abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:53:58 #201
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71424881
Ik heb gisterenavond de Uri docu zitten kijken. Ach ja, ik geloof niet dat Uri oprecht is. Hij geilde er maar wat flink op om alles op tape vast te kunnen leggen, en schroomt er niet voor om het nu allemaal ter meerdere eer en glorie van zichzelf lekker op tv te laten komen, gelardeerd met wat vals sentiment van zichzelf. Hij sprak ook steeds, als ie vertelde wat MJ aan hem antwoordde op diverse vragen, met hetzelfde soort kinderstemmetje als waar MJ zelf mee sprak.

Blijft een charlatan, die Geller
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:56:59 #202
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71424985
Jackson werd voorbije anderhalf jaar drie keer gereanimeerd"

Michael noemde het de meest opwindende ervaring die hij ooit had gehad, dat hij had gezien hoe het aan 'de andere kant' was en dat hij was teruggekeerd Michael Jackson stond in het anderhalf jaar voor zijn overlijden drie keer op het randje van de dood. Hij bracht zijn leven naar verluidt telkens zelf in gevaar voor hij op 25 juni de pijp aan Maarten gaf. Sommige bronnen stellen zelfs dat hij genoot van de sensatie wanneer zijn hart moest heropgestart worden.

Een bron in de National Enquirer: "Ik weet dat er de voorbije achttien maanden drie voorvallen geweest zijn waarbij Michael letterlijk moest gereanimeerd worden door zijn dokters of lijfwachten. In 2008 gebeurde dat twee keer, en telkens was de oorzaak het misbruik van medicijnen. Eén keer moest zijn maag leeggepompt worden, bij het volgende incident moest hij hartmassage krijgen. Na een van die voorvallen zei Michael zelf dat hij een bijnadoodervaring had gehad en dat hij het fantastisch vond. Hij noemde het de meest opwindende ervaring die hij ooit had gehad, dat hij had gezien hoe het aan 'de andere kant' was en dat hij was teruggekeerd. Ook eerder dit jaar was er een voorval waarbij zijn hart stil leek te vallen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_71425131
Michael zei het zelf al, de Joden zijn bloedzuigers.

pi_71426018
Strijd rondom erfenis Jackson verhit

De strijd rondom Michael Jacksons nalatenschap wordt langzaamaan heviger. Moeder Katherine lijkt het testament van de King of Pop aan te willen vechten. Het zint haar niet dat oud-advocaat John Branca en muziekmagnaat John McClain de erfenis van zoonlief beheren.

Een verzoek van Katherine om meer informatie over de twee heren wees een rechter dinsdag af. Advocaten van de 79-jarige moeder van de King of Pop wilden Branca en McClain ondervragen. Ook moeten de twee, die door Jackson zelf zijn aangewezen als executeurs van zijn testament, van moederlief een hoop documenten overleggen. "Ze willen Michaels testament herschrijven", concludeert een advocaat van Branca en McClain.

Volgens de raadsman wil Katherine de touwtjes weer in handen hebben. Voordat Jacksons testament uit 2002 boven water kwam, werd zijn moeder benoemd tot tijdelijk beheerder van de nalatenschap. Toen uit het testament bleek dat Jackson zijn oud-advocaat en muziekvriend als executeurs aanwees, kregen zij het tijdelijk beheer in handen.

De King of Pop wil dat zijn eigendommen ondergebracht worden in een fonds ten gunste van zijn moeder, kinderen en liefdadigheidsinstellingen. Ook liet Jackson een 'niet aanvechtbaar'-clausule opnemen in het document. Daarin staat dat iedereen die zijn laatste wil aan wil vechten, wordt onterfd. De erfenis van de King of Pop wordt geschat op ruim 350 miljoen euro.

Katherine's advocaat spreekt tegen dat ze het document aan willen vechten. "We accepteren het testament, maar Katherine legt zich niet neer bij de benoemde executeurs. De wet staat haar toe ongeschikte beheerders buiten spel te laten zetten." Onder meer met de gevraagde documenten wil Katherine bewijzen dat Branca en McClain ongeschikt zijn. De rechter bepaalde echter dat Katherine en haar advocaten de papieren niet in handen krijgen.

Maandag vindt de volgende zitting plaats, dan kijkt de rechter wie de definitieve beheerders van Jacksons nalatenschap moeten worden. Maandag wordt ook opnieuw gesproken over de voogdij over de drie Jackson-telgen. Nog steeds is niet duidelijk wie de kinderen, die tussen 7 en 12 jaar oud zijn, op gaat voeden
pi_71426193
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:00 schreef DrDentz het volgende:
Michael zei het zelf al, de Joden zijn bloedzuigers.

