ik begrijp je helemaalquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb 2 minuten rondgehangen in dat subforum, beetje mee zitten te lezen. Wat een kutdeel is dat dan. Dan hoor ik wel in die 'prijsklasse,' maar dan ben ik (denk ik) toch een stukje volwassener
idd, krent, de broodjes die ik haal, mogen uit de kassaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:28 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik denk het niet (alleen ontbijt), maar ik denk dat ik iets bij de Kiosk ofzo haal, krijg ik 60% korting *aldus een krent*
Zoveel eet jij toch niet, behalve koekjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd, krent, de broodjes die ik haal, mogen uit de kassa
En perenijsjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zoveel eet jij toch niet, behalve koekjes
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zoveel eet jij toch niet, behalve koekjes
Dat zal een lege kassa zijn dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
En je collega die je minder vind ,oud bakken broodjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
neeh op zaterdag halen we verse broodjes bij de bakker
Hans poste meer dan jou maar die was teminste niet irritantquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
Echt, als je dan weer zo'n oud topic terugleestheul veel wit bij de UI van -Hans-
Oh, in dat geval...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Hans poste meer dan jou maar die was teminste niet irritant
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En je collega die je minder vind ,oud bakken broodjes
Hans is okequote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Hans poste meer dan jou maar die was teminste niet irritant
haha ja dat was nog wel het mooistequote: