abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:21:40 #76
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71437000
Dat filmpje! Wat een energie
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_71437195
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat filmpje! Wat een energie
Zoals een vriendin van me zei: pas maar op dat de melk niet tot slagroom geklutst wordt.

Tja, ze is nog een jonge meid en nu al een paar weken opgesloten in een kamertje want de buitenwereld was toch wat eng. Nu ze meer durft rond te wandelen kan ze haar energie ook weer lekker kwijt spelen. Dat wordt leuk straks, als de kids ook rondhobbelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 30 juli 2009 @ 02:43:46 #78
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71448170
Mag Yoko bij jou weer naar buiten straks?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_71453761
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:43 schreef Harajuku. het volgende:
Mag Yoko bij jou weer naar buiten straks?
Ja, ze kan in de tuin. Maar pas nadat de kittens 8 weken zijn. Ik ben benieuwd of ze in de tuin blijft, want het is tenslotte een zwervertje en ze kan superhoog springen. Maar ach, stroom op het hek, vóór het eten naar buiten laten gaan in het begin en dan zien we wel. Ik vind het zielig om haar binnen te houden, je merkt nu al dat ze buiten gaat missen.

Kitten nieuws:
Ik ben klaar met de nachtdienst, heb ik besloten. Sta je om 3 uur 's nachts op maak je flesje klaar presenteer je het aan Rooie... en drinkt hij nauweljks. Het buikje is rond en hij is gisteren weer 11 gram bijgekomen dus mijn theorie is dat Yoko 's nachts heel veel bij ze ligt en ze naar believen van de bar gebruik kunnen maken. Overdag is ze meer van het nest weg: op de krabpaal, languit op de grond etc. Of zoals nu: in de woonkamer en dan zijn de tepelgevechten heviger. Ik vind het prima, kan ik weer doorslapen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:11:13 #80
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71465187
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja, ze kan in de tuin. Maar pas nadat de kittens 8 weken zijn. Ik ben benieuwd of ze in de tuin blijft, want het is tenslotte een zwervertje en ze kan superhoog springen. Maar ach, stroom op het hek, vóór het eten naar buiten laten gaan in het begin en dan zien we wel. Ik vind het zielig om haar binnen te houden, je merkt nu al dat ze buiten gaat missen.

Kitten nieuws:
Ik ben klaar met de nachtdienst, heb ik besloten. Sta je om 3 uur 's nachts op maak je flesje klaar presenteer je het aan Rooie... en drinkt hij nauweljks. Het buikje is rond en hij is gisteren weer 11 gram bijgekomen dus mijn theorie is dat Yoko 's nachts heel veel bij ze ligt en ze naar believen van de bar gebruik kunnen maken. Overdag is ze meer van het nest weg: op de krabpaal, languit op de grond etc. Of zoals nu: in de woonkamer en dan zijn de tepelgevechten heviger. Ik vind het prima, kan ik weer doorslapen!
Die dikzakjes houden zich maar wat in voor de rooie .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_71483978
Nadat het 2 dagen prima ging is Rooie toch weer aan het sukkelen.

Gisteren wilde hij zijn flesje niet, ik dacht omdat hij genoeg bij Yoko dronk, hij leek ook heel enthousiast. Maar vanmorgen bleek hij maar 2 gram te zijn bijgekomen op een dag en zijn flesje wil hij nog steeds niet. Ook bij Yoko is hij maar wat aan het klooien met de tepel, drinkt wel maar het gaat niet van harte.
De rest van de bende gaat prima, drinkt gulzig en ligt tussendoor vredig te slapen. Ook dan is Rooie wat onrustig. Hij is levendig genoeg maar het zit me niet lekker. Redcat gebeld: meer dan melk blijven aanbieden kun je niet doen.
Net heb ik hem in een handdoek ingepakt en zo laten drinken, min of meer gedwongen, want anders maait hij het flesje weg met zijn pootjes. Wat in zijn bekje liep slikte hij weg, toch weer 3 ml melk binnen. Maar ik wil helicopteroor terug.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71487816
He wat vervelend. Kun je er niet mee naar een dierenarts? Mocht er wat meer aan de hand zijn met Rooie dan alleen de kleinste zijn, dan kun je er maar beter zo snel mogelijk bij zijn lijkt me...

Sterkte, in ieder geval
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:25:22 #83
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71488080
En het ging net zo goed met Rooie
Ik hoop van harte dat ie gewoon een off-day heeft en straks weer lekker helicoptert
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_71498362
Ik ben net terug van de DA. Naartjie moest toch voor zijn vaccinatie dus ik heb rooie erbij gesmokkeld, ik ga niet met zo'n klein ding op en neer naar Eindhoven. In de spits.