WTF?! Wie zal hem dit nou weer hebben ingefluisterd?
pi_71426288
Was die Murray niet toevallig joods?
pi_71428074
Zou MJ werkelijk aan het einde van zijn leven financieel aan de grond hebben gezeten?. Dat zou voor hem toch niet te bevatten zijn geweest. Maar als ik lees dat hij in Las Vegas een huis van 25 milj. wilde kopen maar dat niet kon betalen. Je zou toch denken dat hij minimaal 300 of 400 miljoen zou moeten hebben.
Dat antisemitisch filmpje lijkt wel of hij dronken is (als hij het is tenminste). Wat zou hij trouwens met al zijn geld gedaan hebben???.
pi_71429371
Michael had genoeg Joden in zijn leven. Lijkt me niet dat hij een hekel aan Joden had.
Steven Spielberg is een Jood, Uri Geller is een Jood.
Kijk deze eens.
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:45:29 #209
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_71431069
Ik snap werkelijk niet waarom oma het er niet mee eens is. En natuurlijk gaan ze het niet aanvechten want dan krijgt ze helemaal niks.
Nu weet ze dat er geld naar haar en de kinderen blijft komen, en dat moet toch genoeg wezen lijkt mij?
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:50:13 #210
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_71431220
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:21 schreef erik666 het volgende:
Zou MJ werkelijk aan het einde van zijn leven financieel aan de grond hebben gezeten?. Dat zou voor hem toch niet te bevatten zijn geweest. Maar als ik lees dat hij in Las Vegas een huis van 25 milj. wilde kopen maar dat
Zijn geld zat vast: in Neverland, in Sony/ATV.
Beide had hij gebruikt als onderpand voor leningen.

Ze zeggen dat hij 400 miljoen schuld had, maar 600 miljoen aan bezittingen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_71432133
Wat MJ in dat antisemitisch filmpje zegt over joden is wel nadat hij in Bahrein had gewoond, en misschien wel daar moslim is geworden. In dat filmpje met Lisa Marie dat is jaren voor Bahrein. Vraag me af of hij nou wel of niet moslim is geworden.
pi_71432217
komt ook dat ze in Isreal kwaad waren om een liedje,,
kan even niet op de naam komen, maar via google is er veel over te lezen.

weet het weer,,het was om the song..they dont care about us..
en hij noemde ze leeches..

[ Bericht 28% gewijzigd door hondjes op 29-07-2009 16:29:32 ]
pi_71433456
Hier een artikel daarover. Nooit geweten dat die man zo'n kant had. En Joodse kindertjes dan?
quote:
Michael Jackson calls Jews 'leeches'

Nov. 24, 2005
NATHAN GUTTMAN , THE JERUSALEM POST
Pop star Michael Jackson was caught on tape making anti-Semitic remarks, calling Jews "leeches."

In a series of audio tapes broadcasted Wednesday on ABC's "Good Morning America," Jackson is heard using anti-Semitic language in a voice message to one of his former advisers. "They suck…they're like leeches," Jackson is heard saying. "It's a conspiracy. The Jews do it on purpose."

The tapes are part of lawsuit filed against Jackson by two of his former advisers. According to the ABC report, Jackson, who was restricted by his business managers in the amounts of cash he was allowed to spend, used to ask his advisers for cash loans that sometimes reached millions of dollars. When he did not receive the money, Jackson became abusive and would leave harsh messages.

The message was sent to Dieter Wiesner, a former adviser who is now suing the pop star for $64 million. A separate lawsuit was filed by Marc Schaffel, who claims Jackson owes him $3 million.

ABC news has said that, while the authenticity of voicemail recordings left by Jackson to Schaffel could be confirmed, they could not verify the recording on Wiesner's answering machine.

The Anti-Defamation League (ADL) issued a statement claiming Jackson "has an anti-Semitic streak." Abraham Foxman, national director of the ADL, said "every time he has a problem in his life, he blames the Jews". Foxman referred to a similar incident with Jackson in 1995, when he wrote a song titled "They don't care about us" that included anti-Semitic stereotypes. Jackson later apologized for the lyrics and removed them from the song.

"It is sad that Jackson is infected with classically stereotypical ideas of Jews as all-powerful, money-grabbing and manipulative," said Foxman. He called on Michael Jackson to acknowledge the hatred in his words and show his fans that he rejected bigotry.

