abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:53:48 #26
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70862668
reptilians zijn SCHOREM. kan er niet meer van maken. Ze hebben mijn vader omgelegd...
Shit.. ik kan hier niet mee leven.

allereerst.. dat ze onder ons zijn is allang bekend maar hoe bestrijden we ze?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_70862670
Ik vind het gaaf om over te lezen, of het nu waar is of niet
Ga weg
  vrijdag 10 juli 2009 @ 22:03:28 #28
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70862944
nikmans.. het is SCHOREM. niet meer en niet minder.
TUIG van de richel.
we mogen van geluk spreken dat we door 12 alienrassen ebschermd worden.

overigens zijn reptilians ontstaan door sexual intercourse tussen humans en aliens in de far ancient world.
bron - David Icke
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 10 juli 2009 @ 23:19:58 #29
74056 crew  ToT
pi_70865125
@ Michielos... Maarre...dus toch aliens?

Anyway, er zijn wat "bewijzen" op joetjoep; filmpjes met allerlei storingen erin waarbij bepaalde storinkjes zich tijdens 1 frame plaatsvinden in de ogen en mond van degene die in dat filmpje aan het woord is.

Ander bewijs heb ik nog niet gezien.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 23:23:33 #30
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70865226
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 21:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Leuke theorieen hier, maar zijn er ook bewijzen die het bestaan van de Reptillians wat meer aannemelijk maken? Iedere debiel kan wel een science fiction verhaaltje verzinnen. Tot nu toe klinkt het als een uit de duim gezogen verhaal. Ik denk dat de bedenker zich de tyfus lacht. Zijn verzinsels staan zelfs op Wikipedia...

Of denken jullie nu dat ik een Reptillian ben die hier komt om de waarheid te verdoezelen door het belachelijk te maken?
Dit snap ik dus even niet.. de reptillian theorie, is er niet een van deze tijd..
Het is inprincipe een eeuwen oude "mythe".
De Annunaki waren inprincipe ook reptielen, hier een mooi voorbeeld van sumerische 'kunst':
quote:
Reptilian humanoids are a recurring theme in mythology, fiction, and especially science fiction, fringe theories, and conspiracy theories. They are described as individuals or races of intelligent or otherwise highly developed reptilian-like beings. They are also often called reptoids, reptiloids or dinosauroids. They also appear in a few fringe New Age and neofascist ideas, notably the conspiracy theories of David Icke.

No theory that such creatures actually exist or have ever existed has been generally accepted by mainstream, conventional science, and they are usually relegated to fringe science or pseudoscience. Despite this, there are various theories that have been offered on their nature, where they came from, what their intentions are, and so on.
http://www.indopedia.org/Reptilian_humanoid.html
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_70868593
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:43 schreef ToT het volgende:
Okee dan! Maar wat is dan het nut van die shapeshifting?
Groter, sterker, vliegen als je in een vogel kan shapeshiften, verder weet ik het ook niet. Hier is zo weinig over te vinden.
quote:
Ik neem aan dat die reptillians grotere fysieke krachten hebben, maar wat hebben ze daar aan als ze macht willen hebben? Fysieke kracht is van ondergeschikt belang in zoektochten naar macht.
Wat ik ervan begrepen heb is dat je op een gegeven moment, wanneer je op een bepaald niveau binnen occulte sektes komt je een keuze moet maken, of je wordt een of ander shapeshiftend beest of je doet iets anders heel duisters. Anders kun je niet verder groeien in je spiritualiteit. Ik weet echter niet of dit waar is, heb er maar 1 bron van en hoewel ik die betrouwbaar acht, is het er maar eentje.
quote:
Misschien hebben ze een krachtigere regeneratievermogen, maar dat lijkt me vooral belangrijk bij fysieke krachtmetingen. Of zouden ze met de regeneratieve vermogens beter bestand zijn tegen de gevolgen van alle gifstoffen die via de codex allimentarius in onze voedselketen terecht zouden komen?
Lame.
quote:
Hoe dan ook: de pluspunten zullen vooral op fysiek niveau te zoeken moeten zijn, want een reptielenbrein blinkt nu eenmaal niet enorm uit tegenover onze zoogdierenbrein.
En ja: er was wel een hyperintelligente dino, maar het staat nog steeds niet vast in hoeverre dino's als reptielen gezien kunnen worden.

