Ik krijg 2 opties: get micromedia flash en continue to gallery.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:44 schreef MissBliss het volgende:
Even een vraagje: als jullie op mijn website naar portfolio > kinderen gaan, zien jullie dan een gallery of krijgen jullie de vraag Macromedia Flash te installeren?
Ok, ja dat krijg ik ook, raaaaaaaaarrquote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 15:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik krijg 2 opties: get micromedia flash en continue to gallery.
Go Fritz!quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:54 schreef ElisaB het volgende:
Fritz is wel content geloof ik; hij doet alles wat ie moet doen
Wat denk je, zouden zijn oogjes blauw blijven?
Ik denk het eigenlijk ook. Volgens de DA zou ie zo'n 9-10 weken oud moeten zijn. Ik dacht dat de ogen dan al aan het verkleuren waren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:57 schreef Cat22 het volgende:
Go Fritz!
Ik denk het stiekum van wel. Ze zijn nu nog zo helderblauw, normaal zie je al wat verkleuring. Ik ken een volwassen kruising Siamees, die lijkt erg op Fritz en heeft net zulke staalblauwe ogen.
Hij ziet er nog een beetje vreemd uit: alsof ie een beetje smoezelig is. Maar dat is gewoon zijn tekening; hij heeft een hele vreemde vaalachtig grijz / bruine tekening. Maar verder is ie vooral erg lief en dapper. Een toppertje!quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:58 schreef MissBliss het volgende:
Mooierd hoor, die Fritz!
Oh wat een mooitjequote:Op zondag 9 augustus 2009 17:51 schreef ElisaB het volgende:
Fritz is tevoorschijn gekomen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |