abonnement Unibet Coolblue
pi_74015402
Het is tijd voor een flinke foto update, denk ik.

Maar eerst verhaaltje.
Mijn team doet het hartstikke leuk samen. Naartjie vindt de nieuwelingen nog steeds wat druk en dat zal ook niet veranderen denk ik. Maar Yoko en Satsu amuseren zich prima samen. Yoko is haast nog speelser dan Satsu.
Alles eet, drinkt en poept goed en ze zitten al aardig in het ritme. Als ik van huis ga, wandelt alles naar de kattekamer. Alleen Yoko heeft er niet altijd zin in en die moet ik dan lokken met melk.

Satsu is een heerlijk aanhankelijk ding. Optillen, daar houdt hij niet zo van, maar hij komt graag op schoot liggen om te knuffen. En Yoko nestelt zich er ook regelmatig bij. Ome Naartjie komt langs als hij zin heeft en er nog plaats is op schoot. Afdgelopen week was ik een dagje ziekig. Ben op de bank in slaap gevallen en werd uren later wakker met drie katten op schoot.

Grote vent Satsu drinkt af en toe nog bij mams. Inmiddels zijn alle tetten afgeschakeld, op eentje na. En volgens mij zit daar ook niet zoveel meer in, want na een paar minuten kijkt meneertje verstoord op. Het ziet evengoed schattig uit, zo'n grote kerel die nog even bij mamma komt.
Het spul wandelt door het hele huis en aangezien het winter wordt blijven niet alle deuren open staan. Wat resulteert in een heel zielig miewend katertje als Satsu op zijn zwerftochten buitengesloten is.

Oké, foto's!














Met z'n allen op schoot


Oompje is not amused


Sinds de verwarming aan is heeft Yoko een nieuwe stek gevonden.




HALP!








Fillumke:


Vorige week had ik een verrassing voor Yoko en Satsu: playdate!
Het vrouwtje van Yumi moest wat spullen bij me ophalen en we waren benieuwd of de kittens en Yoko elkaar nog zouden herkennen. Ze waren toen een week of 3 gescheiden. Ik had niet gedacht dat alles elkaar helemaal verliefd in de armen zou vallen, maar had stiekum wel gehoopt op een stukje herkenning. Not.
Yumi is nergens bang voor dus wandelde lekker door de kamer, misschien dat ze daar wat van herkende.
Maar broer en moeder.... En vice versa. Het heeft wat naar elkaar geblazen, de kittens hebben heel even achter elkaar aangerend maar verder deed ieder zijn eigen ding.
Goede info voor een volgende nestje; scheiden van kittens is echt niet dramatisch, ze vergeten hun eerste huis gauw genoeg en zijn helemaal happy in hun nieuwe huis.
Wel grappig om een kitten te zien rondrennen en denken dat er iets niet klopt: oh, wacht, da's Yumi.
Het prinsesje is ook een stuk lichter dan tankje Satsu. Ze was een stuk gegroeid sinds de adoptie en zag er prima uit. Maar de volgende keer ga ik wel bij haar op bezoek ipv andersom. Wel zo rustig voor de rest van de bewoners.

Yumi


Wie ben jij? (Yumi zit onder de burostoel)


Yumi bij ome Naartjie in De Paal


Tot slot nog een Habushu update:
quote:
Hier even een Habushu updatje ( zonder fotos ik stuur er binnenkort weer wat naar Cat)
Baileys is nog steeds zijn grote vriend overal waar Baileys loopt zie je een klein gestreept staartje volgen en zelfs die dikke Duffy begint hem wel ok te vinden ( samen bokkensprongen maken in de woonkamer)
s'nachts slaapt hij meestal nog in de keuken omdat hij de hele nacht bezig is met rondrennen over het bed ( van Baileys naar mr blikopener naar Duffy en mij) en dan komen wij niet echt aan slaap toe soms laten we hem een tijdje door klooien en dan verdwijnt hij als nog de keuken in.
Vannacht heeft hij het grootste gedeelte bij mij op bed geslapen maar om een uur of vijf ging hij lopen stoeien en probeerde mij aan te vallen onder het dekbed ( speels natuurlijk)
Ook laten wij hem niet uit de keuken als wij beide lang weg zijn want Duffy vertrouwen we nog niet helemaal dat bouwen we steeds verder op.
De tv blijft íe iets geks vinden en kan er uren naar staren net als het aquarium vind hij dat geweldig.
Verder is ie een enorme kroelkip als hij elders in huis aan het spelen is komt 2x per uur toch even kopjes en een pwrrrw geven.
en valt regelmatig knorrend in slaap in mijn armen.


Baileys heeft dus toch een blaasontsteking en de da heeft testen gedaan en er zit gelukkig geen gruis oid in ook geen bacterien dus conclusie het komt door stress en die druppels van eerst helpen onvoldoende dus nu maar tabletjes voor een paar dagen dat moet het oplossen en zijn blaas weer relaxen hij vind het prima vla rijstepudding chipolate pudding aardappel puree ( werkt prima met medicijntjes)
nu maar hopen dat dit wel werkt want hij heeft best wel pijn bij het plassen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74015498
Leuk die update. En wat een leuke foto's. Raar dat ze elkaar helemaal niet herkennen als ik mijn katten naar mijn ouders breng herkennen ze elkaar daar nog wel en het huis ook ze weten alles te vinden.
En ook een kat met blaasontsteking van stress onze Fire had dat ook al. Wens Baileys maar beterschap.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:02:19 #228
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74019958
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_74023135
Ook grappig trouwens: Satsu's koppie is nu al net zo groot als dat van zijn moeder. Alleen moet alles nog in verhouding komen. Ogen, oren, neus en bekje zijn naar verhouding groot nemen dus veel ruimte in, bij Yoko lijkt het allemaal wat compacter gepositioneerd. Volgens mij wordt hij een reus van een kater die ome Naartjie naar de kroon gaat steken!