Andere hypothese: die reptillians zijn de doorgeëvolueerde versie van die hyperintelligente dino! 65 miljoen jaar aan evolutie heeft hen de mogelijkheid tot shapeshiften gegeven!
Dat zal me een partij genmapping worden dan.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:49:49 #32
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70872310
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Voor die theorie heb ik het meeste bewijs gevonden eigenlijk.

Het kan ook zijn dat zowel theorie 2 als 3 waar zijn. En dat reptilians een bepaald ras gevallen engelen/demonen zijn, net als Aryans en het bekende grey-alien figuur. Aleister Crowley had daar contact mee, hij heette Ewas. De Aryans wordt veelvuldig over gesproken door HP Blavatsky. Hitlers rassenleer is er op gebaseerd.
Deze vind je vast interessant, en heb je waarschijnlijk nog niet eerder gehoord.
Voor de volgende link heb ik weinig concrete bronnen om het uit te diepen, maar de verbastering kan erg tot de verbeelding spreken:

Aryan
Ari.An
Orion

De vertaling van Ari.An is iets in de zin van nobel man. Daar waar An ook gelijk staat aan de hoogste Sumerische God.

De bron die ik hiervan heb zijn de Terra Papers, een fictief? verhaal, samengesteld uit diverse waarheids gestaafde bronnen en feiten. Grotendeels een samenstelling en uitleg van de diverse rassen en hun afkomsten in de geschiedenis, uit het universum.
quote:
In present-day India, the original ethno-linguistic signifier has been mostly lost, the denotation having been semantically replaced by other, secondary, meanings. In Iran, the original self-identifier lives on in ethnic names like "Alani", "Ir", and in the name of Iran itself.
http://en.wikipedia.org/wiki/Aryan (tip!)

De volledige benaming van het land Iran is een verbastering van het woord Aryan, zet je toch aan het denken. Wie dit edele volk was, wat zich continu migreerde en door oorlog zich uiteindelijk in het 'Westen' heeft gevestigd.


Migratie map.
Hoe zijn deze 'nordics' (vinkingen) in het noorden gekomen, en waarom is de oorsprpong 'Indo-Europees' oftewel in toch echt op een ander continent begonnen!

Extra 'reptilian bloodline" bronnen:
http://www.bibliotecapley(...)tiles/reptiles29.htm
Our Aryan Heritage: Learn about your real spiritual heritage, page 1 @ abovetopsecret

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_70872727
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:49 schreef Ticker het volgende:

[..]

Deze vind je vast interessant, en heb je waarschijnlijk nog niet eerder gehoord.
Voor de volgende link heb ik weinig concrete bronnen om het uit te diepen, maar de verbastering kan erg tot de verbeelding spreken:

Aryan
Ari.An
Orion
Hier kan ik niks mee en dat weet je.

Ik kan ook dit doen:
Aryan
Ari-yan
Arie-Jan, mijn buurman. Mijn buurman is een alien.
quote:
De vertaling van Ari.An is iets in de zin van nobel man. Daar waar An ook gelijk staat aan de hoogste Sumerische God.
Dat is prima, maar Aryan is niet hetzelfde als Ari-An. Aryan is een engels woord. In het Nederlands is het Arisch. Wat doe je er dan mee?

Ar-isch
An-isch
An-Ischtar. Hey, 2 goden.

Je zult eerst terug moeten gaan naar het originele woord.
quote:
De bron die ik hiervan heb zijn de Terra Papers, een fictief? verhaal, samengesteld uit diverse waarheids gestaafde bronnen en feiten. Grotendeels een samenstelling en uitleg van de diverse rassen en hun afkomsten in de geschiedenis, uit het universum.
[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Aryan (tip!)

De volledige benaming van het land Iran is een verbastering van het woord Aryan, zet je toch aan het denken. Wie dit edele volk was, wat zich continu migreerde en door oorlog zich uiteindelijk in het 'Westen' heeft gevestigd.

