abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 april 2006 @ 14:37:55 #126
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_36822330
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar niet ongezond En wat moet je bij anderen in de badkamer

Nou je gaat wel eens ergens logeren oid...of je blijft slapen na een feestje....dan is een lekkere douche 's-ochtends wel fijn
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_36822483
En dan denk ik altijd "mijn hemel, wat is mijn eigen douche toch schoon/opgeruimd en kalkvrij!" (of ik denk "jee, wat een vreselijk ouderwetse rotdouche heb ik toch " als het een bijzonder mooie badkamer betreft)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36970471
ik moet gewoon vaak juist bijna lachen van die domme / "hier wordt ik niet vrolijk van" opmerkingen van die kerel.

en OMG die koelkast in dat ene restaurant, die echt tot de nok toe vol stond met gestickerde bakjes... pff heb medelijden met dat personeel daar hoor

btw hoe zou het huis van die rob zelf eruit zien?? dat ie daar maar eens een aflevering over maakt
pi_37014594
Ik blijf die Rob Geus een grappig kereltje vinden, die Rotterdamse humor is gewoon heerlijk

Shit, het komt dus niet vanavond, dat nationale verkeersexamen met BN'ers komt om 21:00...
pi_37014646
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik blijf die Rob Geus een grappig kereltje vinden, die Rotterdamse humor is gewoon heerlijk

Vanavond om 21:30 weer op SBS...
Nee hoor. er komt vanavond iets anders op: Nationaal verkeersexamen. Zal wel zijn omdat het pasen is?
pi_37014724
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:06 schreef mjb44 het volgende:

[..]

Nee hoor. er komt vanavond iets anders op: Nationaal verkeersexamen. Zal wel zijn omdat het pasen is?
Ja, ik zag het net in de gids
Maar ja, dan maar ff onze verkeerskennis bijspijkeren...
pi_37014836
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:10 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Ja, ik zag het net in de gids
Maar ja, dan maar ff onze verkeerskennis bijspijkeren...
idd. verder is er ook niet veel op. de films die er op komen heb ik al een paar keer gezien. Ik ga maar een beetje fokken en een beetje volgen wat er op tv gebeurd. Vind het jammer dat de smaakpolitie er niet op is. hoewel ik rob een vreselijke arrogante lul vind. Programma is wel leuk.
pi_37015292
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:13 schreef mjb44 het volgende:

[..]
hoewel ik rob een vreselijke arrogante lul vind. Programma is wel leuk.
Best interessant hoe de meningen over Rob zijn, ik vind het nl. een hele toffe peer maar misschien is ie in het echte leven wel een irritant mannetje
Maar op tv is het gewoon een grappig kereltje met Rotterdamse humor...
pi_37015389
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:31 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Best interessant hoe de meningen over Rob zijn, ik vind het nl. een hele toffe peer maar misschien is ie in het echte leven wel een irritant mannetje
Maar op tv is het gewoon een grappig kereltje met Rotterdamse humor...
ik ken hem irl niet. vind hem alleen op tv al een arrogante lul, hoef hem irl niet eens te zien/ontmoeten. maar mischien komt dat omdat ik een groninger ben? en snap ik zijn humor niet?
  zondag 16 april 2006 @ 22:00:49 #135
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_37017683
Snackbranche baalt van Smaakpolitie
Cafetariahouders hebben het helemaal gehad met Rob Geus van het tv-programma De Smaakpolitie. Ze klagen over intimidatie, het overdonderen van mensen en niet open staan voor andere onderzoeksmethodes. SBS wuift de kritiek van de hand.

Dat meldt Snackkoerier. Geus inspecteert met draaiende camera’s keuken van cafetaria’s. Steeds meer ondernemers voelen zich daarbij misleid. Zo ook John Montee van cafetaria-bar Geusje in Dongen.
‘Voor de draaiende camera noemde Rob Geus de naam van mijn zaak. Daarna ging de camera uit en vroeg Geus of hij mocht filmen. Bij een ander waren ze geweigerd. Daarover zei hij: “Daar zal het dus wel een zooitje zij”. Bang dat ik was dat hij dat over onze zaak zou zeggen, voelde ik me onder druk gezet’, aldus Montee in Snackkoerier.

Ook Ivonne de Vries van cafetaria Succes in Groningen heeft moeite met de overdonderende tactiek van Geus. ‘Je moet binnen een seconde beslissen wat je doet. Ik liet hem binnen, heb immers niets te verbergen. Hij vond het vet in de snackketel walmen en volgens een test met zijn 3M vetstrip was het niet goed. We wilden zelf een test doen met onze 3M PCT 120. Deze is exacter, maar duurt 50 minuten. Daar wilde Geus niet op wachten’, aldus De Vries.