Toen ik vanmiddag thuis kwam was hij weer net wat minder alert en vriendin had er ook weinig melk in gekregen. Hij voelde ook wat uitgedroogd aan. De DA bevestigde dit en heeft hem een onderhuids glucoseshot gegeven, nu is hij tijdelijk dromedaris. Achterrum, het deed hem echt pijn: zo'n klein lijfje en zoveel water. Zijn buikje vond ze wel lekker rond en niet te gespannen, Yoko is een goede luierverschoonster.
Hij leek ook wat snel te ademen, ze hoorde een mogelijk beginnetje van een longontsteking. Dus ik heb AB meegekregen die ik vanavond moet starten als hij zich dan niet beter voelt.

Eenmaal thuisgekomen heb ik hem weer bij Yoko gelegd die hem met open pootjes verwelkomde en hem helemaal begon af te likken. Daarna ging hij zelf op zoek naar de tepel en heeft een tijdje gedronken, terwijl ik broers en zus van zijn lijfje hield. Maar het gaat allemaal traagjes en kalmpjes aan. De fles is nog steeds een nono.

Ik hoop echt dat hij het redt, ik heb hem nu alles gegeven wat kan (en blijf flesjes geven natuurlijk en scheidsrechteren bij Yoko) de rest moet hij zelf doen. Maar ik houd er weer een stukje serieuzer rekening mee dat hij het niet gaat redden. Hij komt steeds meer achter te liggen op zijn familie.

Wel frappant: ik had dezelfde DA en ongeveer dezelfde behandeling bij Rooie als ik bij Siets had. Die kreeg in haar laatste dagen ook glucosewater ingespoten. Bij haar mocht het niet meer baten. Rooie MOET het gewoon redden!

De rest van het nestje gaat prima, die beginnen zichzelf en elkaar al een beetje te ontdekken en beginnen aaitjes steeds fijner te vinden. Net viel Roze neus op mijn schoot in slaap terwijl Rooie bij mamma dronk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 31 juli 2009 @ 20:58:54 #85
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71500365
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 19:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben net terug van de DA. Naartjie moest toch voor zijn vaccinatie dus ik heb rooie erbij gesmokkeld, ik ga niet met zo'n klein ding op en neer naar Eindhoven. In de spits.

Toen ik vanmiddag thuis kwam was hij weer net wat minder alert en vriendin had er ook weinig melk in gekregen. Hij voelde ook wat uitgedroogd aan. De DA bevestigde dit en heeft hem een onderhuids glucoseshot gegeven, nu is hij tijdelijk dromedaris. Achterrum, het deed hem echt pijn: zo'n klein lijfje en zoveel water. Zijn buikje vond ze wel lekker rond en niet te gespannen, Yoko is een goede luierverschoonster.
Hij leek ook wat snel te ademen, ze hoorde een mogelijk beginnetje van een longontsteking. Dus ik heb AB meegekregen die ik vanavond moet starten als hij zich dan niet beter voelt.

Eenmaal thuisgekomen heb ik hem weer bij Yoko gelegd die hem met open pootjes verwelkomde en hem helemaal begon af te likken. Daarna ging hij zelf op zoek naar de tepel en heeft een tijdje gedronken, terwijl ik broers en zus van zijn lijfje hield. Maar het gaat allemaal traagjes en kalmpjes aan. De fles is nog steeds een nono.

Ik hoop echt dat hij het redt, ik heb hem nu alles gegeven wat kan (en blijf flesjes geven natuurlijk en scheidsrechteren bij Yoko) de rest moet hij zelf doen. Maar ik houd er weer een stukje serieuzer rekening mee dat hij het niet gaat redden. Hij komt steeds meer achter te liggen op zijn familie.

Wel frappant: ik had dezelfde DA en ongeveer dezelfde behandeling bij Rooie als ik bij Siets had. Die kreeg in haar laatste dagen ook glucosewater ingespoten. Bij haar mocht het niet meer baten. Rooie MOET het gewoon redden!

De rest van het nestje gaat prima, die beginnen zichzelf en elkaar al een beetje te ontdekken en beginnen aaitjes steeds fijner te vinden. Net viel Roze neus op mijn schoot in slaap terwijl Rooie bij mamma dronk.
Arme rooie ! Hopen dat 'ie zich straks alweer beter voelt, en dat anders de antibiotica goed helpt.. klein ding. Wel fijn dat 'ie toch weer zelf wilde drinken toen hij thuis kwam.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_71502315
Je bent er in ieder geval behoorlijk op tijd bij hoor Cat. Goed dat je hem meegesmokkeld hebt.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_71509189
Rooie is de nacht goed doorgekomen. hij oogt een stuk fitter dan gisteren en met zachte dwang krijg ik er redelijk wat melk in. Ik ben blij dat ik naar de DA ben gegaan.
Yoko is wel wat van streek door het hele gedoe. Vannacht trof ik een kitten op een andere plek aan (daar zou ze zelf nog naartoe gekropen kunnen zijn) en vanmorgen hoorde ik gepiep en bleek er eentje vlakbij de deur te liggen. Dat kan alleen een Yoko actie zijn geweest. Toen ik ze teruglegde vond Yoko dat wel prima. Maar zelf wil ze er de hele tijd vandoor zodra ik op de kattekamer kom en ik heb haar weinig bij de kinderen gezien.