[ afbeelding ]
Migratie map.
Hoe zijn deze 'nordics' (vinkingen) in het noorden gekomen, en waarom is de oorsprpong 'Indo-Europees' oftewel in toch echt op een ander continent begonnen!

Extra 'reptilian bloodline" bronnen:
http://www.bibliotecapley(...)tiles/reptiles29.htm
Our Aryan Heritage: Learn about your real spiritual heritage, page 1 @ abovetopsecret

[ afbeelding ]
Dit is wel interessant.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:18:06 #34
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70872837
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Hier kan ik niks mee en dat weet je.

Ik kan ook dit doen:
Aryan
Ari-yan
Arie-Jan, mijn buurman. Mijn buurman is een alien.
[..]

Niet echt waar natuurlijk.
De taal die we gebruiken, zijn samenstellingen en verbasteringen uit de oudheid.
Aryan is geen recent verzonnen woord, die bestaat al eeuwen, en heeft zijn herkomst sowieso ergens uit het midden oosten.
Ik kon even geen sterkere bronnen vinden, maar het geheel aryan is in feite twee delen bij elkaar, waar An, staat voor het nobele gedeelte.
quote:
Aryan:


Aryan (Aaryan). (a) Literally noble. (b) Follower of Vedic or spiritual path. (c) Ancient dwellers of India who composed the Rig-veda; the chief tribe was that of the Bharathas.
quote:
[From Sanskrit ārya-, noble, Aryan.]
Ar'y·an adj.
http://dictionary.reference.com/browse/aryan

Heb er nog wat meer over kunnen vinden:
quote:
The title "Aryan" is the Anglicized form of the Sanskrit Arya, the "noble or exalted", a term which is employed in Indian literature, ancient and modern, solely in a racial sense to designate the fair ruling and civilizing race as opposed to the dark aboriginal subject people, and India itself was called the "Land or Region of the Aryas[or Aryans]." It is also used in its proper racial sense by Huxley in the heading in designating the fair long-headed people, now mainly represented in Europe by the British and Norse or Scandinavians, the so-called "Nordics" of modern anthropologists.
It is similarly used in a racial or ruling sense by the Sumerians, Akkads, Amorites, and Hittites in its earlier form of Ar, Ara, Ari, Har or Harri, also meaning "exalted or noble"[see Ar, Ara, etc in Dictionary], and similarly with a like meaning in Ancient Egypt[see Hari, Heri under Ar in Dictionary]; and ancient Greek name of Aeria or Harie for Egypt, probably designated that country as the "Land of the Ari or the Aryans". The Medes, as`Herodotus records, were formerly called Arii; and "Ariana" or "Land of the Ari" was`a title of Persia and the source of the modern name Iran for that land. The title Harri is used by the Mitani or the Early Medes, on their records about 1400 B.C. . Darius-the-Great calls himself on his tomb "an Ariyo of Ariyo descent". It is the Her title of the Ancient Goths, in their great epics, the Eddas, and the source of the modern Herr or "master" of the Teutons and Scandinavians, of the Irish Celtic Aira, a "chief" or "nobleman", and of the Ar in aristocratic[see Ari "Aryan" in Dictionary].
This title Ar, Ari, Arya, or "Aryan", appears, as I have shown, to have originally designated the Early Aryans as "The Ploghmen" from the Sumerian Ar, Ara, "plough", which is now disclosed as the source of the Old English ear, "to plough, to ear the ground" and of "ar-able", etc.[See Ar, "plough" in Dict]. The Aryans are now seen to have been the traditional inventors of the plough and of the Agricultural Era of the World; and the sense of Ara or "the exalted ones" appears to have been used for this title when this gifted race became the rulers of the various aboriginal tribes-the Sumerian also gives the plough sign the meaning of "raise up, exalt" as the secondary meaning of ploughing as "the uplifting" of the earth[see Ara, exalt, in the Dict].
http://aryan-myth-and-met(...)-or-ethnic-term.html

[ Bericht 23% gewijzigd door Ticker op 11-07-2009 12:29:43 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2009 @ 12:25:35 #35
230491 Zith
pls tip
pi_70873002
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:49 schreef Ticker het volgende:

[..]