Jackson's lawyer was quoted on ABC as unwilling to comment on the content of the audio tapes. Since his acquittal on child molestation charges, Jackson has been living in Bahrain.
Bron
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:07:28 #214
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_71433546
They Don't Care About US.

Kick me Kike me, Jew me sue me
Haters everywhere but I don't really care.
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2009 @ 17:18:49 #215
135305 beequeen
Lost.
pi_71433889
Best een heftige tekst. Maar ja, waarom geen protestsong als je dat zo voelt?
Ik vraag me alleen af waar dat gevoel/jodenhaat vandaan komt.
quote:
All I wanna say is that They don't really care about us

Skin head,Dead head
Everybody Gone bad
Situation, Aggravation
Everybody Allegation
In the suite,on the news
everybody Dog food
bang bang shot dead
Everybody's Gone mad

All I wanna say is that they don't really care about us
all I wanna say is that they don't really care about us

Beat me, Hate me
You can never Break me
Will me, Thrill me
You can never Kill me

Jew me, Sue me
Everybody Do me
Kick me, Kike me
Don't you Black or white me

Tell me what has become of my life
I have a wife and two children who love me
I'm a victim of police brutality, now
I'm tired of being' the victim of hate,
Your raping' me of my pride
Oh for God's sake
I look to heaven to fulfill its prophecy... Set me free

Skin head, Dead head
Everybody Gone bad
Trepidation, Speculation
Everybody Allegation
In the suite, On the news
Everybody Dog food
Black man, Black mail
Throw your brother In jail

Tell me what has become of my rights
Am I invisible 'cause you ignore me?
Your proclamation promised me free liberty, now.
I'm tired of being' the victim of shame
They're throwing' me in a class with a bad name
I can't believe this is the land from which I came

You know I really do hate to say it
The government don't wanna see
But it Roosevelt was living',
he wouldn't let this be, no no.

Skin head, Dead head
Everybody Gone bad
Situation Speculation
Everybody Litigation
Beat me, Bash me
You can never Trash me

Hit me,Kick me
You can never Get me

Some things in life they just don't wanna see
But if Martin Luther was living'
He wouldn't let this be, no no.

Skin head, Dead head
Everybody's Gone bad
Situation, Segregation
Everybody Allegation
In the suite, On the news
Everybody Dog food
Kick me, Drag at me
Don't you throw the rag at me

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_71433929
OOhh ja ,nou, dit wist ik niet. Maar nu is het duidelijker.
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:32:15 #217
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_71434219
Wat betekent Kike me? En wat bedoelt hij met Jew me?
pi_71435334
Michael zegt dat hij met "Jew me" bedoelt, dat mensen hem behandelen zoals de Joden vaak behandeld zijn; als outcasts, vervolgd en vernietigd.
pi_71435460
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:32 schreef Cavalier1 het volgende:
Wat betekent Kike me? En wat bedoelt hij met Jew me?
Kike is een soort scheldwoord of 'slang' voor Jood, toch?
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2009 @ 18:30:31 #220
135305 beequeen
Lost.
pi_71435607
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:19 schreef DrDentz het volgende:
Michael zegt dat hij met "Jew me" bedoelt, dat mensen hem behandelen zoals de Joden vaak behandeld zijn; als outcasts, vervolgd en vernietigd.
Dus dat.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kike
― Mark Twain
pi_71436001
Ongelooflijk dat de Sun, Telegraaf en Boulevard die homevideo's presenteren alsof ze nieuw zijn. Ik geloof dat die hier in topic 13 al voorbij zijn gekomen.

Zullen ze dan toch niet meelezen?
pi_71436134
http://jta.org/news/artic(...)jackson-and-the-jews

En ja je zou bijna denken dat rtl en de Televaag hier meelezen he?
pi_71436353
Debbie Rowe is joods. Weten we ook meteen weer waar dat vandaan komt
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:15:22 #224
6941 APK
Factual, I think.
pi_71436812
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:59 schreef bloempje-moi het volgende:

Debbie Rowe is joods. Weten we ook meteen weer waar dat vandaan komt
Dan zijn haar kinderen ook Joods, toch?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2009 @ 19:30:10 #225
135305 beequeen
Lost.
pi_71437264
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:15 schreef APK het volgende:

Dan zijn haar kinderen ook Joods, toch?
Klopt.
quote:
De definitie van "wie is Joods" en Jood-zijn is gebaseerd op de traditionele joodse wetgeving en luidt: Alleen die persoon waarvan de moeder ten tijde van de geboorte een Jodin was of de persoon die zich vrijwillig tot het jodendom heeft bekeerd op grond van de Joodse wetten is Joods.
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')