abonnement Unibet Coolblue
pi_70869537
Hoe snel kan je ongeveer dit worden?
En wat heb je hier voor nodig, dit is echt een impulsieve vraag van mij omdat ik serieus nadenk hierover.
Ik heb zelf ook nog weinig research gedaan omdat ik er niet zoveel verstand van heb.
Maar het lijkt mij wel heel erg mooi om hier je beroep van te maken en er mooi van kunnen leven.

Misschien Fokkers die dit zijn/ verstand hiervan hebben?
  zaterdag 11 juli 2009 @ 03:21:27 #2
177885 JoaC
Het is patat
pi_70869632
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 03:07 schreef Schuifelaar het volgende:
Hoe snel kan je ongeveer dit worden?
En wat heb je hier voor nodig, dit is echt een impulsieve vraag van mij omdat ik serieus nadenk hierover.
Ik heb zelf ook nog weinig research gedaan omdat ik er niet zoveel verstand van heb.
Maar het lijkt mij wel heel erg mooi om hier je beroep van te maken en er mooi van kunnen leven.

Misschien Fokkers die dit zijn/ verstand hiervan hebben?
Dit is waarom je er zelf eerst in moet verdiepen.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_70869793
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 03:21 schreef JoaC het volgende:

[..]

Dit is waarom je er zelf eerst in moet verdiepen.
YES, WE CAN....
pi_70870212
Heb je in een opleiding in deze richting gedaan?
pi_70873050
Nee dat totaal niet, maar ik zit de laatste tijd te denken: een beroep in de bouw als zelfstandig of in een team fungerend eigen bedrijf als tegelzetter/aannemer etc. lijkt me wel leuk en iets waarmee je een solide salaris kan opbouwen.

Zoals ik al zei, het was ook een impulsieve vraag Ik was erg benieuwd omdat ik nu een sportopleiding volg, maar dit zeker ook mijn interesses wekt.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 13:20:39 #6
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_70874399
Het is vrij eenvoudig. Je gaat naar de KVK om in te schrijven, vraagt een BTW nummer aan bij de Belastingdienst en gaat op zoek naar klanten. En een boekhouder.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 13:36:58 #7
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_70874759
De bouw is nu wel een van de minst aantrekkelijke sectoren om in te beginnen btw.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 15:47:57 #8
36342 rishi120
Flavor Aid is Lekker!
pi_70877539
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 13:20 schreef sanger het volgende:
Het is vrij eenvoudig. Je gaat naar de KVK om in te schrijven, vraagt een BTW nummer aan bij de Belastingdienst en gaat op zoek naar klanten. En een boekhouder.
Het is vrij eenvoudig. Je gaat naar de KVK om in te schrijven, krijgt daar tegenwoordig direct een BTW nummer. Gaat naar exactonline.nl voor de boekhouding en naar ing.nl voor een bankrekeningnummer. fini.
Signature
pi_70882790
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 03:07 schreef Schuifelaar het volgende:
.... dit is echt een impulsieve vraag van mij omdat ik serieus nadenk hierover.....
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_70887914
Volgens mij zijn dit de gangbare routes:

-Bouwopleiding--> werken in de bouw --> zelfstandig worden
-Klussen--> heel goed worden in klussen--> besluiten betaald klusser te worden
-Zonder opleiding bij bouwbedrijf aan de slag -->zie 1e regel

Uit jouw verhaal blijkt niet dat je een bouwopleiding hebt of fervent en goed klusser bent, dus zou de derde route het meest voor de hand liggen. Alleen heb je hierbij het tij niet echt mee, de meeste bouwbedrijven ontslaan nu mensen en als ze mensen aannemen dan geen onervaren.

Je kan natuurlijk ook gewoon beginnen, maar weet niet of je dan een netwerk van tevreden en betalende klanten op gaat bouwen...
pi_70893499
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 19:09 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]


Zwijg, ik spreek mezelf niet tegen
pi_70893507
Ik was ff benieuwd hoe het dan in elkaar steekt.
pi_70893520
vragen mag altijd
Jusqu'ici tout va bien...
  zondag 12 juli 2009 @ 11:25:09 #14
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_70895802
Het is zeker mogelijk, alleen op dit moment nog niet vanwege de crisis. Maar ga maar eens eerst een paar jaar bij een bedrijf werken om ervaring op te doen. Je kan echt niet zomaar ff tegels zetten of wat dan ook.
Look who's back in the wrong place at the right time
  maandag 13 juli 2009 @ 08:23:57 #15
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_70924515
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 15:47 schreef rishi120 het volgende:

[..]

Het is vrij eenvoudig. Je gaat naar de KVK om in te schrijven, krijgt daar tegenwoordig direct een BTW nummer. Gaat naar exactonline.nl voor de boekhouding en naar ing.nl voor een bankrekeningnummer. fini.
Dus de KvK geeft tegenwoordig BTW nummers uit? Of bedoel je dat je daar direct een formulier kunt invullen en het nummer per post wordt toegestuurd?

En voor de boekhouding van zo een klein bedrijf zou ik geen Exact nemen, maar bv. Snelstart. Veel goedkoper en eenvoudiger, zeker als je het zelf wilt gaan doen. Vwb banken zit er niet veerl verschil tussen zolang je maar geen krediet nodig hebt. Zo wel zou ik ABN of Rabo aanbevelen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_73648635
He hallo ik hoopte dat iemand mij hier verder kon helpen ben echt serieus geinteresseerd om timmerman te worden wil een switch maken ben namelijk 26. Wat raden jullie mij aan om welke stappen te ondernemen. Ik weet het namelijk niet heb geen gerichte opleiding.

alvast bedankt voor je reactie.
pi_73649210
Je geeft zelf al aan dat je hier geen opleiding in hebt, dus eerste stap is: opleiding volgen (ga eens bij een ROC informeren), tweede stap is ervaring opdoen en daarna kun je beginnen met betaald werken hetzij via eigen bedrijf hetzij in loondienst. Met een beetje mazzel is de economie tegen die tijd ook weer aangetrokken!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:54:20 #18
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_73650163
zou dat door de crisis komen? Opeens wemelt het van de "aannemers"...

Huur je zo iemand in, in goed vertrouwen... blijkt dat je een sportleraar met een hamer in huis krijgt....
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')