Deze vind je vast interessant, en heb je waarschijnlijk nog niet eerder gehoord.
Voor de volgende link heb ik weinig concrete bronnen om het uit te diepen, maar de verbastering kan erg tot de verbeelding spreken:

Aryan
Ari.An
Orion

De vertaling van Ari.An is iets in de zin van nobel man. Daar waar An ook gelijk staat aan de hoogste Sumerische God.

De bron die ik hiervan heb zijn de Terra Papers, een fictief? verhaal, samengesteld uit diverse waarheids gestaafde bronnen en feiten. Grotendeels een samenstelling en uitleg van de diverse rassen en hun afkomsten in de geschiedenis, uit het universum.
[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Aryan (tip!)
quote:
De volledige benaming van het land Iran is een verbastering van het woord Aryan, zet je toch aan het denken. Wie dit edele volk was, wat zich continu migreerde en door oorlog zich uiteindelijk in het 'Westen' heeft gevestigd.

[ afbeelding ]
Migratie map.
Hoe zijn deze 'nordics' (vinkingen) in het noorden gekomen, en waarom is de oorsprpong 'Indo-Europees' oftewel in toch echt op een ander continent begonnen!

Extra 'reptilian bloodline" bronnen:
http://www.bibliotecapley(...)tiles/reptiles29.htm
Our Aryan Heritage: Learn about your real spiritual heritage, page 1 @ abovetopsecret

[ afbeelding ]
Ten eerste is die map niet correct, heb je express een eeuwen oude map gebruikt (1899 http://en.wikipedia.org/wiki/William_Z._Ripley)?

Er is enorm veel bekent over de (verschillende) volksverhuizingen in europa en zelfs een gewone studie in taal laat al zien dat de huidige mensen in scandinavie (bijv de goths uit zweden) hun oorsprong in germanie vinden, daar komen ze dus vandaan. De eerste scandinaviers trokken het gebied in toen na de kleine ijstijd er steeds meer leefbaar land kwam in het noorden.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2009 @ 12:27:03 #36
230491 Zith
pls tip
pi_70873038
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:18 schreef Ticker het volgende:

[..]

Niet echt waar natuurlijk.
De taal die we gebruiken, zijn samenstellingen en verbasteringen uit de oudheid.
Aryan is geen recent verzonnen woord, die bestaat al eeuwen, en heeft zijn herkomst sowieso ergens uit het midden oosten.
Ik kon even geen sterkere bronnen vinden, maar het geheel aryan is in feite twee delen bij elkaar, waar An, staat voor het nobele gedeelte.
[..]


[..]

http://dictionary.reference.com/browse/aryan

Heb er nog wat meer over kunnen vinden:
[..]

http://aryan-myth-and-met(...)-or-ethnic-term.html
Natuurlijk bestaat het woord al eeuwen, zoniet duizenden jaren, maar hoe maak je die sprong naar orion, en niet naar arie-jan?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:27:57 #37
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70873052
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:25 schreef Zith het volgende:

[..]


[..]

Ten eerste is die map niet correct, heb je express een eeuwen oude map gebruikt (1899 http://en.wikipedia.org/wiki/William_Z._Ripley)?

Er is enorm veel bekent over de (verschillende) volksverhuizingen in europa en zelfs een gewone studie in taal laat al zien dat de huidige mensen in scandinavie (bijv de goths uit zweden) hun oorsprong in germanie vinden, daar komen ze dus vandaan.
Het staat op die wiki link die ik er gewoon bij vermeld, maar, leuk dat je ook mee doet.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2009 @ 12:30:25 #38
230491 Zith
pls tip
pi_70873118
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:27 schreef Ticker het volgende:

[..]

