Drinken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat moet je in godsnaam met 50 flessen wijn thuis.
laat anoniem maar wegquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:26 schreef SilentChaos het volgende:Die TT
![]()
Roel, onze anonieme alcoholist op Fok!
Wat weet die Bart ook van muziekquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk dat Bart precies het omgekeerde heeft
Ik vind'm per draaibeurt irritanter worden
En dan zeggen ze dat domme vragen niet bestaan...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat moet je in godsnaam met 50 flessen wijn thuis.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
Beste plaat van Amy Winehouse
Over wijn gesproken...RoelJij hebt ook een Winehouse!
quote:Sander Simons is vanwege de agressieve houding van zijn collega Prem Radhakishun met het radioprogramma Peptalk bij BNR gestopt. Simons noemt Prem in HP/De Tijd een 'dominante man', 'waarvan je nooit weet of hij nu een grapje maakt of agressief is.' Prem presenteert het programma sinds begin april met vijf andere presentatoren, waaronder Sander Simons, Joost Eerdmans en Margriet van der Linden.
Simons vervolgt: 'Prem gaf openlijk te kennen dat hij vond dat het zijn programma was. Hij eiste een aantal keren mijn dagen op, zonder overleg.' Sander hoopt wel bij BNR aan de slag te kunnen blijven.
Prem is erg verbaasd door de uitspraken van zijn (ex) collega. 'Hij heeft me nooit iets verteld en heeft me nooit gesproken over dit probleem. Ik was niet uit op zijn uren. De eindredactie beslist uiteindelijk wie er wanneer presenteert. Ik heb wel eens geroepen dat ik elke dag zou willen presenteren maar dat was een kwinkslag.'
Sander luistert nog wel eens naar het programma dat hij presenteerde. "Maar ik wil niet dat mijn speakers kapot gaan. Als het te lang duurt, zet ik hem af."
Ik heb helemaal geen voorraad wijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:35 schreef borisz het volgende:
Wijn, mijn vooraad is geloof ik nog een flesje of 4.
.
Dit is uniek. Een sketch van Bertje Vis die ik niet ken. Welke show?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ik had liever Hazes gehad met Een beetje verliefd
Doet me altijd denken aan Bert Visscher:
- 't was er warm en druk,ik zat naast een lege kruk
Bert: Niemand wil naast je zitten, VETKLEP!
Geef mij maar een lekkere droge volle rode wijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen voorraad wijn.
Sowieso Rode Wijn vind ik niet te drinken, en witte wijn is alleen de zoetige goed genoeg. Rosé is daarintegen wel erg lekker
Geef mij maar een lekkere jupilerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Geef mij maar een lekkere droge volle rode wijn. Vooral wijnen waar je echt voor moet gaan zitten ben ik dol op. Van die doordrinkwijnen laat ik meestal staan.
Deze week in de aanbieding bij de AHquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb alleen maar een biervooraadBen niet zo van de wijn
Geef mij maar een paar kratjes Hertog Jan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |