abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 19 januari 2000 @ 16:15:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_243956
Voor alle Aagjes hier. Er staat een interview (dl.2) met mij op Filmview.
http://www.filmview.nl/index.html?article=235

Groeten, Nico

  woensdag 19 januari 2000 @ 16:22:00 #2
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_243957
Aagje 1 , present
pi_243958
Aagje 2 melt zich....
pi_243959
Hai Nico,

Ik heb het meteen ff gelezen en volgens mij heeft die journalist het interview letterlijk zo op zitten typen, je komt in ieder geval (dit in tegenstelling tot veel andere geinterviewden) exact zo over als we je uit je colums hebben leren kennen.

Verder grappig om te lezen dat jij Paul de L. ook niet echt hoog hebt zitten, ik was al bang dat ik langzaam gek aan het worden was.

O, zou ik het belangrijkste nog bijna vergeten.
Je laatste column was weer IJZERSTERK! Man die grap over die rolstoel ha ha ha ha...

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 19 Januari 2000).]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  woensdag 19 januari 2000 @ 17:06:00 #5
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_243960
Zeg es, Doordevil, dat je leuke stukjes schrijft, okee, vind ik ook wel.
Maar dat rare stripje, dat doet volgens mij echt afbreuk aan je schier onaantastbare imago. En je moet ook niet je eigen interviews gaan aangeven. Je hebt toch zeker fans genoeg die dat voor je doen? Of gebeurde het maar niet en heb je toen zelf maar de link gelegd?
Mmm...

Wie, ik? Jaloers? Huh?

Dat verandert alles
  Admin woensdag 19 januari 2000 @ 17:46:00 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_243961
Ja ik ben er weer ,als trouw lezertje
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_243962
Leuk interview Nico!
Ook je laatste column: kan me er wel in vinden
Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'


pi_243963
Wouters vond ik wel een soort van onderkoelde humor hebben, in zijn presentatie. Liet, niet eens zo heel subtiel iedere geïnterviewde, al dan niet in voetbaltenue gestoken gast, goed voelen dat hij diep neerkeek op dit imbecielengedoe.

Uit interview van Doordevil met Filmview.

Ja, ja, ja, ja! Vond ik altijd weer het hoogtepunt van de donderdagavond. Fantastisch die Rolf.

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).


pi_243964
Ik moet zeggen dat ik die Wouters ook zo'n beetje het enige lichtpuntje in die donderdagavonduitzendingen vond. Het was overduidelijk dat hij er het zijne van dacht en het gevoel had bij Knoop In Je Zakdoek te zijn beland - maar ondertussen wel ongegeneerd reclame maken voor zijn eigen pulpprogramma. Het is toch een hele prestatie om zo gezond schizofreen te zijn.

Eelco

  vrijdag 21 januari 2000 @ 00:31:00 #10
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_243965
quote:
op 01-21-2000 om 12:16 AM schreef Eelco het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die Wouters ook zo'n beetje het enige lichtpuntje in die donderdagavonduitzendingen vond. Het was overduidelijk dat hij er het zijne van dacht en het gevoel had bij Knoop In Je Zakdoek te zijn beland - maar ondertussen wel ongegeneerd reclame maken voor zijn eigen pulpprogramma. Het is toch een hele prestatie om zo gezond schizofreen te zijn.

Eelco


Heee, Eelco, herkende je haast niet. Pilletje ingenomen m'n jong?

pi_243966
quote:
op 01-21-2000 om 12:31 AM schreef Dodo het volgende:
Heee, Eelco, herkende je haast niet. Pilletje ingenomen m'n jong?


Vitaminepilletjes, jazeker. Wil toch die dertig posts halen - wég met dat vermaledijde Newbie.

Eelco

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')