Het staat op die wiki link die ik er gewoon bij vermeld, maar, leuk dat je ook mee doet.
Inderdaad staat het daar, maar dat bekent niet dat het je argumenten bijstaat. Het was een probeersel in 1899 om de verschillende rassen in europa te analyseren, dat uiteindelijk iedereen van hetzelfde ras is was en over de tijd van duizenden jaren zich had verspreid was toen nog niet opgevallen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:32:14 #39
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70873159
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:30 schreef Zith het volgende:

[..]

Inderdaad staat het daar, maar dat bekent niet dat het je argumenten bijstaat. Het was een probeersel in 1899 om de verschillende rassen in europa te analyseren, dat uiteindelijk iedereen van hetzelfde ras is was en over de tijd van duizenden jaren zich had verspreid was toen nog niet opgevallen.
Het punt is dat er geen eenduidige informatie beschikbaar is over dit onderwerp.
Mocht jij wel de wijsheid in pacht hebben, verneem ik graag de correcte versie van de feiten(?).
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_70873276
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 23:23 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dit snap ik dus even niet.. de reptillian theorie, is er niet een van deze tijd..
Het is inprincipe een eeuwen oude "mythe".
De Annunaki waren inprincipe ook reptielen, hier een mooi voorbeeld van sumerische 'kunst':
[ afbeelding ]
[..]

http://www.indopedia.org/Reptilian_humanoid.html
Allemaal leuk, maar wie zegt mij dat de oude Sumerieërs ook niet gewoon van fictie hielden? Kijk eens wat wij allemaal voor shit maken:





En zo kan ik nog wel ff doorgaan...

Denk je dat men over 1000 jaar denkt nadat ze zo'n actionfigure gevonden hebben dat wij van de smurfen afstammen en dat ze over ons waken en boven ons staan?

EDIT: Nee, een paar oude beeldjes of afbeeldingen vind ik niet overtuigend genoeg om ook maar iets van dit verhaal te geloven. Ik doe mijn best, maar het lukt (nog) niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2009 12:54:15 ]
  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2009 @ 12:43:15 #41
230491 Zith
pls tip
pi_70873425
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:32 schreef Ticker het volgende:

[..]

Het punt is dat er geen eenduidige informatie beschikbaar is over dit onderwerp.
Mocht jij wel de wijsheid in pacht hebben, verneem ik graag de correcte versie van de feiten(?).

Welke feiten wil je? Waar het woord aryan vandaan komt, of hoe de mensen zich over europa vestigde (je vroeg je af hoe die 'nordic races' daar kwamen).

Het woord aryan is zelf een engels leenwoord woord die z'n oorsprong in de traditionele indische taal vind met als betekenis 'speaker of North Indian languages'.

Toen men zag dat iranies ook zo'n woord gebruikten voor deze groep mensen zag men dat de talen (en dus waarschijnlijk ook het volk) aan elkaar verwant waren (iraniers en indiers).

Zo zijn de feiten nu. Dat jij graag wilt geloven dat de indiers in de tijd van de Sanskrit Orion ook al Orion noemden valt vast na te kijken door taalhistorici.

Hoe die nordic races daar kwamen: lees maar wat over volksverhuizingen, of nordic iron age.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_70874392
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Allemaal leuk, maar wie zegt mij dat de oude Sumerieërs ook niet gewoon van fictie hielden? Kijk eens wat wij allemaal voor shit maken:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En zo kan ik nog wel ff doorgaan...

Denk je dat men over 1000 jaar denkt nadat ze zo'n actionfigure gevonden hebben dat wij van de smurfen afstammen en dat ze over ons waken en boven ons staan?

EDIT: Nee, een paar oude beeldjes of afbeeldingen vind ik niet overtuigend genoeg om ook maar iets van dit verhaal te geloven. Ik doe mijn best, maar het lukt (nog) niet.
Ik denk ook niet dat beeldjes bewijs zijn voor het bestaan van buitenaardsen.
Zouden in Egypte dan ook mensen met hondenkoppen, vogelkoppen etc. rond hebben gelopen? Is de Sfinx een werkelijk bestaand iets geweest? Ik denk het niet.