SBS zegt volledig achter Rob Geus te staan. ‘Rob is niet alleen uit op negatieve zaken in de horeca. Tijdens inspectierondes komt hij echter meer bedrijven tegen waar iets op aan te merken valt, dan zaken waar hij het keurmerk kwijt kan. Dat zie je ook terug in de uitzending’, aldus SBS-woordvoerder Eric Dekker.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_37017812
Die pauper is alleen maar uit op sensatie, en af en toe pleuren ze er iemand tussen die een goedkeuring krijgt, anders beginnen de mensen te klagen.
pi_37019141
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef funkmaster het volgende:
programma valt nog wel mee, maar zijn hoofd

[afbeelding]

daar ga ik sneller van over m'n nek dan een sausje wat 4 graden te warm is
Die heeft een dikke vette laag make-up op zeg
pi_37023129
Het is niet SBS dat een programma maakt. Die zend het ALLEEN maar uit en betaald het programma.
Een productiehuis MAAKT het programma. En dezelfde productiehuizen maken ook iets voor de PO of RTL. Dit programma zou dus net zo goed bij de PO uitgezonden kunnen worden, en dan was het niet sensationeel geweest, terwijl de inhoud 0.0 anders zou zijn... Bij SBS is het opeens wel senstationeel?? Beetje vreemde redenatie hier mensen..

Back to topic.
Volgens mij, worden keukens die niets te verbergen hebben in het zonnetje gezet. En keukens waar het niet helemaal klopt, op een niet al te strenge wijze daarop duidelijk gemaakt.
Daarna janken dat ze de "goede" dingen niet uitzonden, daar gaat het toch niet om! Het is niet bedoelt als gratis reclame voor de cafetaria houder, maar om de kijker voor te lichten over de hygiene van eetgelegenheden. Dat er een aantal dingen wel kloppen, fijn. Maar als je dan weer een uiterst onhygienische, kankerverwekkende, frituurpan hebt, dan hoor je daar ook op aangesproken te worden.
Je hebt het namelijk hier weldegelijk over de gezondheid van de consument.
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_37024986
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:36 schreef CryARiver het volgende:
Back to topic.
Volgens mij, worden keukens die niets te verbergen hebben in het zonnetje gezet. En keukens waar het niet helemaal klopt, op een niet al te strenge wijze daarop duidelijk gemaakt.
Daarna janken dat ze de "goede" dingen niet uitzonden, daar gaat het toch niet om! Het is niet bedoelt als gratis reclame voor de cafetaria houder, maar om de kijker voor te lichten over de hygiene van eetgelegenheden. Dat er een aantal dingen wel kloppen, fijn. Maar als je dan weer een uiterst onhygienische, kankerverwekkende, frituurpan hebt, dan hoor je daar ook op aangesproken te worden.
Je hebt het namelijk hier weldegelijk over de gezondheid van de consument.

Zo denk ik er ook over! De horeca moet niet zo zeiken over hem. Als ik bij een bepaalde branche had gehoord dan was ik blij geweest als iemand de rotte appels eruit weet te pikken. En als je alleen een rot plekje hebt, dan hoef je niet de grond ingeboort te worden, maar een sticker verdien je ook niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37226112
21:30 weer op SBS
En ik blijf die Rob Geus een grappig kereltje vinden...
pi_37226146
Ik blijf het een lul vinden.

Edit:
ik kijk vanavond niet. ik kijk naar charlie's angels. mischien dat ik tijdens de reclame even zap. hoewel ik rob een lul vind is het programma wel leuk.
pi_37226346
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:10 schreef mjb44 het volgende:
Ik blijf het een lul vinden.

Edit:
ik kijk vanavond niet. ik kijk naar charlie's angels. mischien dat ik tijdens de reclame even zap. hoewel ik rob een lul vind is het programma wel leuk.
Diep in je hart vind je Rob gewoon een grappig kereltje toch?
Ja, geef maar toe...
pi_37226408
Programma
Rob:
pi_37226510
Rob
pi_37226625
In het echte leven is het misschien een bot persoon (al betwijfel ik dat) maar ik vind het gewoon een heel grappig en deskundig kereltje met passie voor z'n vak
Ik vind die kritiek op Rob een beetje overdreven, hij maakt gewoon een goed, deskundig programma met een vleugje humor, leuk toch?
pi_37226803
Ik ken hem niet eens irl. ik zie hem op tv en dat is al erg genoeg.
pi_37227332
Die Dommel-voiceover praat echt téveel .
pi_37227388
Ik wil altijd weten welke restaurants ik zie (en moet mijden)
pi_37227620
Er word ook niet gerookt he

Dus wel
pi_37227781
Maare, soms zeikt die knakker wel heeel erg (net als bij wegmisbruikers: het scheelde een haartje terwijl er nog 30 a 40 meter tussen zit...)
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')