Het blijkt ook uit de groei, de drie reusjes zijn allemaal een stuk minder aangekomen gisteren. Maar een dagje minder groeien kan best (zij hebben reserves) en ze lijken tevreden zat. Ik ga dadelijk eens kijken voor een nieuwe Feliway stekker of zoiets, zodat Yoko wat happier wordt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 08:59:01 #88
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71509225
Go Rooie!

Heeft hij nog AB gehad dan?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_71509276
Ik hebg er nog even mee gewacht, kijken of hij zich beter ging voelen. En dat was zo. De DA gaf ook aan dat het een mogelijk beginnetje van longontsteking was en ik wil een kitten liever zo min mogelijk medicijnen geven. Als hij weer gaat sukkelen dan ga ik daarmee starten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:12:14 #90
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71509316
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik hebg er nog even mee gewacht, kijken of hij zich beter ging voelen. En dat was zo. De DA gaf ook aan dat het een mogelijk beginnetje van longontsteking was en ik wil een kitten liever zo min mogelijk medicijnen geven. Als hij weer gaat sukkelen dan ga ik daarmee starten.
Mss wat melk geinhaleerd ipv opgedronken?
Dus eigenlijk heeft ie alleen die vochtinjectie met glucose gehad?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_71509541
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:12 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Mss wat melk geinhaleerd ipv opgedronken?
Dus eigenlijk heeft ie alleen die vochtinjectie met glucose gehad?
Dat is de meest waarschijnlijke oorzaak van een eventuele longontsteking bij zulke kleintjes. Al heeft hij tot die tijd vooral zelf gedronken en gezogen en dan is er weinig kans op verslikken, maar het kan altijd gebeuren.

Hij heeft gisteren inderdaad alleen de glucosebooster gehad. Naar wat ik had gehoord knappen kittens daar ontzettend van op en dat heeft hij ook bewezen. Maar het is natuurlijk een soort lapmiddel, met zijn nieuwe energie moet hij gewoon weer lekker zelf gaan drinken en groeien.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:40:49 #92
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71509551
Ook wel logisch natuurlijk; als je je al zwakjes voelt ga je niet als een helicopter lopen lurken
Dus nu gaat ie straks als een helicoptertreintje!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_71514238
Na alle zorgelijke posts maar weer een foto's update. Een grote!

Slapen (doen ze veel, dus veel foto's )







Bruggetje naar het volgende thema


Drinken (doen ze iets minder lang dus iets minder foto's)




Maar soms ook wakker!



Het hele nestje wordt steeds beweeglijker. Net had er eentje een poepaccidentje gehad. Het hele nest, inclusief kittens, zat onder. Dus even het nest verschoond en de kinders op een handdoek op de grond gelegd. Als kleine tijgertjes kropen ze razendsnel alle kanten uit. En Yoko maar poetsen.

Filmpjes zijn aan het uploaden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71514521
Zo gaat het hier iedere keer


Maar gelukkig kan het zo ook!


En dit vind ik het mooiste filmpje van allemaal
Vandaag opgenomen, ik filmde hem vlak na het vorige filmpje. Rooie had net een zeer nette 4 ml fles op.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71516434
Net heb ik echt van het nest genoten. Ik ging Rooie zijn flesje geven, maar die zat stevig vastgeklonken aan de Yoko. Lekker laten hangen dus, want hij dronk flink en liet niet los, ook al schudden broers en zus aan hem (ik moest wel wat scheidsrechteren). Zijn oortjes helicopterden ervan en hij ging spinnen . Echt een tevreden katje!

Broer Streepie lag heerlijk relaxed in de mand, op zijn rug, ook spinnend en met maaiende pootjes. Dus net heb ik voor het eerst met een van de kittens kunnen spelen. Het stelt nog weinig voor nu, maar het is toch weer een nieuwe fase! Daarna ging meneertje ook nog bloedserieus zijn voorpootjes wassen. Halverwege een rooie beklim-tepelgap-poging, op mijn hand. Dus ik heb een kwartier letterlijk onderdeel van het nest uitgemaakt.

En de camera lag in de woonkamer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:26:45 #96
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71516949
Ik had helemaal gemist dat je naar de DA geweest bent met rooie!
Gelukkig doet ie t nu weer goed, de kleine rooie rakker.
Ze zien dr heerlijk uit op de foto's en op de filmpjes
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:43:42 #97
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71517342
Die geluidjes op dat eerste filmpje
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_71517384
Dat tevreden koppie van Yoko is echt zo mooi!!
Je weet toch zichzellef.
pi_71518045
Wat goed dat Rooie het nu toch wat beter doet na dat glucoseshot! Ik duim voor helicopteroortjes
♥ scars make us who we are ♥
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:34:31 #100
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_71518588
Lekker stelletje papsmoelen!
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')