Ik sluit de mogelijkheid niet uit dat er zeer bizarre dingen zijn in deze wereld, maar het hele verhaal van reptilian bloodlines, sumerische goden etc. is me iets te weinig onderbouwd. Heb nog nooit iets echts overtuigends gezien.

Ik geloof echter wel in spiritueel leven en dat goden die aanbeden worden ook daadwerklijk spirituele entiteiten zijn. Men zou een voorstelling van hen kunnen maken maar ze hoeven niet per se werkelijk in een lichaam rond te lopen.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 13:20:54 #43
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70874409
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:43 schreef Zith het volgende:

[..]

Welke feiten wil je? Waar het woord aryan vandaan komt, of hoe de mensen zich over europa vestigde (je vroeg je af hoe die 'nordic races' daar kwamen).

Het woord aryan is zelf een engels leenwoord woord die z'n oorsprong in de traditionele indische taal vind met als betekenis 'speaker of North Indian languages'.

Toen men zag dat iranies ook zo'n woord gebruikten voor deze groep mensen zag men dat de talen (en dus waarschijnlijk ook het volk) aan elkaar verwant waren (iraniers en indiers).

Zo zijn de feiten nu. Dat jij graag wilt geloven dat de indiers in de tijd van de Sanskrit Orion ook al Orion noemden valt vast na te kijken door taalhistorici.

Hoe die nordic races daar kwamen: lees maar wat over volksverhuizingen, of nordic iron age.
In de vertalingen van de afgelopen eeuwen willen de O en de A nog weleens omgewisseld worden.
Misschien dan ook nog een leuk feitje erbij, Orion is verwant aan Osiris.
Osiris, is de koning van het landschap (Egypte), elke farao is in feite een reincarnatie van Osiris, en deze edelman mag dan ook regeren over het land, tot zijn zoon de scepter overneemt.

Arïer, het edele ras, Orion, de sterren verwijzing naar de konings bloedlijn..
Ik denk dat we aan mogen nemen dat de overeenkomsten wel wat verder gaan dan wat leuke woordspeling, of hoe jij het ook wilt noemen wat ik vertel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ticker op 11-07-2009 18:37:28 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 12 juli 2009 @ 09:38:45 #44
74056 crew  ToT
pi_70894581
Was het trouwens ook niet zo dat met telescopen er een wolk aminozuren rondom Orion gezien was? (Bouwmateriaal van eiwitten en dus ook van DNA.)
pi_70896009
quote:
Op zondag 12 juli 2009 09:38 schreef ToT het volgende:
Was het trouwens ook niet zo dat met telescopen er een wolk aminozuren rondom Orion gezien was? (Bouwmateriaal van eiwitten en dus ook van DNA.)
Ik weet wel dat er een theorie is over het onstaan van leven op aarde is, waarin gesteld wordt dat er miljarden jaren terug de aarde werd geteisterd door een barrage van asteroide inslagen uit de Kuyper-belt. Op deze asteroiden zouden idd o.a. aminozuren gezeten hebben die op deze wijze op aarde terecht zouden zijn gekomen.
Of die Kuyper-belt bij Orion ligt weet ik echter niet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_70908172
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Allemaal leuk, maar wie zegt mij dat de oude Sumerieërs ook niet gewoon van fictie hielden? Kijk eens wat wij allemaal voor shit maken:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En zo kan ik nog wel ff doorgaan...

Denk je dat men over 1000 jaar denkt nadat ze zo'n actionfigure gevonden hebben dat wij van de smurfen afstammen en dat ze over ons waken en boven ons staan?

EDIT: Nee, een paar oude beeldjes of afbeeldingen vind ik niet overtuigend genoeg om ook maar iets van dit verhaal te geloven. Ik doe mijn best, maar het lukt (nog) niet.

hahahaha deze post
  zondag 12 juli 2009 @ 19:23:13 #47
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70910142
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:14 schreef Flammie het volgende:

[..]

hahahaha deze post
Maar je begrijpt zelf toch ook wel dat het verschil is, dat wij niet boeken vol plus daarbij duizenden jaren lang over 'my little pony" praten, of dat punt mistte je?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_70918951
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:23 schreef Ticker het volgende:

[..]

