een vaas, leuk voor in die onverlichte hoekjes. Het enige waar je op moet letten als je koopt zijn de pootjes van de stekker. Die stonden nog wel eens krom zag ik.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_73128599
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:15 schreef Charmian het volgende:

[..]

Yep, voor in een vaas, leuk voor in die onverlichte hoekjes. Het enige waar je op moet letten als je koopt zijn de pootjes van de stekker. Die stonden nog wel eens krom zag ik.
Oke, thanks Volgende week even kijken
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_73128814
Vandaag zag ik lijstjes met hello kitty er in(poster in lijst)!! redelijk groot, eigenlijk niet eens op de prijs gelet....
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_73129219
Die verlichte takjes had ik vorig jaar al verkocht toen ze een keer in de aanbieding waren.

De desinfecterende handgel die al een paar weken is uitverkocht i.v.m. de Mexicaanse griep komt binnenkort weer. Ik had van de week naar de leverancier gebeld die mij dit vertelde. Bij de Action betaal je voor zo'n flacon met pompje slechts ¤ 1,09 en bij het Kruidvat eigen merk meer dan het dubbele.

Ik heb gisteren nog 4 van de kleinere gouden dozen gekocht. Heb ik een setje van 6 dozen.

Verder deze cute houten knijpertjes:



Deco India bord om kaarsen op te zetten:



Het enige wat ik nog mis is de Capri Sonne.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 27-09-2009 18:38:11 ]
pi_73132409
Dat kaarsenbord is leuk.

Die handgel had ik net ingekocht voordat het geadviseerd werd i.v.m. de mexicaanse griep.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')