Ik zal Baileys beterschap wensen van je F_R.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74023955
. Fijn dat het met allemaal zo goed gaat!!!
And so the lion fell in love with the lamb
pi_74378851
Blijft leuk om te lezen dit
pi_74493999
Even spammen met wat foto's die een bevriende fotograaf heeft gemaakt.








Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:23:54 #233
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74494039
Oh, is dat de shoot geworden?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_74494096
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, is dat de shoot geworden?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:53:07 #235
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_74494841
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:22 schreef Cat22 het volgende:
Even spammen met wat foto's die een bevriende fotograaf heeft gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grappig, zij heeft ook de bruiloft van mijn broer gefotografeerd
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  zondag 8 november 2009 @ 00:29:15 #236
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_74497576
Prachtige foto's Ynske en Cat!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_74502715
Wauw! Heel erg mooi... en lief.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 8 november 2009 @ 13:41:45 #238
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_74504988
wat een geweldige foto´s!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_74706296


En Satsu groeit nog steeds.




Samen met mams op de vogeltjes schelden


Drinken kan overal. Ik zie hem nog maar zelden drinken nu, maar vooral bij mij op schoot is het nog steeds een heerlijk tijdverdrijf. Dan ligt daar zo'n groot katertje smekkend en zuigend het laatste druppeltje melk uit de tet te trekken.


Klimmen kan hij ook prima. Hier was hij al op de terugweg.


Ruim een maand geleden paste het nog prima!


Nu niet meer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74710038
Die op de TV is lief, de drinkfoto nog liever, die laatste nah ze zijn allemaal mooi!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_74746316
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:03 schreef CartWOman het volgende:
Die op de TV is lief, de drinkfoto nog liever, die laatste nah ze zijn allemaal mooi!
Agree
Je ziet de moeder kijken naar de "kitten" van moet dit nou???...
Prachtig
pi_74752524
Topfoto's weer.
pi_74822830
Awwwww
♥ scars make us who we are ♥
pi_74909562
Vandaag schrik in huize Cat! Ik was een dagje weg (Fok was toch down ) en toen ik net thuiskwam stond de deur naar de kattenkamer wagenwijd open. Normaal is die potdicht, dan heeft Naartjie die kamer+tuin en Yoko en Satsu razen binnen rond. Want ik wilde die twee rustig en onder begeleiding van mij laten kennismaken met het buitenleven. En met AlCatraz ingeschakeld.
Dat plan liep dus anders....

Naartjie en Satsu kwamen me meteen binnen tegemoet gewandeld. Maar oerzwerfster Yoko was niet in zicht, gloep. Toen ik haar vanuit de kattekamer riep klepperde het katteluik en kwam mevrouw aangewandeld. Pfew! Of Satsu is buitengeweest weet ik niet, maar Yoko weet dus in ieder geval de weg. En gelukkig ook de weg terug. Naartjie heeft zich ongetwijfeld tegoed gedaan aan een royale portie kittenvoer (want dat staat binnen voor moeder en zoon klaar). Totale chaos in huize Cat dus.

Maar inmiddels is Yoko weer niet van mij weg te slaan. Dus ik heb er toch wel vertrouwen in dat ze er niet vandoor gaat als ze officiëel naar buiten mag.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 21 november 2009 @ 23:09:20 #245
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_74910066
Dat is schrikken idd! Wel beters dat ze weer terug kwam toen je haar riep. Geef haar maar een lekkere knuffel
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_75138435
Ow, die een-na-laatste foto van de shoot Fijn dat het zo goed gaat!!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:16:05 #247
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_75177571
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb getwijfeld of ik hem Droopy zou gaan noemen maar da's dus éch nie Japans he, jeweets.

Ow ja: ook even melden dat Prinsesje haar officiële naam ook heeft gekregen; ze heet Yumi Numm.
Streepie zal waarschijnlijk de eerste weken nog 'he jij daar' worden genoemd, is me verteld.
hihi, Yumi, zo heet mijn kat ook

Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_75279319
Knullie wordt groot.
En kan dus ook meer schade aanrichten.





[begrafenismuziekje]
Vaarwel lieve keukenrol... je had nog zoveel opsopbeurtjes in je, maar het heeft helaas niet zo mogen zijn.
[/begrafenismuziekje]

Hopelijk hoef ik binnenkort geen foto van een overleden kabel te plaatsen, want die neemt hij inmiddels ook te grazen.

Maar evengoed is hij haske lief. Hij mag zelfs nog steeds bij mamma drinken van tijd tot tijd. En ik me maar verbazen hoe hard hij groeit.







Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:03:58 #249
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_75279728
Lief he?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_75292178
Ohhh, het is een puberkat geworden! Wat een dondersteen zeg! Maar wel lief..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')