Maar je begrijpt zelf toch ook wel dat het verschil is, dat wij niet boeken vol plus daarbij duizenden jaren lang over 'my little pony" praten, of dat punt mistte je?
Uhmm.. Neem eens als voorbeeld Star Trek. Daar zijn ook honderden boeken over vol geschreven. Ze hebben zelfs een taal speciaal voor deze serie ontworpen. "Klingon", geloof ik. Pure science fiction. Wie zegt mij dat men eeuwen geleden niet ongeveer hetzelfde deed?

Ik zou dus weleens willen weten over welke boeken jij het hebt en wellicht heb je wel links naar online versies van die boeken.

Overigens ben ik niet aan het trollen hier Ik ben best geïnteresseerd in dit soort dingen. Het universum houdt voor ons nog zoveel verborgen, dus van alles is mogelijk. Het Reptillian gebeuren heeft mij alleen nog niet overtuigd.

Ik bedoel.. genetisch is het volgens mij niet eens mogelijk. Reptielen hebben een totaal andere DNA structuur, dus hoe kunnen ze dan in de gedaante van het menselijk lichaam rondlopen? Bush zou een Reptillian zijn

Hoewel....



Check de gelijkenissen en let vooral op de ogen! Dit zou familie van elkaar kunnen zijn... dus wie weet!

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2009 23:47:13 ]
  maandag 13 juli 2009 @ 07:49:53 #49
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70924241
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Uhmm.. Neem eens als voorbeeld Star Trek. Daar zijn ook honderden boeken over vol geschreven. Ze hebben zelfs een taal speciaal voor deze serie ontworpen. "Klingon", geloof ik. Pure science fiction. Wie zegt mij dat men eeuwen geleden niet ongeveer hetzelfde deed?

Ik zou dus weleens willen weten over welke boeken jij het hebt en wellicht heb je wel links naar online versies van die boeken.

Overigens ben ik niet aan het trollen hier Ik ben best geïnteresseerd in dit soort dingen. Het universum houdt voor ons nog zoveel verborgen, dus van alles is mogelijk. Het Reptillian gebeuren heeft mij alleen nog niet overtuigd.

Ik bedoel.. genetisch is het volgens mij niet eens mogelijk. Reptielen hebben een totaal andere DNA structuur, dus hoe kunnen ze dan in de gedaante van het menselijk lichaam rondlopen? Bush zou een Reptillian zijn

Hoewel....

[ afbeelding ]

Check de gelijkenissen en let vooral op de ogen! Dit zou familie van elkaar kunnen zijn... dus wie weet!
Toch moet ik hier nog even op in spelen om het idee weg te nemen, dat we mogelijk de Sumerische verhalen serieuser interpeteren dan ze bedoelt waren.
Feit blijft dat wij honderden dan wel duizenden verschillende verhalen hebben over My Little Pony, Star Wars, Star Trek, Batman en noem maar op.
Dit was niet zo bij de Sumeriërs. Het gaat hier niet om 1 klei figuur, waar hedendaags een verhaal aan gelinkt wordt, het gaat hier om duizenden klei tabletten waar zij hun geschiedenis en 'mythes' opschreven, over het volk uit de hemel met sommige reptiel achtige Goden, en sommige die meer eruit zagen zoals de mensen.

Om jezelf wijs te maken dat wij dit hedendaags ook hebben, moet je toch wat meer afwegingen maken, van waar wij deze poppen zouden kunnen vinden, zoals voornamelijk kinderkamers en speelgoedwinkels.
Deze reptiel figuren werden bijvoorbeeld in de gebedsplaatsen gevonden.. ik zie een my little pony niet zo snel genageld aan een kruis hangen. Dat zijn wel dingen die je toch moet bedenken als je dan toch alles wilt afwegen wat mogelijk en niet mogelijk is.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  maandag 13 juli 2009 @ 08:37:31 #50
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_70924652
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:24 schreef _Led_ het volgende:
Ik zou je heel veel feiten kunnen vertellen maar dan loopt mijn familie gevaar.
Of wordt dan de bron verboden?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')