quote:Op maandag 10 april 2006 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar niet ongezondEn wat moet je bij anderen in de badkamer
Nee hoor. er komt vanavond iets anders op: Nationaal verkeersexamen. Zal wel zijn omdat het pasen is?quote:Op zondag 16 april 2006 20:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik blijf die Rob Geus een grappig kereltje vinden, die Rotterdamse humor is gewoon heerlijk
Vanavond om 21:30 weer op SBS...
Ja, ik zag het net in de gidsquote:Op zondag 16 april 2006 20:06 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Nee hoor. er komt vanavond iets anders op: Nationaal verkeersexamen. Zal wel zijn omdat het pasen is?
idd. verder is er ook niet veel op. de films die er op komen heb ik al een paar keer gezien. Ik ga maar een beetje fokken en een beetje volgen wat er op tv gebeurd. Vind het jammer dat de smaakpolitie er niet op is. hoewel ik rob een vreselijke arrogante lul vind. Programma is wel leuk.quote:Op zondag 16 april 2006 20:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, ik zag het net in de gids
Maar ja, dan maar ff onze verkeerskennis bijspijkeren...
Best interessant hoe de meningen over Rob zijn, ik vind het nl. een hele toffe peer maar misschien is ie in het echte leven wel een irritant mannetjequote:Op zondag 16 april 2006 20:13 schreef mjb44 het volgende:
[..]
hoewel ik rob een vreselijke arrogante lul vind. Programma is wel leuk.
ik ken hem irl niet. vind hem alleen op tv al een arrogante lul, hoef hem irl niet eens te zien/ontmoeten. maar mischien komt dat omdat ik een groninger ben? en snap ik zijn humor niet?quote:Op zondag 16 april 2006 20:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Best interessant hoe de meningen over Rob zijn, ik vind het nl. een hele toffe peer maar misschien is ie in het echte leven wel een irritant mannetje
Maar op tv is het gewoon een grappig kereltje met Rotterdamse humor...
Die heeft een dikke vette laag make-up op zegquote:Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef funkmaster het volgende:
programma valt nog wel mee, maar zijn hoofd![]()
![]()
[afbeelding]
daar ga ik sneller van over m'n nek dan een sausje wat 4 graden te warm is![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 01:36 schreef CryARiver het volgende:
Back to topic.
Volgens mij, worden keukens die niets te verbergen hebben in het zonnetje gezet. En keukens waar het niet helemaal klopt, op een niet al te strenge wijze daarop duidelijk gemaakt.
Daarna janken dat ze de "goede" dingen niet uitzonden, daar gaat het toch niet om! Het is niet bedoelt als gratis reclame voor de cafetaria houder, maar om de kijker voor te lichten over de hygiene van eetgelegenheden. Dat er een aantal dingen wel kloppen, fijn. Maar als je dan weer een uiterst onhygienische, kankerverwekkende, frituurpan hebt, dan hoor je daar ook op aangesproken te worden.
Je hebt het namelijk hier weldegelijk over de gezondheid van de consument.
Diep in je hart vind je Rob gewoon een grappig kereltje toch?quote:Op zondag 23 april 2006 21:10 schreef mjb44 het volgende:
Ik blijf het een lul vinden.
Edit:
ik kijk vanavond niet. ik kijk naar charlie's angels. mischien dat ik tijdens de reclame even zap. hoewel ik rob een lul vind is het programma wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |